Mites tällänen pojalle, vaik ei MB olekkaan ?
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Mites tällänen pojalle, vaik ei MB olekkaan ?
Kilsat kohtalaisen pienet, varusteet hyvät ja ainakin kuvista näyttää siistiltä. :thumbup: Onkos tälläsessa jotain typpivikoja tms mikä pitää tarkistaa tai tietää :crazy: ? Hintakaan ei tunnu olevan ihan metsässä kun muihin vertaa.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6611863
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6611863
S204 AMG styling
W209 240 V6
W209 240 V6
Onko se tässäkin aivastuskoneessa(TSI) tuo ketjuongelma:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/volkswa ... juongelmat
Kiertäisin kaukaa VAG:it.
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/volkswa ... juongelmat
Kiertäisin kaukaa VAG:it.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
TSI on vitsi. Minä kiertäisin ne kaukaa. Jopa VW foorumeilla ei paljoa kehuja heru Ja etenkään vikatilanteessa, VAG kauppiaat ja huollot loistaa kauas kusetuksellaan.
Viimeksi muokannut Sergey, 20.1.2015 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
no väittävät uusien varaosien kestävän paremmin. Sitähä ei todisteta toistaiseksi muutamaan vuoteen. sen näkee sitten jos ne porsii toisen kerran.
Tarkistus ei varmaan auta, uutta osaa vaan... Toistaiseksi ehjää moottoria jolla ajettu mahdollisesti vain 20tkm tms, ja siihen pitäis sitte alkaa tekemään tuhansien remonttia huvikseen? Ei kukaan varmaan tee sitä. Ellei ole TEESEITSE-mies.
EDIT: Ruotsissa osa kauppiaista on lopettanut myymästä TSI moottoreita koska ongelmia on tuhansissa yksilöissä. Kauppiaat ei suostu myymään niitä ja ovat ns. "asiakkaan puolella" kunnes asia on selvitetty.
Tarkistus ei varmaan auta, uutta osaa vaan... Toistaiseksi ehjää moottoria jolla ajettu mahdollisesti vain 20tkm tms, ja siihen pitäis sitte alkaa tekemään tuhansien remonttia huvikseen? Ei kukaan varmaan tee sitä. Ellei ole TEESEITSE-mies.
EDIT: Ruotsissa osa kauppiaista on lopettanut myymästä TSI moottoreita koska ongelmia on tuhansissa yksilöissä. Kauppiaat ei suostu myymään niitä ja ovat ns. "asiakkaan puolella" kunnes asia on selvitetty.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Aikanani ratkaisin vaimon autoa hankittaessa, että kyllä bensa-Golfin uskaltaa ostaa kunhan jättää FSI:n pois ja satsaa perustekniikkaan. Kaveri osti uuden kutoskoppaisen TSI:n ja se on pelannut moitteettomasti. Onhan tuossa joku kuntoturva ja kyllähän ihmiset ostaa huonolaatuisia autoja joissa on lisäksi kalliit vuosimaksut (vanhat E-Mersut esim.) Ne on vaan halpoja pitää, vaikka koko ajan vaihdetaan alustaan osaa ja sitte hitsataan...
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Missä kohtaa nämä vaihtuu "uusiksi varaosiksi"? Työkaverilla on TSI-Touran, jonka jakopää on pettänyt ensi kerran 70 tkm kohdalla, sitten vajaa kolme vuotta sitten 130 tkm kohdilla, nyt alkaa olla 180 tkm mittarissa ja jännitys tiheneeSergey kirjoitti:no väittävät uusien varaosien kestävän paremmin. Sitähä ei todisteta toistaiseksi muutamaan vuoteen. .
Sen lisäksi on vaihdettu molemmat ahtimet jo siellä 120 tkm nurkilla.
TSI- Vuoden moottori
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Fenton, niin siis sehän on vain väite. Mutta aivan viimeajoilta vasta, ekakerran kuulin vasta syksyllä että olisi esim. "vahvistettu" ketjua.
