Saakohan tuon seosta säädettyä ihte, vaiko onko katin hommaaminen eessä?
Elikkäs pitäisi tulpat vaihtaa tuohon menopeliin.
Vuosimalli on 1991 ja mietin saisikohan tuon seosta nyt säädettyä/jotain konsteja jolla saisi tuon leimattua.

Mikä niiden letkujen funktio on, olin joskus itsekin niitä vaihtelemassa mutta se jäi koko homma siihen että vanhat risat muistin nyhtää pois, auto alkoi toimia ja katsastuksestakin tuo meni läpi heittämällä ja sitten se ehti jo kadotakkin maailman markkinoille, letkut jäi vaihtelematta.Pappi kirjoitti:Onko tuossa kuinka paljon alipaineletkuja kaasarin yhteydessä... Vai oliko tuo jo ruiskukoneella?
Meillä nissanin päästöt asettui sillä kun vaihdoin parin metrin pätkän letkuja kaasarin kupeeseen yms. Mukava homma.
Niiden tarkoitus on aiheuttaa paljon harmia... Kaippa niillä on niihin päästöihin vaikutusta. Meillä oli yksi letku reilusti poikki ja sen vuoksi happiarvot olivat päin seiniä.Boss kirjoitti:Mikä niiden letkujen funktio on, olin joskus itsekin niitä vaihtelemassa mutta se jäi koko homma siihen että vanhat risat muistin nyhtää pois.
Onko sitä seosta kokeiltu säätää pakokaasumittarin kanssa?Sami R kirjoitti:Kertokaapas viisaat, miten saisin CO:n 0,5--> alle 0,3:n.
Viinaa tankkiin?
Kyllähän sitä voi itsekin säätää, jos on sellainen säätöavain. Sattuvatko arvot ilman mittaria kohdilleen onkin sitten eri juttu. Jos Micra ei ole ihan erilainen säädettävä kuin Sunny, säätöruuvi on siellä kaasarin takana. Pitää tarkistaa tuosta äidin autosta huomenna. En sitten tiedä miten paljon kattivehkeen kaasari eroaa tuosta katittomasta.Sami R kirjoitti:Onko tuossa edes seos säätöä, en tiedä...
Kyllähän sitä säädettäisiin, mutta kun tieto puuttuu mistä säätää.