Nelivetoa, ellei peräti maastoautoa eli Range Roveria

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Nelivetoa, ellei peräti maastoautoa eli Range Roveria

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Tässä on taas tarve ostaa ajoneuvo. Mielellään sellainen että ei ole aina ihan pienissä pehmeiköissä tai lumikokkareissa kiinni. Mitään offroad-hirveyttä en halua vaan auton jolla voi ajella vaikkapa pienen maantielenkinkin. Vastaus olisi tietenkin G, mutta ainakin kotimainen tarjonta on olematonta ja kunto keskimäärin heikohkoa. Ruotsissa on sama tilanne. Saksassa olisi, mutta ei kannata raahata muutaman tonnin kotkotinta sieltä asti.

Mites sitten Land Cruiser, 4Runner, Patrol, Pajero, Trooper tai joku muu itäauto? Ennenkaikkea se ruoste. Onko nuo kaikki oikeasti pelleitään niin huonoja että 90-luvun kamppeet on jo kertaalleen hitsattuja ja toista kierrosta aloitellaan? Kulutus? Koneiden kestävyys? Onko joku merkki/malli/kone/muu juttu ehdoton ei?

Nettiautossa on hienoja ja vähänajettuja Ladoja. Nivoja. Sehän se kans tässä nyt vähän kiinnostais. Onko tiedossa jotain temppua millä semmoisen maantieajettavuuden saisi edes Zetorin tasolle?
Viimeksi muokannut Juhanit, 11.10.2013 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Isäukolla ollut yli 10v. "pahanpäivän varalle" 2.koppanen Pajero ja hyvin tuollakin on jo yli 500tkm matkaa taitettu. Mitään ihmeempää ei tuon reilun 10v. aikana ole ollut, paitsi löpöpumppu tihkutti jostain rakosesta ja se rempattiin täysin, muuten menty niillä perus alustanosien vaihdolla.
Ruosteista sen verta että tuossa oli ostaessa etusiivestä kuoriutunut 1x2cm alata maalit ja ei ole mennyt miksikään tässä ajassa, joten koriin hölvätty sinkkiä ilmeisesti 1.kopankin edestä :D
Hyvä ajaa maantiellä 100 vauhdissa, kovemmassa vauhdista ei tietoa mutta paljoa kovempaa tuo 2,5TD ei edes kulkisi, mikä on pieni moitteenaihe.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Tu-84
Viestit: 596
Liittynyt: 03.1.2012 15:28
Paikkakunta: Sodankylä/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Tu-84 »

4Matic S124 :) ?
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

sonikki kirjoitti:Isäukolla ollut yli 10v. "pahanpäivän varalle" 2.koppanen Pajero ja hyvin tuollakin on jo yli 500tkm matkaa taitettu. Mitään ihmeempää ei tuon reilun 10v. aikana ole ollut, paitsi löpöpumppu tihkutti jostain rakosesta ja se rempattiin täysin, muuten menty niillä perus alustanosien vaihdolla.
Ruosteista sen verta että tuossa oli ostaessa etusiivestä kuoriutunut 1x2cm alata maalit ja ei ole mennyt miksikään tässä ajassa, joten koriin hölvätty sinkkiä ilmeisesti 1.kopankin edestä :D
Hyvä ajaa maantiellä 100 vauhdissa, kovemmassa vauhdista ei tietoa mutta paljoa kovempaa tuo 2,5TD ei edes kulkisi, mikä on pieni moitteenaihe.
Pajero vois olla ihan hauska. Minulla on kieltämättä vähän ennakkoasenteellisuutta Mitsuja kohtaa, mutta yritän vakaasti niistä päästä. Mielikuvat Hiluxista ovat kullituneet ja en ehkä edes kunnolla huomaa miten yliarvostettuja Land Cruiserit ovat.

