Minäku joka kupiikkija en tiiä --- onkos niitä 2,2 ja 2,9 ......
- neku Nesteen pyöreessä pöyässä se tietoviisas porukka,- kuuluvat yks päivä huastanneen että se pienempi kone: että ei tie mittäänn........ja haukkuvat Viton iha tarkkaan .....
-ni aattelin että kerta nuo äly-päätki nuon sannoo ni sitte eivät ala minun autoo hakuvva, jos ostan jonku pakuttiauton......
ku ne haukkuu jokaisen ohi ajavan.....
-niilä ku, Karina, Matsta ja Volvo näkýy oleva ku ei aiheuta ihottummoo .....ja joku Rellu .....
- minähä en relluva noteeroo ......
Kyllä ne Peeämveestä sytyyvät .......
- niilä taittaa olla peenis-ongelma....... vaimikä se on, ku ei pysty luistova hallihtemmaan kaasulla......
- Nää on just niitä maitokauppaan navikaattorilla ajavia ja tien tuluppija. muutennii........
-Ja näille akat ostaa vaatteetki .......
-Ne istuu kaupan eessä ku akka on kaupassa ...... sitä porukkoo ......
-akka nille eväätki ostaa ..... ja autoista puhuuvat ...... mokomat tietoviisaataat ...
-niilä muute ei oo ku se osamaksulla ostettu Karina......- ja autotalllissa ikkunan karmilla vajjaa Simonits purkki ja vajaa rasseli pussi.
Yks niistä kuulema vahaa autoosa eukkoosa vanahoilla sukkahousuilla .....
-Pikkuusen poikiin kaa mietittiin että onko se vähä semmone .... vai käsköökö akka ...... vai onko akalla joku taka-ajatus ...... että sukkahousuilla ......... ei helevetti .......
Nii..... - se siihe viereiseen pöytään asti se tievon jaku siitä kuuluu ......
-ku Maurin kaa kahavia juotiin ja kaheltiin naisija .......
Ja ehottomasti pitää olla ABC-kortilla ajettava että en tarvihe lainata ja vuokrata.
-Ommiin hommiin tää tulloo ..... en osta itelle ku virman piikkiin.
Oikokee nyt helevetissä ku tiiättä ......tähä toppikkiin ...... mikä kone se hyvä....
Että nähään onko se "Nesteen pyöree pöytä" - yhtää etes jälilläkkään......
Kahet renkaat ..... tai ainakkin vanteet toisiin pittää olla,
.... meinattiin ens talavennakkiin vielä ajjoo.
Jos alla nyt kitkat ni välijäkös tuolla ..... kuhan mustoo kumija ......
Ja mullehhan ei mittään välijä vaikka Paarummit .... tai jos etennii paarummit ni kyllä minä ne loppuun ajan........
Eikä alumiinivanteita ...... eikä mittään suhisevvoo aurinkolippoo .....
Kupeesa ei sua olla mittään hyökkeevee tiikerin kuvvoo eikä mittään arvoa alentavia kuvija.
Eikä teippauksija .......
- kaikki kuitennii revittään helvettiin.
Myö ei kuvija palavota ........
Jos näjettä jossain rintterin ja hintalapun ja kilometrimäärän , ni eiku laita kuvvoo ja nummeroo jos kehtootta .....
Elkee Nettiautosta .... ne on jo kaheltu ja osa soiteltu.
Oulussa ois kohtuu mutta millä helevtin ajalla minä sinne........ yli nelejäsattookilometrijä ........

044 nolla 24o853
- vastatkee tekstiviestillä jos ketootta kuvvoo pistee ja muutennii jos .....
-Meseläiset sua pieksee suutaasa tässä kanavassa .... tai suorastaan suotavoo ..... hehhhh.... tiijjä mitä ne keksii .....
Kuhann löövvän Rintterin ni poistetaan tämä sitte ......
Jos oikein leukavija tarinoita kertyy ni pistettään ne johonnii pikkiin sitte.....
Oisha tätä tarinoo ..... mutta .... kun ois muutakkiin .......
HEINY

Minä en kuule puhelime soittoo ku pelttorit
Toimii se tuo Yy-VEEkin hyvin......