Eikä mitäAki P kirjoitti:Sori ny Leemu topicin sotkeminen, mutta lyhyesti vaan.

Sama se mitä p*skaa jauhetaan, pääasia että jauhetaan

Oih ja voih, sillä onkin NIIN ihana taittaa matkaaAki P kirjoitti:Eipä oo Ykkösauto talvi "2fast4u Carinassa" tuommosia vikoja
Aina paree jos pysyy topiikki lyhkäisenä, tietää piru vie aina rahanmenoa kun näihin kirjoitteleeAki P kirjoitti:No hyvä. Eipä tuosta omasta kotterosta taida niin paljoa juttua piisata että kannattaa omaa jutskaa perustaa. Ku ei oo ees kuviaLeemu kirjoitti:Eikä mitäAki P kirjoitti:Sori ny Leemu topicin sotkeminen, mutta lyhyesti vaan.![]()
Sama se mitä p*skaa jauhetaan, pääasia että jauhetaan
Kohta ei oo autossa muuta jäykkää ku kuskin niska ja käyttäytyminenLeemu kirjoitti:Jospa on jäykkä akseli ja kolmas iskari on siinä keskelläpp d kirjoitti:Onkos siinä teli?Aki P kirjoitti: Täällä GL:ssä vasta kolmas takaiskari sökönä noin 3000km ajosuoritteen jäljiltä.
Ei sunkhaan siinä muuten voi komea takaiskaria olla...
Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen mutta Mersuihin kuitenkinAki P kirjoitti: Täällä GL:ssä vasta kolmas takaiskari sökönä noin 3000km ajosuoritteen jäljiltä.
Onneksi ei mee hermo kun ei ole mitä mennä
Joo sassin iskaria meni yhteen väliin takuuseen perkeleesti ku alko kolaamaan,koski jotain iskari sarjaa... Mutta sit alko tuleen bilstainia kooällästäJube kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen mutta Mersuihin kuitenkinAki P kirjoitti: Täällä GL:ssä vasta kolmas takaiskari sökönä noin 3000km ajosuoritteen jäljiltä.
Onneksi ei mee hermo kun ei ole mitä mennä![]()
Eikö se ollu w211 kohdallakin siihen aikaan kun orkkis iskarit alkoi korkkaamaan ihan normisettiä että iskari per 1000km, 2011-2012 kun olin KL:ssä hommissa (huom. Rovaniemellä) niin niitä takuuseen tulleita iskareita oli tuona aikana valehtelematta yli 100kpl
ex sulla ollu air maticRoisto kirjoitti:Miten se rikkinäinen iskari GL:ssä oireilee?
t.
nimim. "Kuskin puolen takaiskari kolisee taas"
Tätä nykyä menee kyllä päälle, mutta mitkään näppäimet ei toimi. Rattinappeja tottelee kyllä.Leemu kirjoitti:Alko muuten comandi tekemään omiaan. Menee rytmikkäästi päälle ja pois vuorotellen, eikä tottele virtakytkintä..
Saisikohan joku selville, minkä sulakkeen takana comandi luuraa? Joku nuijapää on hävittänyt autosta sulakekaavion, olishan se ihan liian helppoa jos kaaviot olis sulakerasian kannessaLeemu kirjoitti:Enoo tehny mitään asian hyväksi, pittääkin kokeillakilander kirjoitti:Kokeilitko jo käyttää comandin sulaketta irti?
Tämä nollasi tilanteen ainakin toistaiseksikilander kirjoitti:Kokeilitko jo käyttää comandin sulaketta irti?
Tai kuinka saadaan 285/35/22" näyttämään pieneltä>> otetaan GL:stä helmamuovit pois astinlautojen tieltä ym... vähä pientä pintaremonttia. Oikea koko kuuluisi olla 285/40, muistaakseni sille muutoskatsastettu, mutta tuommonen ML:n setti sattui löytymään hyvillä renkailla ja hinnoilla.Leemu kirjoitti:
Kuinka saadaan 255/55-19 pyörät näyttämään pieneltä? Laitetaan ne R-mobiiliin alle![]()
Olihan savotta vaihtaa kesäpyörät. Halpakaupan 2-tonnin tunkista meinaa loppua nostovara kesken, puupalikoita ei voi laittaa väliin kun ne ei kestä, pikkuisenkin kalteva alusta saa tunkin vääntyilemään kauhistuttaviin asentoihin![]()
Täytynee siis ainakin päivittää tunkki tukevampaan tulevia rengashommia varten
Juu ja ärrä on mukavan tilava konehuoneesta.. Tekee rystysiin kipeää pelkkä ajatusMika.T kirjoitti:Kaverin V6 rintteristä korjaantu moinen kannentiivisteiden vaihdolla.
Semmonen pikkunäppärä homma tuohon V6:seen, ainakin näin eka kertaa tehtynä.