Minä vuonna tämä korin sinkitys on alkanut ja koskeeko se myös runkoa? Onko koneet hyviä? Uskaltaako 2,5 TD -konetta edes ajatella? Entäs bensat?
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Juhanit kirjoitti:Pajero vois olla ihan hauska. Minulla on kieltämättä vähän ennakkoasenteellisuutta Mitsuja kohtaa, mutta yritän vakaasti niistä päästä. Mielikuvat Hiluxista ovat kullituneet ja en ehkä edes kunnolla huomaa miten yliarvostettuja Land Cruiserit ovat.

Minä vuonna tämä korin sinkitys on alkanut ja koskeeko se myös runkoa? Onko koneet hyviä? Uskaltaako 2,5 TD -konetta edes ajatella? Entäs bensat?
Kyllä mä ostaisin tuollaisen 2. koppasen Pajeron tarvittaessa mikä päivä tahansa vaikka muuten japsia eksyy tuskin koskaan pihaan. Nuo kun ei edes maksa mitään nykyään :D
Käsittääkseni kaikki 2. koppaset on sinkittyjä, rungosta en tietä mutta hyvässä kunnossa ainakin tämä pohjaltaan. Tällä 2,5 TD:llä on tosiaan ajettu tuo +500tkm suht pienillä murheilla mutta kansivikoja saattaa näissäkin esiintyä ja kone on aika perso jälkikäytölle, varsinkin jos reilummin huudatetaan. Bensoilla ajaessa jeesaa kummasti jos omistat oman öljykentän :lol:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Ei nyt oikein selkeästi missään sanota minkä sortin neliveto noissa Pajeroissa on ja onko lukkoja tai alennusvaihdetta. Lähinnä ajomukavuuden kannalta keskeltä jäykkä Hilux-mainen järjestely on tympeä.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Alkaa aika mennä jo ohi, mutta T3 Syncro Caravelle on lajissaan ainoa: pikkubussi/tila-auto/matkailuauto/pakettiauto/maasturi. Maastoliikkuvuus erinomainen ja hakkaa ajo-ominaisuuksissa maantiellä jäykkäakseliset latijousiset sahapukkimaiset japsimaasturit mennen ja takas palaten.

Pensapelejä riivaa tolkuton kulutus ja diiseleitä verot, mutta niinkai tuo on monessa muussakin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7119
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ei näissä taida monessakaan "pikkumaasturissa" olla keskitasauspyörästöä.

Eli nämä Hiluksit, LJ/HJ landcruiserit, 4runnerit, pajerot, L200set, jne jne ovat nelikolla ajaessa varsin kankeita kun ei ole sitä keskitasauspyörästöä.
HZJ/HDJ80 landcruiserissa, G-mersussa, Lada nivassa? ja muutamassa land roverissa on keskitasauspyörästökin.
No ja sitten nämä uudemmat "sitimaasturit" omaa tottakai keskitasurin tai jotenkin erikoisesti kytkeytyvän nelikon.

Kaverilla on kyllä niin läpilaho mk2 pajero ettei siinä ole kyllä sinkkiä käytetty lainkaan. :shock:
pt
Viestit: 792
Liittynyt: 25.10.2005 15:23
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Mika.T kirjoitti:Eli nämä Hiluksit, LJ/HJ landcruiserit, 4runnerit, pajerot, L200set, jne jne ovat nelikolla ajaessa varsin kankeita kun ei ole sitä keskitasauspyörästöä.
HZJ/HDJ80 landcruiserissa, G-mersussa, Lada nivassa? ja muutamassa land roverissa on keskitasauspyörästökin.
Pajeroissahan tuli joku super select (?) laatikko, joka mahdollisti neliveto päällä ajon ihan normialustallakin? Ainakin näissä 2000-luvun taitteen vehkeissä tuo on, mutta mielestäni myös vanhemmissa??

Lisäksi tuohon listaan voi lisäillä Jeep:t.