KirjaimellisestiFenton kirjoitti:TSI- Vuoden moottori
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
1.6 bensakoneinen Golf on paljon varmempi valinta! Tehoilla ei pääse elvistelemään, mutta kyllä sillä hienosti ajaa maantieajoa ku se on kuitenkin sen verran tukeva auto. Kone lämpenee tosi nopeasti.
Rouvalla on Plussagolf 1.6i comfortline+navi+parkkitutka, hyvä ostos on ollut. Lambda-anturi piti vaihtaa, oli viallista erää ja Käyttöauto tuli osan hinnassa vastaan aika paljon. Muuten on sitten vaan tankattu, pesty ja huollatettu.
Rouvalla on Plussagolf 1.6i comfortline+navi+parkkitutka, hyvä ostos on ollut. Lambda-anturi piti vaihtaa, oli viallista erää ja Käyttöauto tuli osan hinnassa vastaan aika paljon. Muuten on sitten vaan tankattu, pesty ja huollatettu.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Eräs varaosamyyjä sano et jos ei viikkoo pääsemyymää mäntiä ja renkaita niin viikko on persiillääSergey kirjoitti:Fenton, niin siis sehän on vain väite. Mutta aivan viimeajoilta vasta, ekakerran kuulin vasta syksyllä että olisi esim. "vahvistettu" ketjua.
KirjaimellisestiFenton kirjoitti:TSI- Vuoden moottori
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Mielummin 2.0TDI 140hv menohalut on samat ku 1.4 TSI ja vuotuiset kulut on jokseenkin samat, 170hv koneel paremmat menohalut kuin 170hv bensalla:
[nettiauto]6871938[/nettiauto]
Mut jos kerran pitää olla parisataa hevosta ja bensiini, niin sitten GTI tietenkin!
[nettiauto]6659450[/nettiauto]
[nettiauto]6871938[/nettiauto]
Mut jos kerran pitää olla parisataa hevosta ja bensiini, niin sitten GTI tietenkin!
[nettiauto]6659450[/nettiauto]
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Kauppaan kuuluu (myyjä maksaa) if kuntoturva, joka kattaisi tuon ketjuongelman ??? 140tkm saakka ja nyt mittarissa 92tkm. Olishan siinä lähes 50tkm turvaa http://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaa ... okka3.aspx
ps, aika vähän noita joissa xenonit, ja navi jota poika halajaa...
ps, aika vähän noita joissa xenonit, ja navi jota poika halajaa...
S204 AMG styling
W209 240 V6
W209 240 V6
Mulle kävi vuonna 2009 niin, että jouduin jättämään xenonit pois kun etsin Saksan VW-liikkeistä vitoskoppaista 2.0 TDI:tä. Kattoluukun sentään sain. En voi varauksetta suositella 2.0 TDI:tä. Omastani meni kaksoismassa+kytkin, perhepiirissä Audista mennyt kaks pumppusuutinta.S211 320CDI kirjoitti:Kauppaan kuuluu (myyjä maksaa) if kuntoturva, joka kattaisi tuon ketjuongelman ??? 140tkm saakka ja nyt mittarissa 92tkm. Olishan siinä lähes 50tkm turvaa http://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaa ... okka3.aspx
ps, aika vähän noita joissa xenonit, ja navi jota poika halajaa...
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
2.0 TDI Öljypumppu ääntää
no 4000€ siitä selviää
https://www.google.fi/webhp?sourceid=ch ... 3%a4%c3%a4
no 4000€ siitä selviää
https://www.google.fi/webhp?sourceid=ch ... 3%a4%c3%a4
Sukulaisella on tuollainen 2.0TDI Golffi, osti uutena. Hyväkulkuinen ja muutenkin miellyttävä ajettava mitä joskus olen ajanut.Sergey kirjoitti:Mielummin 2.0TDI 140hv menohalut on samat ku 1.4 TSI ja vuotuiset kulut on jokseenkin samat, 170hv koneel paremmat menohalut kuin 170hv bensalla:
® Mesen Porkkana-klubi