312 Sprintterin perä

Vaihteistot, kardaani, perä, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
havu
Viestit: 2
Liittynyt: 09.6.2008 18:51

312 Sprintterin perä

Viesti Kirjoittaja havu »

Onko kellään ollut vastaavia ongelmia että perä pitää ääntä.
Pyörän laakerit ehjät
Madollisesti tasauspyörästö pitää raksuttavaa ääntä !!
Mistä osia edullisesti ?
ribaabbariba
Viestit: 122
Liittynyt: 16.7.2007 22:51
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja ribaabbariba »

Saattaa kuulostaa ihan hölmöltä, mutta mulla on toiminu, senku ajat vaan. Ehkä öljyt kannattaa vaihtaa. Jos se on oikeesti rikki ni sit se kyl hajoaa, mut jos se on vaan omituinen häiriö, niin se menee ohi

joku 1,5 vuotta sitten auto jyristi ihan mahottomasti aina välillä. Sitten se vain loppui, eikä ole sen jälkeen oireet palannut, ainakaan vielä.

Epämääräisiä sähkövikoja, jotka tulee ja menee, en ole niistä enää niin välittänyt.

Joko kolmosen synkronointi tai kaksoismassavauhtipyörä on metelöinyt koko sen ajan ku mulla on toi ollu, pakokaasut haisee makealle, tai muuten vaan pahalle, vaikkei nesteitä häviä.

Nii ja ruostuu käsiin ja maalipinta on ihan kauhea. On se silti parempi kuin vaihtoehdot.
havu
Viestit: 2
Liittynyt: 09.6.2008 18:51

Viesti Kirjoittaja havu »

joopa joo perä ei aiheuta toimenpiteitä norm. äänet

suurin äänen aiheuttaja oli kardani kannatin laakerit/ristikot

uusittu kanatinlaakerit ja ristikot.
enriikke
Viestit: 9
Liittynyt: 28.11.2010 15:37

Viesti Kirjoittaja enriikke »

Moi!itse käin eilen ostamassa vm:1996 312 maxi-srintterin ja aikasemmin en ollut ajanut tuollaisella vehkeellä,mut perä kyllä "molisee" jonkunverran ja jos vaikka 100km/h löysäät kaasun,ni ääni häviää??mitä kannattais tehdä??alkuviikosta oli tarkotus kaikki öljyt käydä vaihattamassa jospas e hiljenis sillä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Voimansiirto”