Jos haluaa vanhan pajeron, mutta hieman vähemmillä vuosilla, niin Hyundai Galloper alle? Perustuu vanhaan pajeroon, mutta 2000-luvulla vasta rakennettu.
W124 500E
W903 316cdi
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

2 koppainen pajero tuli 90 luvun alussa ja siihen sai heti super select jakolaatikon, itse en edes harkitsisi tavallisella laatikolla olevaa. Gls mallit on ainakin kaikki superselectillä,

Niin ja tuosta sinkitystä korista, ei se koppa sinkityksi muutu jos siihen 1. koppaseen pajeron koriin ja runkoon laitetaan isot muovilevikkeet joka puolelle... :lol: Välillä vähän yllättää kun ottaa niitä levikkeitä pois niiin alla ei olekkaan mitään :lol:


Sama runko siellä on alla :o


2,5 kone on minusta vähän lapsellinen esitys, tai siis vahva kone se on jos joku insinööri olisi tajunnut laittaa siihen jakopään ketjulla. Monella pajerolla on ajettu se 500 tkm mutta jakopää ja kansiremppa on tehty niin monta kertaa ettei välttämättä yhden käden sormet riitä... :lol:

2.8 kone onkin sitten parempi kun se on ketjulla.


Muuta mitä tulee mieleen että automaattilaatikko on näppärä ja vahva.
Tasauspyörästön lukko on lisävaruste taakse, suomi-autoista se usein löytyy mutta saksantuonneista puuttuu.


Voimansiirtohan on pajerossa hyvä ja vahva, niiissä ei ole ongelmia.
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

pt kirjoitti:Jos haluaa vanhan pajeron, mutta hieman vähemmillä vuosilla, niin Hyundai Galloper alle? Perustuu vanhaan pajeroon, mutta 2000-luvulla vasta rakennettu.
Sanoisinko että tämä vois olla erinomaisen hyvä vaihtoehto, jos haluaa tuollasen "käytännöllisen" pajeron, mutta vähemmillä ruosteilla ku mitä noi "80-luvun" jokapaikassa ryssityt ja yli puolimiljoonaa ajetut miinat. :)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29112
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

jolle kirjoitti:2,5 kone on minusta vähän lapsellinen esitys, tai siis vahva kone se on jos joku insinööri olisi tajunnut laittaa siihen jakopään ketjulla. Monella pajerolla on ajettu se 500 tkm mutta jakopää ja kansiremppa on tehty niin monta kertaa ettei välttämättä yhden käden sormet riitä...

2.8 kone onkin sitten parempi kun se on ketjulla.
...

Voimansiirtohan on pajerossa hyvä ja vahva, niiissä ei ole ongelmia.
Hihnat on kuitenkin helppo vaihtaa ja jakopää kestää vaihtovälinsä.
Kansi on heikko, ja sitä se on myös 2,8 koneessa.
Vanhimmissa oli vaihteistovikaa jokaisessa jo vähillä kilometreillä.
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

Huntai Santa Feellä on ajeltu nelisen vuotta. On 2,7 kutoskoneela ja automaattilootalla. On sanottava, jotta rouva ei kyllä mersulla oo ajellu viimevuosina. Tykkevää tuosta enempi. On kyllä muutaman tonnin autoks miustai tuo huihai meleko makee peli. Helevetin hyvät sisätilat, lämmin, hyvä ajettava ja on voimooki mukavasti. Automaatti-ilimastointiki. Kilsoja ei vielä oo paljo yli saan tonnin, mutta eipä jarrupaloja kummempoo remppookaa oo tehty. Ovat näköjään aika halapojakii nykysin.
Avatar
taikis
Viestit: 494
Liittynyt: 07.10.2011 19:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja taikis »

Seppä kirjoitti:Huntai Santa Feellä on ajeltu nelisen vuotta. On 2,7 kutoskoneela ja automaattilootalla. On sanottava, jotta rouva ei kyllä mersulla oo ajellu viimevuosina. Tykkevää tuosta enempi. On kyllä muutaman tonnin autoks miustai tuo huihai meleko makee peli. Helevetin hyvät sisätilat, lämmin, hyvä ajettava ja on voimooki mukavasti. Automaatti-ilimastointiki. Kilsoja ei vielä oo paljo yli saan tonnin, mutta eipä jarrupaloja kummempoo remppookaa oo tehty. Ovat näköjään aika halapojakii nykysin.
Tota..mie kyl mieluummi ajan tuolla Kaapilla ennemmi ko Huntailla. Sori. Ja pensankulutustakii tuossa iha tarpeeksi..

