Joo kyselen niitä putsareita tarvittaessa
Zombie-paise baanalla - Kommunistit syvään kyykkyyn!
- Lucky-Dog
 - <b>Ylläpitäjä</b>
 - Viestit: 7715
 - Liittynyt: 19.9.2005 21:05
 - Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
 
Sehän käy notta kolajaa  
 
Joo kyselen niitä putsareita tarvittaessa
			
			
									
									Joo kyselen niitä putsareita tarvittaessa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
						http://www.mbkoskinen.fi
Nätisti hyrrää eikä mitään sivu ääniäkään kuulu noin äkki vilikasulla 
hvm tunnen kaverin tietää ja taitaa kuplan koneet
			
			
									
									hvm tunnen kaverin tietää ja taitaa kuplan koneet
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
						S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
- 
				HVM
 
No näinhän se on, ja siihen on syynsä, jos verrataan vaikka uudempiin kupliinkin:Boss kirjoitti:Lujaalaatua.
Miksei ne paiseisiin osannu sakemannit tunkea konehuonetta täyteen tota muovisilppua, väyrysessä niillä ainakin peitetään vikoja :vayrynen:
-Rauta on puolta paksumpaa Kruppin terästä (pellit).
-Kumiosat on tehty juutalaisista.
-Rikkoontuvia tai ruostuvia osia ei juuri ole.
-Nivelet ovat ikuisia, samaten kuin muu alusta. (On tämä saanut joskus kunnolla kenkääkin)
Mainittakoon nyt vielä kertaalleen, että jarrut, (hihnoja on niittailtu) iskarit, jouset, jarruletkut, nivelet, hammastanko jne. ovat kaikki alkuperäisiä. Vikakooditkin luin juuri helmitaululla, puhdasta nollaa näytti - mitä nyt seisokki on hävittänyt jarrut.
Pitäsköhän tuolla ajaa pikku pätkä pihatiellä tuossa iltatuimaan.
- 
				HVM
 
Ei muuten kolaja, käy paljon siistimmin kuin vakio kuplan kone!Lucky-Dog kirjoitti:Sehän käy notta kolajaa![]()
piku kirjoitti:Nätisti hyrrää eikä mitään sivu ääniäkään kuulu noin äkki vilikasulla
hvm tunnen kaverin tietää ja taitaa kuplan koneet
Juu, ei oo ottanu siipeensä seisoessaan, päittäisvälystäkään ei tunnu yhtään. Tietää se, mitä lie muutaman kymmenen vuotta näitä jokkikseen värkkäillyt?
Ei, talliin vaan takaisin nyt kun alkaa olla kunnossakin.HVM kirjoitti:Pitäsköhän tuolla ajaa
- 
				HVM
 
Konttorille se olis tarkotus tässä pikku hiljaa suunnistella. Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvetPK kirjoitti:Ei kun konttorille ja kilometrejä mittariin. Tuohon saisi alkuperäiset mustat kilvetkin, vaikka nykyinenkin tunnus on hyvä.Saahan senkin tosin mustapohjaiseksi vaihdettua, kai. Onko tätä muuten poistettu rekisteristä vai makseltu kiltisti käyttömaksua koko ajan?
Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716
Nyt soitellaan välittömästi aikaa pajalle katsastus- eli jarruremppaan.
En tiedä kelpaako että ottaa käyttöön noilla vanhoilla kilvillä. Kun on poistunut omine aikoinaan niin ne saattaa tilauttaa uudet kilvet, koska periaatteessa niitä ei enää ole. Eli joudut maksamaan kilpimaksun x2. Tosiaan täysin varma en tästä ole, mutta näin muistan joltain kuulleeni.
Mustat tulee parin viikon päästä tilauksesta, suosittelen sellaisia.
 Ja sinustakin tulee ST-mies. 
			
			
									
									
						Mustat tulee parin viikon päästä tilauksesta, suosittelen sellaisia.
- 
				HVM
 
Soitin konttorille. Tunnus on vapaana, ja sen saa käyttöön jos tahtoo.HVM kirjoitti: Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvet, ellei sitten tuo nykyinen tunnus ole vapaana, vai?
![]()
Valehtelin.HVM kirjoitti: Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716
Se aika laitetaan siis autoa kuntoon.
Oikein.HVM kirjoitti:tunnukselle on nyt tilattu mustat kilvet.Muuten ihan ok, mutta nyt ei pääse rekisteröimään kuin vasta 2-3vk. kuluttua, eli sitten kun venkulat ovat kilvet prässänneet ja konttorille toimittaneet.
Tää on ihan kohta valmis.
						- 
				HVM
 
Alipainesäätö on tulpattu, ei sitä näissä koneissa käytetä, pelkällä keskipakosäädöllä puaruutetaan.CDTA kirjoitti:Dodii, hyvinhän se pyöriieikä enää pölläytellytkään pahemmin.
Oliko vj:n alipainesäätimen letku irti vai enkö vaan nähny sitä?
Mustat kilvet saa 8,50€/ pala, jos autossa on sellaiset joskus olleet. Alkuperäiselle tunnukselle siis, muuten lysti maksaa nimikkeellä "erikois-kilvet" sen tonnin.Boss kirjoitti:Maksaako ne mustat jotain ekstraa? Missäs ne nykyään vääntää niitä kilpiä vai plankkaako ne konnunsuolla vielä ne paiseen MUSTAT kilvet?
- 
				HVM
 
- 
				HVM
 
SuperTurboHVM kirjoitti:Konttorille se olis tarkotus tässä pikku hiljaa suunnistella. Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvet, ellei sitten tuo nykyinen tunnus ole vapaana, vai?
![]()
Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)HVM kirjoitti: Mustat kilvet saa 8,50€/ pala, jos autossa on sellaiset joskus olleet. Alkuperäiselle tunnukselle siis, muuten lysti maksaa nimikkeellä "erikois-kilvet" sen tonnin.
- 
				HVM
 
- 
				HVM
 
No voi halavattu, tääs pitää spämmätä.raggari kirjoitti: tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)
Miksei saisi? Ilmotat ne vaikka varastetuiksi...
Olisin lukenut jos ois ollut mitä lukiaHVM kirjoitti:No nyt et tainnu lukea ihan koko ketjua? Niinhän mie tuossa vähän ylempänä jo totesin.XUX63 kirjoitti: Ei oo pakko ottaa EU-kilpiä - kilven saa jopa mustana (paitsi M-alkuisia) jos alkuperäinen on ollut mustaMustat kilvet siis tulossa - 8,50e/ pala.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- 
				HVM
 
Valehtelin aiemmin tehoksi 34Hv, mutta niin täällä taitaa valehdella kaikki:Boss kirjoitti:Onhan siinä alkujaan ollut rapiat 46 hevosta eli 34kw=ohojus
Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1131cc, 25hp
Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1192cc, 36hp
(from January 1954)
Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1192cc, 36hp
(from August 1955)
Tuo saattaa pitää jopa paikkansa?
Eikös ne kuvissa näkyvät kilvet olisivat paremmin sopineet hom*-bubblalla peililasit ja koppalakki päässä kruisailevan wannabe-petshoppoitsun habitukseen? 
 
Valkoista karvaa vielä pahnan penkkiin, ja sopivaa pastellisävyistä bilevaatetta kuskille, niin jopa sedät tykkää!
 
Mitä vielä näemmekään?
			
			
									
									Valkoista karvaa vielä pahnan penkkiin, ja sopivaa pastellisävyistä bilevaatetta kuskille, niin jopa sedät tykkää!
Mitä vielä näemmekään?
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
						- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Ilmoittaa kadonneeksi yhden kerrallaan esim. viikon välein niin saa pistää vanhan vaikka tallin seinälle. Kadonneeksi/varastetuksi ei kannata ilmoittaa molempia, koska muuten joutuu käydä tekemässä poliisiasemalla rikosilmoituksen ja vasta sen kanssa konttorille. Uusien kilpien materiaali on ohuempaa ja kokokin muuttui jossain vaiheessa vähän.raggari kirjoitti:tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)
- 
				HVM
 
No tämän h*mompaa paisetta ei tältä planeetalta löydy!JuMu S kirjoitti:Eikös ne kuvissa näkyvät kilvet olisivat paremmin sopineet hom*-bubblalla peililasit ja koppalakki päässä kruisailevan wannabe-petshoppoitsun habitukseen?![]()
Se nyt on makuasia sopiiko tuohon paremmin valkoiset kilvet h*mo-tunnuksilla, vaiko mustat kilvet alkuperäis-tunnuksilla? Kokeillaan nyt välillä mustia, vähän niinkun vasurilla leipos, junou...
- 
				HVM
 
No sen verran kävin ihan just äsken kopasemassa että makuun pääsee. Aika äkkiväärää kyytiä näin vauhtipyörään tottuneelle miehelle, siis piitkän tauon perään.J.T.S kirjoitti:No niin, nyt ei muuta kun polttamaan kumia paikallisen torin laidalle (jos siellä ny semmosta on).
Hämärä alkaa jo laskeutumaan.
![]()
Savuttaa aika p*rkeleesti, oiskohan nuo renkaat vähän jumeksessa?
Perjantaina auto saa uudet jarrut, joten sitten sillä pääsee vetämään vähän rivakammin. Josko ne renkaat siitä vertyy - tai leikkaa?
Forte

