Kokemuksia "Ärrä" mersuista?
Kokemuksia "Ärrä" mersuista?
Niin. Autokuumettakin tuppaa olemaan aikalailla jatkuvasti ja joku tilava perheauto ois hakusessa. Viimenen "kunnon kotiauto" oli 320cdiat väykky ja nyt mennään C:läisellä. Mutta kun tilaan ehti tottua kolmen väykyn kans niin hankalalta tuntuu autoa pienentää. Onkos foorumilaisilla tämmösiä keksintöjä ajossa? Ja mitä muuta vikaa kuin normaalit v6 cdi:n murheet, ilmajousitus jne.??
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Se on näöltään niiku väykkykin. Sillon ku niiden hinnat oli ulottumattomissa ne oli rumia. Sitten ku hinnat on "kohta" jollain keinoin rajoissa ne on tosi hienoja. Sitte ku niitä saa muutamalla tonnilla ja niitä voi ostaa useita pihaan ja niillä ajelee kaikki "heinän polttajat" niin ne on taas rumia.
Sama pätee 212 malliinkin. Alakupään taksit on jo aivan hienoja
Sama pätee 212 malliinkin. Alakupään taksit on jo aivan hienoja
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Noh, noh... noihin saa yleensä sentää rahalla vähän miellyttävämpää konttoria, toisin ku datsuneihilaineracing kirjoitti:Onkohan w204 tehty jenkkilään? Niiin ihanaa Kia/hundai muovia.tapio89 kirjoitti:Ärrä on jenkkimarkkinoille tehty ja sen huomaa mm. mukavan muovisesta interiööristä.
Mutta eikai ne mersun merkkiä paskakasaan ripusta? Paitsi ranskalaisiin
Mun mielestä ärrän ulkonäössä ei ole mitään vikaa kun vertaa sitä saman luokan autoihin, mitkä suurimmltaosalta muistuttaa niin ulkonäöltä kuin laadultaankin ulkopaskahuussia mihi on ruuvattu pyörät nurkkii
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Joo. Ku tilaa ei oo ikinä liikaa j ajotenki se on vaan turvallisemman oloista vähän korkeammalta tarkkailla liikennettä itseni lisäksi muiden hullujen joukossa. Emäntä moittii C:tä ettei niillä pääse risteyksestä liikkeelle niin vois kostoksi ostaa samalla nelivedon
Sittenpä se onki hankala vaihtaa autoa kun pitää olla: Tilaa, neliveto, isohko diesel-automaatti, ilmastointi, koukku, tutkat, xenonit, nahkat, koukku, webasto....... sairasta Mutta kun niin monesti on jo kokeiltu että "se nyt on sama millä sitä ajaa" ja väykkyjen jälkeen on jatkuva autokuume päällä
Sittenpä se onki hankala vaihtaa autoa kun pitää olla: Tilaa, neliveto, isohko diesel-automaatti, ilmastointi, koukku, tutkat, xenonit, nahkat, koukku, webasto....... sairasta Mutta kun niin monesti on jo kokeiltu että "se nyt on sama millä sitä ajaa" ja väykkyjen jälkeen on jatkuva autokuume päällä
Se GL:n hintalappukin on sen verran korkealla että kerkiää lapset lähteä kotoa ennenku semmonen on pihassaHöömy kirjoitti:R:ssä en ole ollut edes kyydissä, joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään. Korkeutta siinä on vähemmän kuin tila-autoissa yleensä, enemmän se näyttää livenä lihotetulta farmarilta.
Jos neliveto on asiaa, osta samantien GL, tilaa on varmaan ainakin saman verran ja oikeasti korkeutta.
Kyllä noita ärräpusseja pyörii nurkilla, että kaipa se toimensa täyttää.
Kirjoittelin joskus kokemuksia nelimatikkitourista, kun kokeilin huvikseni R:ää ja GLK:ta. Ensimmäisestä jäi mielikuva, että se on tarkoitettu pitkän linjan pisnessukkulaksi, eli pitää vauhtinsa ja suuntansa, kunhan on saatu vauhtiin ensiksi.
Oudoksuin puskemistaipumusta, joka meinasi yllättää tarkassa ajossa. Lääniä pitää olla myös pihoilla, joissa on tarkoitus pyöriä, ei ehkä paras valinta näille ahtaille nurkille.
