Ahtimen vaihto 212D:hen, EVRY
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jo löyty, piti ottoo kaikkinäkevät sormet avuks. Nyt alakaa vastustaminen ja sitte savustaminen.
Kuis se portti? Oisko imusarjassa liitäntää letkulle...
E: Semmonen **mpsan kokonenhan se.
Kuis se portti? Oisko imusarjassa liitäntää letkulle...
E: Semmonen **mpsan kokonenhan se.
Viimeksi muokannut Easy Rider, 14.1.2013 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jahas selevis seki että tuossaki pöntössä on kaksmassanen vauhtipallo. -95 kuulemma ollu sekä ja että. Hieman yli puolenvälin voi savunappia kiertää, sitten alakaa isolla pykälällä vauhtipallo rököttämmään.* Oisko se yli monensaan vääntö sitte, vai onko 582 000 ajettuna pallo jo väsähtäny (voiko ees olla alakuperänen)? Alakaa nyt nuo rampitki tuntua rattiin ku suoralta tieltä. Jopahan se jouti nuilla ajomittarimäärillä viritelläkin. 1Kohm poti ja 150 ohm res. sarjassa nyt.
Ja rupeshan se rusettiki pyörimään ku saapi ainetta, soo kuiten mikkää vappuviuhka jotta tuulella pyörii.
E:* Saattaahan se toki vieteröity kytkinlevykin piestä, tuntus muutenkin että ehkä kohta laijassaan koko kytkin. Uskosin silti että kaksmassapyörä siellä on ja se metelöi täyvellä savulla.
Ja rupeshan se rusettiki pyörimään ku saapi ainetta, soo kuiten mikkää vappuviuhka jotta tuulella pyörii.
E:* Saattaahan se toki vieteröity kytkinlevykin piestä, tuntus muutenkin että ehkä kohta laijassaan koko kytkin. Uskosin silti että kaksmassapyörä siellä on ja se metelöi täyvellä savulla.
Viimeksi muokannut Easy Rider, 15.1.2013 0:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kaikkiha on mahdollista!Easy Rider kirjoitti:Saisikos tuohon piiriin kytkettyä toisenkin potentiometrin, jota käänneltäs painekellolla siten että vasta täysillä ahdoilla olis potikka tapissa ja mentäs toisesta säädetyn mukaan? Minkähänlainen resistanssialue siihen sopis?
Sun pitää kokeilla minkä verran on säätöä normaaliajossa, kun on hyvä, ja yleismittarilla mittaat paljo on resistanssi. Sitte säädöt sinne täysahdoille sopiviksi, ja mittaat taas potikan resistanssin.
Sitte voikin heittää ton potikan pois, kiintee vastus sopivalla resistanssilla tilalle, ja painekellolle sopiva potikka.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
laatikon vaijeri ja alipaineletku tulee siihen sähköiselle kaasupolkimelle. Ihan perus 722.3 laatikko tässä on.Easy Rider kirjoitti:Mites VE-pumpullisessa on laatikon alipaine ohjastettu, vai onko nuissa kaikki sähköpelit? Robocop-vaihteistot erikseen, eikö tuo ole sulla ihan mehulinkokytkimellä?jolle kirjoitti: Tuo automaatti
Eikös nuo vastuthommat voi jättää pois kun muokkais ohjelmaa. Mulla on jo pitemmän aikaa ollu hakussa x12d ohjainboksi automaatista, mielellään vielä karvan uudemmasta jotta sinne sais vakkarinkin. Sais harjotella
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ei tuo voi montaa hetkeä mennä ehjänä jos ei piä malttia tuon volumenapin kanssa. Nappi tappiin ja vitosella maantiellä koskeekin kaasuun, niin koko auto tärähtää ja taakse jää pilvi. Taitaa olla viisain laittaa 150 ohmisen tilalle jotain muuta, täyssäädöllä nyt käyttökelvoton peli.
Mahtaa hakata mukavasti vauhtipyörän pultteja kun jouset pohjaa. Onko tuommoseen mistään adoptoitavissa tymäkämpijousista vauhtipalloa?
BTW, mitä tuon vakion luulis ja olettas kestävän vääntöä? Onko muut paikat väännöstä vaarassa jo aiemmin, tuohan ei kierrä kuin puolet oikeista moottoreista joten väännöllä pitäs yrittää liikkua.
Otas Jolle kuvatus siitä automaatin kaasupotikasta.
Mahtaa hakata mukavasti vauhtipyörän pultteja kun jouset pohjaa. Onko tuommoseen mistään adoptoitavissa tymäkämpijousista vauhtipalloa?
BTW, mitä tuon vakion luulis ja olettas kestävän vääntöä? Onko muut paikat väännöstä vaarassa jo aiemmin, tuohan ei kierrä kuin puolet oikeista moottoreista joten väännöllä pitäs yrittää liikkua.
Otas Jolle kuvatus siitä automaatin kaasupotikasta.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mut noitten Evryjen kanssa pitää sitte kanssa käyttää autoa viisaasti, ei vedätellä vitosella pikkukierroksilla paikkoja rikki...
Suotta kait sä nyt SDI:hin evryä alat tekee, savu vaan lisääntyy, ja kulutus, tehot ei juurikaan.
Suotta kait sä nyt SDI:hin evryä alat tekee, savu vaan lisääntyy, ja kulutus, tehot ei juurikaan.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Pitihän se itsellekin rakennella tollanen evry laatikko.
Sitä värkkäillessä tuli mieleen että pitää laittaa autoon vielä kiinni ja integroida jännitemittari vielä siihen samaan ja tutkailla minkälainen jännite tuossa johdossa liikkuu. Sitten vaan hakee sopivalla kynnysjännitteellä olevan diodin niin saa olla nappula koko ajan päällä ja vastuslaitos kerää henkiin vasta esim 2000 kierroksilla? Vai olenko aivan hakoteillä?
Sitä värkkäillessä tuli mieleen että pitää laittaa autoon vielä kiinni ja integroida jännitemittari vielä siihen samaan ja tutkailla minkälainen jännite tuossa johdossa liikkuu. Sitten vaan hakee sopivalla kynnysjännitteellä olevan diodin niin saa olla nappula koko ajan päällä ja vastuslaitos kerää henkiin vasta esim 2000 kierroksilla? Vai olenko aivan hakoteillä?