Geen levyjarrullinen taka-akseli.
Geen levyjarrullinen taka-akseli.
Onkos kellään tietoa millonka on tullut Geländewageniin (W463) levyjarrut taka-akselille?
Miettinyt tuota oman Geen taka-akselin muuttamista levyjarrulliseksi, lienee vaikiakin operatzioone...?
Miettinyt tuota oman Geen taka-akselin muuttamista levyjarrulliseksi, lienee vaikiakin operatzioone...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Onkos tuossa rintterin aksilassa lukkoa?
Ja alkuperäiseen kysymykseen kaipaisin myös vastausta:
Ja alkuperäiseen kysymykseen kaipaisin myös vastausta:
Onkos kellään tietoa millonka on tullut Geländewageniin (W463) levyjarrut taka-akselille?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
460 Geessä ei ole vielä sähköisesti kytkettäviä lukkoja.Mika.T kirjoitti:rinttereitä on sähkötoimisella kytkettävällä 100% lukolla.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Haittaaxe, jos nyt olisi....eihän siinä ole ollut levyjarrujakaan takanaeseestie kirjoitti:460 Geessä ei ole vielä sähköisesti kytkettäviä lukkoja.Mika.T kirjoitti:rinttereitä on sähkötoimisella kytkettävällä 100% lukolla.

Meinaan että eihän se ole mikään suuri juttu muuttaa takapää sähkölle...
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Ei kait se haittaa, mietin vaan minkälainen asia on toteuttaa koko akselinvaihtoa.piippu kirjoitti:Haittaaxe, jos nyt olisi....eihän siinä ole ollut levyjarrujakaan takana![]()
Meinaan että eihän se ole mikään suuri juttu muuttaa takapää sähkölle...
Ja mitähän tuommoiset rintterin taka-aksilat mahtaa maksaa?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Semmosta rintterin lukollista akselia mahtaa olla kohtuu hankala löytää geen välityksellä tai yleensäkään millään välityksellä
Eikö se nyt olis hiukan helpompi/halvempi rakennella ne levyt siihen olemassaolevaan akseliin, vaikka sitten niillä rintterin osilla jos ei geen omia jarruja löydy

Eikö se nyt olis hiukan helpompi/halvempi rakennella ne levyt siihen olemassaolevaan akseliin, vaikka sitten niillä rintterin osilla jos ei geen omia jarruja löydy

-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico