Esimakustelut makusteltu. Ihan tuo minusta nähen herää joutuin, liekö sitten vaikka on isompi ropeli, niin joku taika silläkin jotta siipiä on enämpi. Moottorijarru on säyseämpi ja kone rulluuttaa keposammin kun ei ole pakokaasujarru koko ajan päällä. Ahtoja vaan uupuu puolisen kiloa.

Mistäs ne kaivetaan? Lissee soppaako jotenki vai laitetaanko turporuuvi?

Sehän kuulusi susiveräjän kellolta letkun mennä kompurakotelolle, nyt se on MAP anturin letkussa haaralla. 290 Väyrysen turpokin tuossa on ollu kiinni, eikä sekään nostanu ahtoa kun letku oli nuin. Kaipa se tekkee kellolle pienemmän paineen kun se otetaan kompuran alkupäästä.

Portti auki myöhemmin ja enemmän ahtopainetta.

Kellon tankoa hitusen jo ruuvasin tiukemmalle, muttei se nostanu maksimiahtoja ku n. 0,1 kiloa.
Alapiippu piti siis suolestaa, onko jollain ylimäärästä ehjää varalle jos joutuu vielä joskus entisöimään tuon alakuperäselle mallille?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.