Jaakko Parantainen kirjoitti:Mikäs se noita aparaatteja tuleen sytyttää kun vuoden sisään olen kuopion lähimaastossa bongannu pari tuolasta palaneena tien varresta,enkä edes hirveesti liiku muuta ku työmatkoja
Tuppaavat vähän öljyjä tihkumaan, konehuoneessa on kuuma ja koneet on rasvassa kun harvoin sinne luukun alle katsotaan. Samalla tapaa tuntuvat olevan paloherkkiä oikeat takamoottoriset linja-autot...
Jaa... vai muka paloherkkiä....... pyh sanon minä. Eihän ne ku hiukan lämpiää, mutta pitää varoa ettei niiltä mene pinna, ku ovat sitten kovin kuumenevaa sorttia...... Kannattaa kattoa tuonne rakennusprojektiin, ni pääsee asian syvälle ytimeen...
Minäkin olen kuullu, jos bensakoneinen syttyy (moottorista) niin se palaa kun soihtu. Ex appiukolla oli oli sattunu kyseinen tapaus kohdalle. Oli ollu pirssissä kyseisen laisella bensa ajoneuvolla. Ja mitään ei ollu tehtävissä. Diesel versio on ollu itselläkin, siitä ei pahaa santtavaa kunhan ei vetänyt motarilla kaasu pohjassa, sitä ei kone kestä.
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*