Mut kattellaan, onha noita vaihtoehtoja. :)
I can please only one person per day. Today is not your day, and tomorrow doesn´t look good either.
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Mitä mä oon välillä noita Santa Fe:itäkin kattonu, niin pirun kalliita ovat olleet... :shock:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

taikis kirjoitti:
Seppä kirjoitti:Huntai Santa Feellä on ajeltu nelisen vuotta. On 2,7 kutoskoneela ja automaattilootalla. On sanottava, jotta rouva ei kyllä mersulla oo ajellu viimevuosina. Tykkevää tuosta enempi. On kyllä muutaman tonnin autoks miustai tuo huihai meleko makee peli. Helevetin hyvät sisätilat, lämmin, hyvä ajettava ja on voimooki mukavasti. Automaatti-ilimastointiki. Kilsoja ei vielä oo paljo yli saan tonnin, mutta eipä jarrupaloja kummempoo remppookaa oo tehty. Ovat näköjään aika halapojakii nykysin.
Tota..mie kyl mieluummi ajan tuolla Kaapilla ennemmi ko Huntailla. Sori. Ja pensankulutustakii tuossa iha tarpeeksi..

Mut kattellaan, onha noita vaihtoehtoja. :)
Taijat vuan olla kuappihullu. Ja mitä se pensankulutus tähän... Miula on nivakii ja samala tavala syöp kaikki mitä tankkiin pistää. Ja Sisu syöp kansa. Nehän myövät sitä melekeen joka kylälä. Millonkas se pensankulutus ei sitten ois tarpeeks?
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

Vensku_ kirjoitti:Mitä mä oon välillä noita Santa Fe:itäkin kattonu, niin pirun kalliita ovat olleet... :shock:
Elä elä. Miehän taijannii olla rikas, kun miusta nuo on halapoja. Paljokos se sais hyvä auto maksoo, jotta se ois halapa?
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Tässä nyt mietin sitten että oisko se G:n korvaava ajoneuvo sitten Range Rover. Tiisselinä. Näissä on kai jonkinlainen jatkuva neliveto mutta onko lukkoja missään rattaistossa? Ruoste varmaan syö englantilaista peltiä tuplanopeudella ja muutakin vasenkätistä vikaa lienee? Ei taida olla järkeä?
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Ennen kuin ostin Möllin kävin kokeilemassa Hyundaitakin ja on se lujasti huonompi kuin Mölli ja siihen nähden kovissa hinnoissa.

Pitäisin w163 moniin tarkoituksiin ihan kelpaavana pelinä, maailmalla näkyvät ajelevan sillä metsässäkin. Ja on varmasti brittiautoihin verrattuna erittäin huoleton.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

Juhanit kirjoitti:Tässä nyt mietin sitten että oisko se G:n korvaava ajoneuvo sitten Range Rover. Tiisselinä. Näissä on kai jonkinlainen jatkuva neliveto mutta onko lukkoja missään rattaistossa? Ruoste varmaan syö englantilaista peltiä tuplanopeudella ja muutakin vasenkätistä vikaa lienee? Ei taida olla järkeä?
keskitasauspyörästössä on sähköinen lukko akseleillekin saa lukkoja mutta ovat kalliita
korihan on hyvin pitkälle alumiiniä toki sekin happnee jonnin verran takaluukku on peltiä ja ruostuu hyvin
kyyti on kyllä tasaista

no entäs tällänen
http://www.nettiauto.com/land-rover/freelander/5526814
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7119
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

ML.lle ääni minultakin jos budjetti antaa sen verran myöten.
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Mitäs mieltä arvon keskustelijat ovat Jeep Patriotista?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

