Tarkoitus olisi päivittää madallus-sarjan asennuksen yhteydessä alusta kerralla muutenkin ryhdikkääseen kuosiin, tällä hetkellä tuntuma on kuin jostain 60-luvun ***ravankkurista eli moottoritien rampissa saa pelätä että koko hoito kaatuu kyljelleen.

Ehkä corollassa panostetaan juuri komponenttien laatuun mutta jätetään kaikki muu vähemmälleile kirjoitti:Olen nyt selvitellyt "aseveljiltä" että alustan osien kestävyys on korkeintaan luokkaa 30-40tkm ja harmittavan monen osan vaihto vaatii erikoistyökalua/hydrauilipuristinta.
Herää vain kysymys, minkä pärkeleen takia jollain corollalla ajaa 250-300tkm ilman että alustaan tarvitsee vaihtaa ainuttakaan osaa ja sitten näissä sakemannin laatuvehkeissä se on jokavuotinen operaatio ennen leimalle menemistä?