Tässä 82 mallissa on tommonen rapiat 900 kuutioinen kaasarikone, mutta pari vuotta myöhemmin näihin tuli joku nissanin kone, jossa kai ihan elektroninen sytytys..
Kaikissa 410:ssa on sama tuhatkuutioinen (olikohan tarkka 970 ?) moottori ja nelivaihteinen laatikko.
Alkupään malleissa on edessäkin rumpujarrut, uudemmissa levyt, ensimmäisissä ei ole avattavia napalukkoja edessä.
Omani on -84 ja siinä on edessä rummut ja napalukot.
Sitten kun malli vaihtuu 413:ksi muuttuu konekin 1300-kuutioiseksi ja vaihteisto 5-loviseksi. Sytytys on niissä kärjetön.
Uudempaa moottoria ei taida saada katsastettua 410 koriin ?
Omaaan susukiin oli samat huollot tarpeen käynnin saamiseksi kunnolliseksi, eli katkojan kärjet, tulpat, ilmansuodatin.
Jakajan kansi, pyörrin ja johdot kannattaa myös vaihtaa kun niissä on vähänkään vikaa.