Geen levyjarrullinen taka-akseli.

Vastaa Viestiin
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Geen levyjarrullinen taka-akseli.

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Onkos kellään tietoa millonka on tullut Geländewageniin (W463) levyjarrut taka-akselille?

Miettinyt tuota oman Geen taka-akselin muuttamista levyjarrulliseksi, lienee vaikiakin operatzioone...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
GMB
Viestit: 154
Liittynyt: 27.2.2012 20:44
Paikkakunta: Pyhäranta

Viesti Kirjoittaja GMB »

Sprintteristä löytyy apu.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mitähän lie leimasetä mielipuolta jos tosiaan vaihtaisi jarrut rummuista levyiksi? Kaapissa mahtaa olla hyvin pitkälle sama akisila kuin Geessä :?:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Onkos tuossa rintterin aksilassa lukkoa?
Ja alkuperäiseen kysymykseen kaipaisin myös vastausta:
Onkos kellään tietoa millonka on tullut Geländewageniin (W463) levyjarrut taka-akselille?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7116
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

rinttereitä on sähkötoimisella kytkettävällä 100% lukolla.
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Mika.T kirjoitti:rinttereitä on sähkötoimisella kytkettävällä 100% lukolla.
460 Geessä ei ole vielä sähköisesti kytkettäviä lukkoja.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

eseestie kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:rinttereitä on sähkötoimisella kytkettävällä 100% lukolla.
460 Geessä ei ole vielä sähköisesti kytkettäviä lukkoja.
Haittaaxe, jos nyt olisi....eihän siinä ole ollut levyjarrujakaan takana :wink:

Meinaan että eihän se ole mikään suuri juttu muuttaa takapää sähkölle...
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

piippu kirjoitti:Haittaaxe, jos nyt olisi....eihän siinä ole ollut levyjarrujakaan takana :wink:

Meinaan että eihän se ole mikään suuri juttu muuttaa takapää sähkölle...
Ei kait se haittaa, mietin vaan minkälainen asia on toteuttaa koko akselinvaihtoa.

Ja mitähän tuommoiset rintterin taka-aksilat mahtaa maksaa?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
apg
Viestit: 206
Liittynyt: 03.11.2007 22:28
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja apg »

Semmosta rintterin lukollista akselia mahtaa olla kohtuu hankala löytää geen välityksellä tai yleensäkään millään välityksellä :roll:
Eikö se nyt olis hiukan helpompi/halvempi rakennella ne levyt siihen olemassaolevaan akseliin, vaikka sitten niillä rintterin osilla jos ei geen omia jarruja löydy :?:
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”