Sprintterin hehkuvalo?
Sprintterin hehkuvalo?
Eli mulla on vm.97 312TDi 2,9l rintteri, jonka hehku toimii normaalisti kun käynnistän, mutta syttyy hetken päästä uudestaan ja pallaa n.15 sek sitten sammuu. Mitähän mahtaa tarkoittaa?
Noin ne saa siitäkin mitattua: http://mese.fi/mekka/index.php?title=He ... _sattuu%22 Ei tosin mitään hajua missä sprintterin hehkurele.
Joo kiitoksia paljon. Hehkujen hinnat heittelee aikas paljon, Raskoneella alkuperäinen 43 € kpl tarvike 20 € kpl. Motonetissa Bocsh (luultavasti sama kun tuo alkuperäinen) n.13.5 € kpl, mutta vaikee oli löytää oikee malli kun entiennyt onko moottorin malli 0004***49 tai pienempi vai 0004***50 tai isompi eikä mun kirjoista tai rekisteri otteesta se selviä ja numeron pitäiskuulemma lukee jossain koneenkyljessä vaihdelaatikon vieressä, no sinnehän näkyy hyvin.
Erona hehkuissa on se että toisessa on pikakiinnitys virtapiuhalle ja toisessa kierrettävä, toisessa on pitempi vastus ja toisessa ei. Nappasin sitten yhden hehkun irti moton pihassa ja vein verrokin, selvis sitten sekin että mun moottori on tuo 0004***50 tai isompi ja hehkussa virtapiuhan pikakiinnitys.
Kiitos avusta kaikille.
Niin ja mun 312:ssa rele samassa paikassa kun noissa kuvissa.

Kiitos avusta kaikille.
Niin ja mun 312:ssa rele samassa paikassa kun noissa kuvissa.