sprinterin eberi pelittää taas

Vastaa Viestiin
veeraki
Viestit: 15
Liittynyt: 14.9.2011 23:15

sprinterin eberi pelittää taas

Viesti Kirjoittaja veeraki »

Mulla eberi hyytyi kesken lämmityksen eikä puhunu sen jälkeen mitään. Purin keksinnön pois ja vaihdoin siihen hehkun ja kiertovesipumpun. Vanhaa pumppua testasin laittamalla piuhan akkuun kiinni, ja sehän roklatti aika lailla ja hyllyssä oli käytetty toimiva pumppu niin panin sen käyttöön. Koeajo ja kaikki oli entisellään, paitsi: Eberi lähtee heti normaalisti käyntiin, pöhiseekin pienen hetken. Sitten pöhinä hiipuu, mutta puhaltimet jäävät pyörimään normaalisti. ja kas, kohta se pöhinäkin taas alkaa ja pelittää ihan normaalisti kunnes katkaisen lämmityksen, näin on mennyt jo kuukauden eli eberi kyllä lämmittää mutta käynnistyy aina vasta "toisella" kerralla. Liekö vika vai ominaisuus, ei se mielestäni ennen nuin pelannu. :shock: ja tämä siis koskee esilämmitystä kellolla.
veeraki
Viestit: 15
Liittynyt: 14.9.2011 23:15

Viesti Kirjoittaja veeraki »

niin ja miten tuon eberin kuuluu toimia kun se saavuttaa tavoite lämmön? mulla se sammuu eikä lähe sitte päälle vaikka aikaa olisi jäljellä. edelleen siis esilämmitys homma. ajonaikainen pelittää mielestäni oikein
jamppa
Viestit: 322
Liittynyt: 20.10.2005 20:05
Paikkakunta: järvenpää

eberi

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Terve

Se sun vesipumppu pitää ääntä,mutta ropeli ei lliiku,eli vesi ei kierrä (yli kuumenee)
Mutta ajossa muutenkin vesi liikkuu ,niin toimii

Terveisin Jamppa
veeraki
Viestit: 15
Liittynyt: 14.9.2011 23:15

Viesti Kirjoittaja veeraki »

sitä minäki oon funtsinu, mutta se kuitenkin lämmittää joka aamu yli puoli tuntia elikai siellä pumpulla jotaki tapahtuu. vaikka yskien käynnistyykin :roll:
jamppa
Viestit: 322
Liittynyt: 20.10.2005 20:05
Paikkakunta: järvenpää

rintteri

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Terve

onhan sulla lämppärin hanikka täysin auki, jotta vesi pääsee liikkumaan

T Jamppa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lämmitys, ilmastointi”