Subjektiivisia ovat näkemykset, mutta GLK istui käteen kuin hanska. Ehkä jonain päivänä sitten sellainen, jos autokuume iskee. R se kuitenkin olla pitää, jos tosiaan tilaa tarvitsee. Tai sitten GL.
Päivän yllätys tuli, kun tarkistin, mistä hinnoista GLK, ML ja GL lähtevät tällä hetkellä vapaassa maailmassa. Kaikki mahtuvat 20-25 keur haarukkaan.
Kirjoittelin joskus kokemuksia nelimatikkitourista, kun kokeilin huvikseni R:ää ja GLK:ta. Ensimmäisestä jäi mielikuva, että se on tarkoitettu pitkän linjan pisnessukkulaksi, eli pitää vauhtinsa ja suuntansa, kunhan on saatu vauhtiin ensiksi.
Oudoksuin puskemistaipumusta, joka meinasi yllättää tarkassa ajossa. Lääniä pitää olla myös pihoilla, joissa on tarkoitus pyöriä, ei ehkä paras valinta näille ahtaille nurkille.
Subjektiivisia ovat näkemykset, mutta GLK istui käteen kuin hanska. Ehkä jonain päivänä sitten sellainen, jos autokuume iskee. R se kuitenkin olla pitää, jos tosiaan tilaa tarvitsee. Tai sitten GL.
Päivän yllätys tuli, kun tarkistin, mistä hinnoista GLK, ML ja GL lähtevät tällä hetkellä vapaassa maailmassa. Kaikki mahtuvat 20-25 keur haarukkaan.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Khyyl "ärrä" kiva on, ei vaan ole niitä "taskuparkkimalleja"
Smat riumuthan sen kans tulee bout ku "Möllin" kanssa
Smat riumuthan sen kans tulee bout ku "Möllin" kanssa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
En tiedä mistä ihmiset puhuu, mutta minun autoista Ärrä on tähän mennessä ollut ehdottomasti paras auto-ostokseni Viattomin Mersuistani!
Ruma se on ainoastaan tietystä kulmasta keulasta katsottuna, mutta tämäkin lähinnä valokuvissa. Jostain syystä autonsa myyjät julkaisee näinkin rumia sammakkoperspektiivikuvia Ärrästään:
Ei tuollaisella kuvalla Ärrää myydä!
Omassa pihassa ei omasta (eikä naapurien) mielestä se mitenkään ruma ollut
Älä sitten edes harkitse pätkämallia! Ei tuossa Langissakaan hirveesti etenkään peräkontissa tilaa ollut (suksiboksi katolle, mulla myynnissä kattotelineet Ärrään ). Takajalkatilat pätkämallissa näyttää (en ole kokeillut) olevan todella säälittävät, kun taas Langissa menee takimmaisella rivilläkin aikuinen ihminen.
Ja parkkitutkat/peruutuskamera on aika lailla must, ja panoraamakatto antaa mukavasti valoa taakse etenkin jos on tummennetut lasit.
Niin, eikä se mikään kankea auto ole, jos vaikka vertaa V70 Volvoon!
Ruma se on ainoastaan tietystä kulmasta keulasta katsottuna, mutta tämäkin lähinnä valokuvissa. Jostain syystä autonsa myyjät julkaisee näinkin rumia sammakkoperspektiivikuvia Ärrästään:
Ei tuollaisella kuvalla Ärrää myydä!
Omassa pihassa ei omasta (eikä naapurien) mielestä se mitenkään ruma ollut
Älä sitten edes harkitse pätkämallia! Ei tuossa Langissakaan hirveesti etenkään peräkontissa tilaa ollut (suksiboksi katolle, mulla myynnissä kattotelineet Ärrään ). Takajalkatilat pätkämallissa näyttää (en ole kokeillut) olevan todella säälittävät, kun taas Langissa menee takimmaisella rivilläkin aikuinen ihminen.
Ja parkkitutkat/peruutuskamera on aika lailla must, ja panoraamakatto antaa mukavasti valoa taakse etenkin jos on tummennetut lasit.
Niin, eikä se mikään kankea auto ole, jos vaikka vertaa V70 Volvoon!
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=198282&lang=fi
Osta tuo, pikkulaitolla hyvä peli!
