Mitä eroa starteissa?
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2564
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Mitä eroa starteissa?
Siis eroaako OM603 ja OM602 2.9 startit kovin toisistaan?
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Oisko toinen kenttäkäämitty ja toinen kestomagneettistartti? Tehoeroa? Luulis tuon sopivan ja toimivan silti. 2,6 M103 ja 3,2 104 ero oli just nuin, mutta kyllä se vanahempi passas, eikä ollu ongelmaa käyntiinlähössä. 2,9 startti näyttäs niin solakalta, että vois olla kestomagnetoitu.
Huom, olettamusta joka ei perustu mihinkään. Kokeile ja ota selevää.
Huom, olettamusta joka ei perustu mihinkään. Kokeile ja ota selevää.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2564
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Asiana ei tietty iso kokeilla, kun tuo purku 300TD on jo valmiiksi irti maasta. Omassa rintterissä kun on alkanu esiintymään startissa selvää väsymistä. Ja kun lisämaa ei pelastanu, taitaa syyllinen olla itse startti.
Motonetti erittelee noin:
124D:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2592
Sprinter/Väykky:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2585
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2585
Eli tarjoavat samaa starttia Sprintteriin ja Väykyyn aikaan ennen CDI:tä. Vois siis hyvinkin olla Iisin olettamus kohdallaan.
Motonetti erittelee noin:
124D:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2592
Sprinter/Väykky:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2585
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=13-2585
Eli tarjoavat samaa starttia Sprintteriin ja Väykyyn aikaan ennen CDI:tä. Vois siis hyvinkin olla Iisin olettamus kohdallaan.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2564
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Kiitoksia! Sitähän minäkin kun lohko o kuitenki "sama".AM kirjoitti:Joo, 124:sen startti on lihavampi. Mutta tehoeroa ei kyllä huomaa jos sitä onkaan ja käy heittämällä paikalleen.
Mulla tuo oman auton korjaukset tehdään sillon kun on ihan pakko, siis kun ei enää toimi. Eli oletettavasti starttia vaihdellaan tänä talvena sillon ku on kolkytä pakkasta ja tuulee sata metrii sekunnissa...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Näin se minäki aina teenaaltojarvi kirjoitti:Kiitoksia! Sitähän minäkin kun lohko o kuitenki "sama".AM kirjoitti:Joo, 124:sen startti on lihavampi. Mutta tehoeroa ei kyllä huomaa jos sitä onkaan ja käy heittämällä paikalleen.
Mulla tuo oman auton korjaukset tehdään sillon kun on ihan pakko, siis kun ei enää toimi. Eli oletettavasti starttia vaihdellaan tänä talvena sillon ku on kolkytä pakkasta ja tuulee sata metrii sekunnissa...
Eieln en laiskuuttani viittiny laittaa "rättiä" tuuli ja sivulaseja peittämään, just äsken sitte laitoin sisätila lämppärin puhaltamaan laseja auki jotta saan ensyöks sen rätin laseille ettei tarvii niitä alkaa naarmuttamaan rapaamalla,
Ulkona ku on pakkasta ni en sitte viitti alkaa vaihtamaan kallistuksenvakaajan kumeja...koliskoon perkuleet, pitäis muutenki mersulle tehä kaikennäkösitä ja kokoista huoltoa jotta sen viittii leimalle viedä, mutta niinko aiemminki ne tehään pimeällä, kauhiassa pakkasessa tai vesisateella ja ihan viimetipassa
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Se mitään merkitse vaikka kulkinetta saunassa ihailis.....jos leima-aika sattuu talvelle..niinko mulla on suurinpiirtein kaikissa ollu, se taas johtuu siittä että just se haluamani kulkinen on aina ollu talvella leimattavana, vuosien svarrella vaan 2 ollu kesänalussa leimattavia, muuuutta kyllä minä vielä joskus löydän sellasen mersun...tai muun kulkineen jota voin kesällä huoltaa ja vasta sitte viedä leimalle.Sampo N. kirjoitti:Yhtenä kriteerinä auton valinnalle on syynäys lämpösillä säillä, korjailu on huomattavasti mukavampaa.
Mulako on pyrkimys kulkineeseen aina kerta näytöllä se vuoden ajolupa...köyhä ku oon.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Heh, syynäyksellä tarkoitinkin juuri inspektoorin tekemää tarkistusta. Listan kun saa on korjailuja mukava tehdä auringon porottaessa.
En ole tosiaan kovin mielelläni sortunut vehkeisiin, joita pitäisi käydä esittelemässä sydäntalvella. Tässä nykyisessä mennään vähän riskirajoilla, huhtikuun alussa pitää näyttä. No, onhan se jo lämmin kuukausi.
Autoja on maailma täysi.
En ole tosiaan kovin mielelläni sortunut vehkeisiin, joita pitäisi käydä esittelemässä sydäntalvella. Tässä nykyisessä mennään vähän riskirajoilla, huhtikuun alussa pitää näyttä. No, onhan se jo lämmin kuukausi.
Autoja on maailma täysi.
Kein siknatuur
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla