
Asialle vihkiytyneet kuitenkin tietävät, että homma ei käy ihan kuin elokuvissa.

-Piuhat irti.
-Remeli pois.
-Laturin kiinnityspanta irti.
-imusarja + kaasari irti.
-Laturin puhallinlaippa puhallinkopasta irti.
-Puhallinkopan sivuilta pultit irti. Nostoa ylöspäin, että laturi mahtuu tulemaan taakse päin ja nousemaan. (Öljynjäähdyttimen termostaatti on onneksi poistettu)
Tuossa nyt noin lonkalta reilun kymmenen vuoden takaa muistellen, täydentäkää kuka muistaa.
Hommaa olisi "helppo" oikoa, mikäli laturin puhallinpään mutterin saisi ongittua auki takakautta kopan sisältä. Sen jälkeen laturi irtoaisi nyppäämällä kiinnityspanta ja piuhat irti.

Mutteri on iso kuin Ron Jeremyn mansikka, joten momenttikin lienee testostronin täyteinen.


Luovunko ideasta suosiolla, ja käytän nyhräämiseen uhratun ajan suosiolla auton purkamiseen, vai onko joku Houdini onnistunut edellä visioimassani silmänkääntötempussa?