No eipä oikein mairittelevia ylistyssanoja heru patriotille tuolla Jeep foorumilla....mitä tullut oman cherokeen takia seurattua muutama vuosi :roll:

Aivan uskomattomia vikoja ympäri autoa järjestään ja alustan nivelet kestoltaan passais paremmin johonkin lasten polkutraktoriin, kuin "maasturiin". Juttuja lukiessa jäänyt mielikuva, että 2milj. ajettu täysin huoltamaton väyrynenkin helpompi pitää ajokunnossa :shock:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Joo Mölliin ei aleta. Halvimmat melkein kymppitonnin ja autot puolimiljoonaa ajettuja amerikaanojen tuotantolinjan harjoituskappaleita.

Tarve ei ole nyt pyhäautolle. Niitä on jo. Tarvis on ihan muutaman tonnin kasalle, jolla saa rymistellä arkena ja lauantaina eikä heti tarvi olla pesemässä autoa jos lintu kakkii konepellille.
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

juhanit kirjoitti:Tarvis on ihan muutaman tonnin kasalle, jolla saa rymistellä arkena ja lauantaina eikä heti tarvi olla pesemässä autoa jos lintu kakkii konepellille.
No, jos ei oo niin nöpönnuukaa ulkonäöstä ja statuksesta, niin tuosta sitten---->

[nettiauto]5597991[/nettiauto]
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

Juhanit kirjoitti:Joo Mölliin ei aleta. Halvimmat melkein kymppitonnin ja autot puolimiljoonaa ajettuja amerikaanojen tuotantolinjan harjoituskappaleita.

Tarve ei ole nyt pyhäautolle. Niitä on jo. Tarvis on ihan muutaman tonnin kasalle, jolla saa rymistellä arkena ja lauantaina eikä heti tarvi olla pesemässä autoa jos lintu kakkii konepellille.
No miulahan se semmonen löytyy. Tuo jo monesti tiälähi palstala kirroiltu Iikori. Luulin jo siitä piässein, kun tyttären porukka sen vei Imatrale. Pari vuotta sitä pitivät, vai liekö ollu kolmeki. Ni eikö perkule nuo toi sen takasi, kun alako pojan kulettelu hoitoon. Ei tykänneet turvapotan asentelusta kaksovisen takapenkile. Ostivat semmosen pienen neliovisen kipon. Nyt on Iikori seissu tuas kuusenalla tuossa meijän pihan laijassa. Senkö helevettii mie senni kansa tien. Niin ol lämmin kesä, jotta ei into riittänä sitä etes katsastammaan. Taitasha sen vieläki ehtii. Kasi on numero. Olikos se lokakuun loppuun.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Ihme kun ei oo kukaan kirjotellu vielä kokemuksia Nissan Terrano II:sesta? Ps. Ford Maverick R20 on sitte sama auto mutta Fortin merkeillä.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Noilla eväillä sitten Jeep Grand Cherokee bensa kasilla. Saapi varmaan rymistellä ihan mielen mukaan ja alkavat olla jo aika halpoja.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Vensku_ kirjoitti:
pt kirjoitti:Jos haluaa vanhan pajeron, mutta hieman vähemmillä vuosilla, niin Hyundai Galloper alle? Perustuu vanhaan pajeroon, mutta 2000-luvulla vasta rakennettu.
Sanoisinko että tämä vois olla erinomaisen hyvä vaihtoehto, jos haluaa tuollasen "käytännöllisen" pajeron, mutta vähemmillä ruosteilla ku mitä noi "80-luvun" jokapaikassa ryssityt ja yli puolimiljoonaa ajetut miinat. :)
Ahvenanmaan naapuri osti uutena tuollaisen ja sehä o mainio peli.

Ainoo miinus minusta pajerossa on vääntövarsijousitus ja se ruostevaiva. Hyvin niillä on päässy melko muhkuraista polkua, tuolla Lobellon isällä oli ennen sellainen 2.5 turbo vuosikausia ja kävin pari kertaa koittamassa ihan tiettömällä tielläkin.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”