Kyllähän tuollaisesta facelift-väy-väystä on vaikea parempaan suuntaan mennä.
Osta tuo, pikkulaitolla hyvä peli!
Kyllähän tuollaisesta facelift-väy-väystä on vaikea parempaan suuntaan mennä.
Kyllä tosiaan väykystä on hankala parantaa. Tulee kaikenmaaliman alumiinisia haaramoottoreita ja 7v ajonestolaatikoita...-jorkki- kirjoitti:https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=198282&lang=fi
Osta tuo, pikkulaitolla hyvä peli!
Kyllähän tuollaisesta facelift-väy-väystä on vaikea parempaan suuntaan mennä.
Eilen kävin istuksimassa semmosessa pitkässä Ärrän linja-autossa jossa papereissa luki "ruumisauto". Onhan siinä tilaa mutta melkein tuo pula-anssi sprintteri kääntyy notkeammin...
Määkin olen nähnyt R:n ruumisautona Iisalmen suunnilla. Yhen kunnan eläinlääkärillä on R, enpä ole haastatellut onko ollut mitään isompaa vikaa mutta kamppeet mahtuvat hyvin kyytiin ainakin. Ko. eläinlääkärin puoliso on mersun haukkunut liki pystyyn, Audi allroad-miehiä henkeen ja vereen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Fiat Freemont 2.0 MultiJet 170hv A6 4x4 All Included 7h Diesel
Löytyy tehokas dieselmoottori, automaattivaihteisto, neliveto, seitsemän istumapaikkaa, mukavuusalusta ja kattava varustelu nahkasisustoineen hintaan 47 000 euroa. Pitäisi olla vastinetta jopa R-sarjan Mercedekselle
http://www.fiat.fi/mallisto/freemont/hi ... 345S302713
Löytyy tehokas dieselmoottori, automaattivaihteisto, neliveto, seitsemän istumapaikkaa, mukavuusalusta ja kattava varustelu nahkasisustoineen hintaan 47 000 euroa. Pitäisi olla vastinetta jopa R-sarjan Mercedekselle
http://www.fiat.fi/mallisto/freemont/hi ... 345S302713
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Ja dodgen aikakautena tuo sama auto oli Journey, ajettavuudellaan ei säväyttäny silloin, penkit oli jotain kamalaa näin päällimmäisenä mitä mieleen jää
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Dodge aikana kävin tuollaista ajamassa, eikä se minusta aivan mahdoton ollut. Penkeissä oli tiettyä volkkarimaisuutta ja ohjauksesta oli tehty mahdollisimmaan "helppo". Näistäkin ominaisuuksista jotkut suorastaan tykkää.
Sen aikainen voimalinja, jossa oli VAG dieselkone ja kaksoiskytkinvaihteisto toimi uudessa autossa erittäin hyvin.
Sen aikainen voimalinja, jossa oli VAG dieselkone ja kaksoiskytkinvaihteisto toimi uudessa autossa erittäin hyvin.
Tuossapa ne tärkeimmät kriteerit. Jos ja kun ei vielä ole varaa rehellisesti muulla keinoin ku iäksi velaksi ärrää ostaa niin silloin ei osteta. Eikä se tilanne parane ostamalla jotaki fiudea korvikkeeksi. Se toimintamalli on jo nähty.markoala kirjoitti:Lopettakaa turhana muu kuin R Mercedes keskustelu. Eihän Aki ota edes vaihdossa muita merkkejä, niin ei kai kuuna päivänä muilla aja.
Toistaiseksi mennään E-malli linjastolla eteenpäin kun siihen riittää jotenkin valuutta ja ennenkaikkea sen pystyy vielä pitämään yllä hankintakulujen jälkeen.
En tiijä sitte ku ei kovin paljoa tullu tähän topiksiin käyttökokemuksia niin pitää koittaa niitä kokemuksia hankkia ite.... Ärrä jäi tänään käsiin Saksan maalta jos ei mitään ihmeitä satu.
Alustavasti myyntiin tulee mutta voipihan se olla niinki ettei heti raaski vaan joutuu lunastaan itelleen kotitalliin.
Alustavasti myyntiin tulee mutta voipihan se olla niinki ettei heti raaski vaan joutuu lunastaan itelleen kotitalliin.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo