Sprintterin vauhtipyörä

Vaihteistot, kardaani, perä, vetoakseli.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Voi helvetti. Se rikkinäinen olis pitäny tutkia eikä heittää pois.

Aika mielenkiintoinen tieto koukusta. Et kehtaa kuvaa laittaa omavalmisteesta?

Pitää selvitellä noita paripyörä rinttereitä ja varioita. Tuntuis järjettömältä jos samalla kaksoismassalla ovat.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

et kirjoitti:
Pattis kirjoitti:paljos muuten niillä uudemmilla siis cdi koneellisilla eli v2000 ylöspäin saa vetää? kun nykysellä -96 312 saa vetää vähän yli 3000kg
Hyvä kysymys mutta eikös rintterin koukulla saa hinata vain 2500kg.

Taitaa olla 270 henkilö Eemelin kaksoismassas enemmän Newtoneita kun näis meidän 312d rinttereis. Mikäs se Vario on missä merkintä 812d...siitä kun löytäis tietoja.
Justiinsa tänännä tukin yhtä 812D mallia ja oli EPC auki niin siellä oli kantakortti auki missä oli mainittu kytkin ja vauhti pyörä ei vaan tullut tarkemin katsottua miksi olivat siihen listatuna ja oliko osa numerilla jotain eroa muihin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

et kirjoitti:Voi helvetti. Se rikkinäinen olis pitäny tutkia eikä heittää pois.

Aika mielenkiintoinen tieto koukusta. Et kehtaa kuvaa laittaa omavalmisteesta?

Pitää selvitellä noita paripyörä rinttereitä ja varioita. Tuntuis järjettömältä jos samalla kaksoismassalla ovat.
no niinhän se olis pitäny tutkia joo ja muutenkin ottaa talteen niin ois voinu teettää kovan tilalle... ois saanu hammaskehän siitä vanhasta
mut kyllä se oli aivan tuusan paskana kun se oli aivan toispuoleinen ja oli rouhinu pari milliä jo "kytkinkopasta" :D

joo voisinhan mä ottaa sen kuvan mutta mutta, kun en ole vielä vahvistanu sitä :oops:
inssin kanssa konttorilla katottiin vaan sen koukun vahvistamista ja epävirallisesti sano että onhan niissä kyllä aika kovat kertoimet noissä koukuissa.

joo kyllähän se aika älyttömältä kuullostaa että samalla vauhtipyörällä olisivat, jos noi kerran niin helposti hajoo!
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Motonetin mukaan olis sama kaksoismassa 2,3 ja 4 tonnises
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

no niinpä näyttäs olevan... onko se muka sitten niin pirun heikko?

mut luulen että se mun rintterin ravistus johtuu jostain muusta kun siitä kaksoismassasta....

pyörähdin tossa auton alla just, ja huomasin sen yhden kumin olevan jotenkin väljä, kardaani pääs liikkuun ylöspäin jonkin verran?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Voimansiirto”