Morjens arvoisat kohtalotoverit
Kun avaa suutansa väärässä paikassa niin sitä tulee ongelmia kuten juuri nyt.
Eli kammiodiesel vito viime vuosituhannelta zf4hp20 lootalla kiusaa.Kun laittaa pakin päälle niin tuntuu että se kytkeytyy ja tyhjäkäynnillä auto hiipii pakkia tasamaalla mutta kun edes hieman painaa kaasua niin meno loppuu ja loota luistaa.
Eteenpäin auto kulkee jonkun aikaa mutta sitten lyö vikatilaan ja lukitsee kolmosen päälle.
Eli kysymys: onko solenoidit ehjät kun kerran eteenajo toimii edes hetken ok?
kysymys 2:taitaa olla pakat aamen?
Kysymys 3:mahtuuko loota pois alakautta ilman koneen poistoa?
Kysymys 4:onko jottain myydö ehjää lootaa?
Kitos ja anteeeksi
Viton automaatti luistaa pakilla
Missä päin asustelet nii pääsisit piuhan perään
laatikkoa ei saa pois helposti pois muuta kun koko kelkka ales
laatikkoa ei saa pois helposti pois muuta kun koko kelkka ales
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Tietokoneen nokkaan tuon tekeleen kytkeminen ei tee autuaaksi
Laatikkoa ei saa mitenkään pois muuten kuin ottamalla koko moottori/loota kehikon pois etukautta autosta, ja toisaalta ei se niin ihme temppu loppujen lopuksi ole.
Solenoidit on kohtuu ehjät jos punavalo ei syty kun sillä ajaa normaalisti eteen ja taakse käyden kaikki vaihteet läpi. Sähköisesti viallinen solenoidi sytyttää punavalon heti kytkeytyessään, eli jos pakka on vetäneenä ja auto ei kulje niin öljy puuttuu tai pakka on kaput...mutta en millään usko että kaikki on paskana yhtä aikaa.
Laatikkoa ei saa mitenkään pois muuten kuin ottamalla koko moottori/loota kehikon pois etukautta autosta, ja toisaalta ei se niin ihme temppu loppujen lopuksi ole.
Solenoidit on kohtuu ehjät jos punavalo ei syty kun sillä ajaa normaalisti eteen ja taakse käyden kaikki vaihteet läpi. Sähköisesti viallinen solenoidi sytyttää punavalon heti kytkeytyessään, eli jos pakka on vetäneenä ja auto ei kulje niin öljy puuttuu tai pakka on kaput...mutta en millään usko että kaikki on paskana yhtä aikaa.
Ok, öljyä on ainakin suht tarpeeks,siis toimii eteenpäin x-aikaa(en ajanut kuin 3km).Tieto että sytytyttää vika valon ja lukitsee kolmosen pesään perustuu edellisen omistajan puheeseen.Luultavimmin vasta kun öljyt kuumenee se tapahtuu tai sitten jokin elektro komponentti kuumenee.
Kumpa tietäisi.
Siis toimii eteen ainakaan isommin luistamatta mutta pakki luistaa heti kylmänäkin.
Tuo auto on harkinnassa korjata käyttöön tai sitten purkaa,mutta ens kyllä kiinnostais avata tuo loota ja kattoa mikä vikana.
Olenko ymmärtänyt oikein että pakin pakkaa ei käytä mikään muu vaihde kuin pakki?
Ja pakin solenoidia taas käyttää myös olikohan se nyt kakkos vai nelos vaihde?
Kumpa tietäisi.
Siis toimii eteen ainakaan isommin luistamatta mutta pakki luistaa heti kylmänäkin.
Tuo auto on harkinnassa korjata käyttöön tai sitten purkaa,mutta ens kyllä kiinnostais avata tuo loota ja kattoa mikä vikana.
Olenko ymmärtänyt oikein että pakin pakkaa ei käytä mikään muu vaihde kuin pakki?
Ja pakin solenoidia taas käyttää myös olikohan se nyt kakkos vai nelos vaihde?