Koneena oli 1,6, oliskohan ollut reilut 100 hevosvoimaa.
Ihmeen terhakka mylly.
Nuihin avensiksiin ainakin pätee se, ettei niillä ainakaan 65:ttä tuhatta enempää voi ajaa, ilman että männöö hermot siitä natinasta ja nitinästä, mutta toisaaltahan tuo ei niin hirveästi haittaa, jos raaskii investoida tehdasuuteen anjoovikseen, niin voi uuden vaihtaa taas parin-vuoden päästä muutaman tonnin panostuksella.NicNac kirjoitti:pidä se 200d..ite kerran kokeilin ajaa avensiksella niin haukuin sen niin että omistaja katto vaan vierestä suu auki...auto todella "muovinen",ohjaus tuntuma yhtä huono kun w124:s,äänekäs,suhisi,löysä alusta,huonot penkit,ei hyvää ajoasentoa...auto ei ollu tosin tiisel vaan 1,6 L 90tkm ajeltu...oma mersukaan ei aurausten suhteen ole edes oikealla hehtaarilla niin on parempi ajaa...
mutta kaipa sitä joku voi tykätä jos ei aja niinku minä että täysiä...ei se ruoho sielä aidan toisella puolella ole sen vihreämpää...
se on kuin musiikkia korville...tehoahan sitä sais tosiaan olla...ääh turhan ärhäkkä mulle.pitäköön isä omansa ja minä omani...dealer kirjoitti:Uudemmat dieselit on semmosia säläkättimiä kaikki merkistä riippumatta ääneltään, esikammio-kuutos-mersu-dieselin voittajaa ei ole käyntiäänen puolesta.
Jep auto on HYVÄ!dealer kirjoitti:Käykääpä ajamassa viitoskoppaisella Golffilla, itse ajelin noin 150 km ja auto oli erittäin positiivinen yllätys - oikeinkin "ison auton kyytiä" positiivisessä mielessä.![]()
Koneena oli 1,6, oliskohan ollut reilut 100 hevosvoimaa.
Ihmeen terhakka mylly.
Mitenkäs paljon E300D 4-vaihteiset automaatti mersut jää kiihdytyksessä?dealer kirjoitti:Laiskuus on suhteellista, esim. 124 E300D 24V 5-vaihteisena jää 0-100 kiihdytyksessä toista sekuntia automaatti 1,6FSI Golffille.![]()
Vaan eipä tässä kukaan ole 300D 24V Mersua ripeäksi kulkineeksi väittänytkään.![]()
Uudemmat dieselit on semmosia säläkättimiä kaikki merkistä riippumatta ääneltään, esikammio-kuutos-mersu-dieselin voittajaa ei ole käyntiäänen puolesta.
Miten iso kenkä sulla on?Melody kirjoitti:Jep auto on HYVÄ!
Tosin itsellä suht suuri kengänkoko -> ei voi käyttää kytkintä ja jarrua kantapää lattiassa, sen verran vähän tilaa sielläpäin, mutta muuten todella hyväntuntuinen auto.