Tytöt tykkää bemareista!
Tytöt tykkää bemareista!
Tyttärelle olen pariin otteeseen yrittänyt istuttaa mersua, mutta aina vaan pitää saada bemari. Tämä on jo neljäs B. On siinä bemarissa ainakin yksi hyvä puoli mersuun nähden: en ole vielä tavannut bemarista kuljettajan tuolista sitä "mersu-kulumaa"!
Tässä sattui olemaan ihan mukavasti noita varusteita ja kilometrejäkin vaan 90 tkm (aivan oikeilla papereilla) ja yksi aikaisempi omistaja.
PS. Nyt olis myynnissä BMW 316i sedan -97, paloauton punainen, se tyttären edellinen. Hinta alkaa 1:llä! ...ja jos ostaja haluaa mukaan - ajo-opetusvarustus - ei ylimääräisiä reikiä lattiassa!
Tässä sattui olemaan ihan mukavasti noita varusteita ja kilometrejäkin vaan 90 tkm (aivan oikeilla papereilla) ja yksi aikaisempi omistaja.
PS. Nyt olis myynnissä BMW 316i sedan -97, paloauton punainen, se tyttären edellinen. Hinta alkaa 1:llä! ...ja jos ostaja haluaa mukaan - ajo-opetusvarustus - ei ylimääräisiä reikiä lattiassa!
Viimeksi muokannut pjj53, 15.3.2014 17:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
E46 facelift-mallissa hintapyynnit alkaa kolmosella, mutta mitä kannattaa tänne tuoda, alkaa vitosella. Verot (+/- 50e) 100 tkm - 2200, 150 tkm 2000, 175 tkm 1850 (neloskoneella, kutosella parisataa enemmän). Oikeesti alle 100 tkm ajetusta pyydetään 6000 - 9000 ekua, ketjuvikaset ja kolariautot jätetään kokonaan ulkopuolelle.ile kirjoitti:Paljonkos tuollasesta (Saksassa?) nykyisin pyytävät ja minkähän verran veroja suunnilleen päälle?
Tässä autossa oli ikkunassa hintalappu 7600 e , se mitä maksoin, onkin sitten eri juttu (ja auto oli uusia autoja myyvässä liikkeessä)
Joo. En osannut verrata kuin samanikäiseen c-meseen , ja näihin "suomi-autoihin" ... ja mulle se kutoskone ei ole mikään pakkomielleJMTN kirjoitti:Ai että mukavasti varusteita
Just olin ajattelin laittaa kysymyksen, että miksi piti karvalakki varusteilla oleva tuoda.
Okei, navi on, muttei oikeastaan muita lisävarusreita tuon ikäisessä.
Ja minusta se alkuperäinen navi, missään merkissä, ei ole mitään plussaa
Sanotaan että jätetään koriautot ulkopuolelle, ja sitten semmoinen kuitenkin ostetaan. Vai onko jonkun muun syyn takia maalattu? Ruoste?pjj53 kirjoitti:E46 facelift-mallissa hintapyynnit alkaa kolmosella, mutta mitä kannattaa tänne tuoda, alkaa vitosella. Verot (+/- 50e) 100 tkm - 2200, 150 tkm 2000, 175 tkm 1850 (neloskoneella, kutosella parisataa enemmän). Oikeesti alle 100 tkm ajetusta pyydetään 6000 - 9000 ekua, ketjuvikaset ja kolariautot jätetään kokonaan ulkopuolelle.ile kirjoitti:Paljonkos tuollasesta (Saksassa?) nykyisin pyytävät ja minkähän verran veroja suunnilleen päälle?
Tässä autossa oli ikkunassa hintalappu 7600 e , se mitä maksoin, onkin sitten eri juttu (ja auto oli uusia autoja myyvässä liikkeessä)
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Nojuu, syksyllä rahtasin tuollasen tähän valtakuntaan ihan kelvollisilla varusteilla. Mitä nyt jäi uupumaan, niin vakkaria ja navia ei ollut, muuten koko lailla kaikki tutkat mukaan lukien löytykin. Metrejä oli 220 ja autoon oli tehty kaikenlaista huoltoa. Ketjukin oli vaihdettu "varmuuden vuoksi". Ruostettakaan ei näkynyt. Vuosimalli ei ollu liftattu, mutta ei ihan vanhakaan, 2001.
Liikkessä oli hintalappu 3200 ja muistakseeni vientikilpien kanssa hinnaksi saatiin 2600. No, pitihän sitä heti matkalla pajattaa, kun pakoputki maatui siitä perinteisestä paikasta. Onneksi virosta löytyi halpa huolto.
Sen verran oli ilmeisesti teinikampe, että meni ennen kuin ehdin kunnolla saada vehjettä kilpiin.
Liikkessä oli hintalappu 3200 ja muistakseeni vientikilpien kanssa hinnaksi saatiin 2600. No, pitihän sitä heti matkalla pajattaa, kun pakoputki maatui siitä perinteisestä paikasta. Onneksi virosta löytyi halpa huolto.
Sen verran oli ilmeisesti teinikampe, että meni ennen kuin ehdin kunnolla saada vehjettä kilpiin.
Kein siknatuur
Hyvännäköinen yksilö, melko hyvin "loaded" varustetaso näin vanhan e46 -miehen kokemuksella. Onko 316i vai 318i? Faceliftin 318i vastaa vanhemman e46:n 320i: 2-litraista konetta suoritusarvoiltaan, mutta se ääni puuttuu.
Näin autonhakureissullani yhden 75 tkm ajetun facelift 320i sedanin automaatilla, kattoluukulla, xenoneilla ja ekalta omistajalta. 6500€ oli pyyntö.
En osaa katsoa noista kuvista, onko maalattu uusiksi vai ei. Siellä itse asuneena kuitenkin uskon että auto pysyy aika hyvänä ku yhden talven aikana jouduin pesettämään auton suolapaskan takia pari kertaa eikä vettäkään juuri satanut mannerilmastossa.
Näin autonhakureissullani yhden 75 tkm ajetun facelift 320i sedanin automaatilla, kattoluukulla, xenoneilla ja ekalta omistajalta. 6500€ oli pyyntö.
En osaa katsoa noista kuvista, onko maalattu uusiksi vai ei. Siellä itse asuneena kuitenkin uskon että auto pysyy aika hyvänä ku yhden talven aikana jouduin pesettämään auton suolapaskan takia pari kertaa eikä vettäkään juuri satanut mannerilmastossa.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
318i facelift, eli 2 litrainen. Kotona vasta huomasin, että molemmissa etupenkeissä on säätö 18 suuntaan. 320:iä olisi ollut tarjolla, mutta minulle siinä koneessa ei ole muuta plussaa kuin ääni.C-Klasse kirjoitti:Hyvännäköinen yksilö, melko hyvin "loaded" varustetaso näin vanhan e46 -miehen kokemuksella. Onko 316i vai 318i? Faceliftin 318i vastaa vanhemman e46:n 320i: 2-litraista konetta suoritusarvoiltaan, mutta se ääni puuttuu.
Aikoinaan, kun autoilun aloitin, oli hyvä olla kaksi lisävarustetta autossa: automaattivaihteisto ja RIITTÄVÄSTI kuutiotuumia
.
Nykyisin riittävät vähemmätkin kuutiosentit, mutta tomaatti on säilynyt. Ilmastointi ja vakkari ovat myös hyvät, loput saa tulla mukana (mutta ei ilmajousitusta )
Edit: Kun tarkemmin muistelen, tuossa vanhan kuvan yksilössä oli paineilmalla säädettävä takajousitus!
Viimeksi muokannut pjj53, 14.3.2014 13:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kyllä ne penarien penkit hajoo vanhemmiten, ja paljon pahemmin kun mersujen tuossa yksi esimerkki, viimenen kuva http://www.nettiauto.com/bmw/320/6281091
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Kyllä mää väittäsin että BMW:n penkit kyllä porsii samasta paikasta
kuin mersussakin. Toki riippuu paljon siitä miten sinne on kuljettu sisään ja kuinka iso kuski on sitä penkkiä hieronut.
E34 on tyypillinen siitä että penkinnurkka on puhki, samoin E39...myös
E60 oon jo nähnyt nurkkia mitkä on puhki.
Itekkin lennän huomenna saksanmaalle katseleen kaverille
autoa, mersua todennäköisesti.
kuin mersussakin. Toki riippuu paljon siitä miten sinne on kuljettu sisään ja kuinka iso kuski on sitä penkkiä hieronut.
E34 on tyypillinen siitä että penkinnurkka on puhki, samoin E39...myös
E60 oon jo nähnyt nurkkia mitkä on puhki.
Itekkin lennän huomenna saksanmaalle katseleen kaverille
autoa, mersua todennäköisesti.
BMW E31 V12
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Itse kiinnittänyt huomiota että kun madallettu luisupulkka tuntuu penkit hankautuneen puhki, liekö vaikuttaa se että noihin laskeudutaan vähän "rojahtaen" kyytiin ja matkalla osutaan sinne tänne. Ainakaan itte en oikein osannu kolmospulkkaan laskeutua muuten kun "häkähäkkinen" tyylillä kroppa veltoksi ja "hups". Ihan perseestä noi matalat kelkat.stanger kirjoitti:Kyllä mää väittäsin että BMW:n penkit kyllä porsii samasta paikasta
kuin mersussakin. Toki riippuu paljon siitä miten sinne on kuljettu sisään ja kuinka iso kuski on sitä penkkiä hieronut.
E34 on tyypillinen siitä että penkinnurkka on puhki, samoin E39...myös
E60 oon jo nähnyt nurkkia mitkä on puhki.
Itekkin lennän huomenna saksanmaalle katseleen kaverille
autoa, mersua todennäköisesti.
.
"Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa" -- kuvat on kahteen kertaan pakattuja - ilman korjausta, joten kuvan sävyistä ei voi enää paljon päätellä.shrteam kirjoitti:Vähän kuvasta näyttäs että myös etupuskuri ja lampunaluset?pjj53 kirjoitti:Konepelti ...maalinpaksuusmittarilla.C-Klasse kirjoitti:Vielä kun joku neuvois mulle, mistä näkee että tuo auto on maalattu uusiksi. Säästäisi ittekin paljon aikaa tulevaisuudes kun autoja netistä etsin .
Löytyikö auto mahdollisesti Düsseldorfin seutuvilta? Rekkari vähä viittais sinne päin. Joku "tuontikonsultti" mainosti käyttävänsä maalinpaksuusmittaria. Ne on niin tarkkoja, että tehtaallakin uudestaan maalatut joutuu koneen "haaviin".
Mitä tulee "ongelmajätteen" maahantuontiin niin tämähän on täysin toivottu tilanne. Ei kai valtio muuten olisi keksinyt autoveroa. Eilen kävin autoliikkeessä muissa asioissa ja katselin aikani kuluksi hintoja. Paremman pään autoissa on pelkkää autoveroa palkansaajan vuoden nettopalkan verran. Sitten tulee vielä ALV 24 %, käyttömaksut yms.
Mitä tulee "ongelmajätteen" maahantuontiin niin tämähän on täysin toivottu tilanne. Ei kai valtio muuten olisi keksinyt autoveroa. Eilen kävin autoliikkeessä muissa asioissa ja katselin aikani kuluksi hintoja. Paremman pään autoissa on pelkkää autoveroa palkansaajan vuoden nettopalkan verran. Sitten tulee vielä ALV 24 %, käyttömaksut yms.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Juu. Ruhrin alueelta ja auto on ollut alusta asti yhdellä omistajalla aivan siinä liikkeen naapurissa, eli ei mikään huutokauppa-palkinto.
On se jännää, että Saksassa ei ole nuo rekkarinumerot loppuneet kesken, eli edelleen näkee alkukirjaimista rekisteröintipaikkakunnan. Suomessahan luovuttiin siitä paikkakuntajaosta rekkareissa osittain sen takia, että pääkaupunkiseudulla mukamas olisi numerot olleet lopussa. Toinen syy oli tietysti paikkakuntakateus, kun ei haluttu heti kilvestä nähdä, mistä päin auto oli. Saksassa rekisteritunnus on kylläkin kytköksissä vakuutukseen, kun se taas Suomessa on aika kiinteästi alustanumerosidonnainen.
On se jännää, että Saksassa ei ole nuo rekkarinumerot loppuneet kesken, eli edelleen näkee alkukirjaimista rekisteröintipaikkakunnan. Suomessahan luovuttiin siitä paikkakuntajaosta rekkareissa osittain sen takia, että pääkaupunkiseudulla mukamas olisi numerot olleet lopussa. Toinen syy oli tietysti paikkakuntakateus, kun ei haluttu heti kilvestä nähdä, mistä päin auto oli. Saksassa rekisteritunnus on kylläkin kytköksissä vakuutukseen, kun se taas Suomessa on aika kiinteästi alustanumerosidonnainen.
Re: Tytöt tykkää bemareista!
pjj53 kirjoitti:PS. Nyt olis myynnissä BMW 316i sedan -97, paloauton punainen, se tyttären edellinen. Hinta alkaa 1:llä! ...ja jos ostaja haluaa mukaan - ajo-opetusvarustus - ei ylimääräisiä reikiä lattiassa!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/b ... edia=47620Eldorado kirjoitti:tytöt tykkää bemareista...
minäkin tykkään bemareista ja myöskin tytöistä...
mutta tytöt ei tykkää minusta
yhtälö ei täsmää...
Katsele vain niitä Mersuja.Naiset pitävät enemmän miehen autosta kuin miehestä itsestään, Bemarin omistajista vitsaillaan. Rankemman version mukaan Bemari on köyhän miehen Mersu tai vielä rankemman version mukaan ”reppanan luuserin munanjatke”.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
700 bemari
Jo 60-luvulla oli seitensatanen bemari:
http://www.nettiauto.com/bmw/700/5989753
Mallimerkintä viittasi moottorin tilavuuteen kuutiosentteinä. Sellainen oli mm. Joensuun norssin vahtimestarilla. Kooltaan auto oli Trabantin luokkaa.
http://www.nettiauto.com/bmw/700/5989753
Mallimerkintä viittasi moottorin tilavuuteen kuutiosentteinä. Sellainen oli mm. Joensuun norssin vahtimestarilla. Kooltaan auto oli Trabantin luokkaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Bemarin historiaanhan liittyy myös se että eräs Daimler-Benz AG oli ahmaisemassa vaikeuksissa olleen autonvalmistajan 50/60-lukujen vaihteessa, mutta muuan Quandt-niminen kaveri päätti pelastaa yhtiön ja niin se säilyi itsenäisenä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"