316cdi ohjelmointi

Vastaa Viestiin
Rintteri
Viestit: 113
Liittynyt: 23.1.2011 15:15

316cdi ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Rintteri »

Onko kukaan teettänyt moottorin uudelleen ohjelmointia 316cdi koneiseen.
Teho kyllä riittäisi mutta jos kulutusta saisi pikkusen tiputettua. seka ajossa nyt n9-9.5 ltr /100km.
Mitäs muilla kuluttaa? kaveri osti 313cdi ja kehu kuluttavan reilu 6 matka-ajossa... Itse en ole alle 8 päässy matka-ajossa vaikka kuinka olen koittanu hynytellä 80km/h. Vaikuttaako muuten kulutukseen autossani on katti, sen ilmeisesti vois tyhjätä....
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Ohjelmointi tuskin vaikuttaa paljoa sprintterissä kun ei ole egrrää eikä mitään.
Miten olisi realiteetit? Jos minulla on samalla koneella oleva henkilöauto kuin kaverillasi ja minulla kuluttaa henkilöautonakin ainakin sen 5-6 litraa /100km. Miten iso pahvilaatikon muotoinen auto voi mennä samaan? Meillä menee pätkä vito tuohon sinun kulutukseen. Minusta tuo kuullostaa hyvälle kulutukselle isokoneiselle sprintterille.
Tähdellisen parantola
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 316cdi ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Rintteri kirjoitti:Onko kukaan teettänyt moottorin uudelleen ohjelmointia 316cdi koneiseen.
Teho kyllä riittäisi mutta jos kulutusta saisi pikkusen tiputettua. seka ajossa nyt n9-9.5 ltr /100km.
Mitäs muilla kuluttaa? kaveri osti 313cdi ja kehu kuluttavan reilu 6 matka-ajossa... Itse en ole alle 8 päässy matka-ajossa vaikka kuinka olen koittanu hynytellä 80km/h. Vaikuttaako muuten kulutukseen autossani on katti, sen ilmeisesti vois tyhjätä....
313 ja 316 kulutus ei ole vertailukelpoiset toisessa on yksisylinteri ja kuutiota enemmän(myös kopin koko pitäisi olla sama)
yleensä kulutus rauhalisessa matkaajossa tipahtaa jonkun desin
ohjelman muutoksen jälkeen
jos KAT on tukossa nostaa se kulutusta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Moottorit”