Tiileriparka :(

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

oktavian jakopää remontti tiivistettynä
irroita moottori/vaihteisto kinnikkeistään irroita etupuskuri
käännä moottoria niin että poikittain olevan moottorin etupää osoittaa eteenpäin
nyt on hyvin tilaa tehdä jakopääremontti
:lol:

no ei felisiassa ja otaviassa suuria eroja ole koria lukuunottamatta
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Ei näy olevan feliciakaan immuuni matkan katkeamiselle. Oli jo eilen aamulla työmatkan varrella sivutienhaaraan tuupattuna tuollainen, ja niin oli vieläkin. Jaa mistäkö tiedän ettei ole vaikka polttoaine loppunut?
Näytti kuskinpuolen takapyörä olevan 45 asteen kulmassa normaaliin asentoon nähden. Mikä lie pettänyt? Vai onko vaan irronnut, mutta niin näytti olevan pyöräkotelossa sisällä että tuskin on irronnut. Ei kai sitä kukaan sinne tunge jos sen käy penkasta esille kaivelemassa?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Laakerihan voisi pettää mutta kyllä pyörä olisi tuossa vaiheessa sitten kokonaan irti. Akseli ei väänny noin muuten kuin sivusta tulleen iskun seurauksena :?
Avatar
jaasu
Viestit: 926
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Liekkö näissä lähellekkää samnlaine akseli takana kuin mk2 golffissa? Semmosen nimittäin oon kesken ajon poikki saanu ja rengas lenotti mite sattuu
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Taitaa se olla samantapainen. Huh :shock: oliko pitkä luisu ja mihin osui ? :twisted:

Feliciantuska helpotti eilen 8)
Ilmestyi Nettiautoon tällainen -96 2+3 dieselfarkku jossa ajoaikaa syksyyn ja kahdet asialliset renkaat, lähellä kun oli niin soittelin heti ja lähdin ostoksille.
Koeajolla selvisi että lämppärin moottori ei toimi ja ehkä kennokin vuotaa, auto on feliciamainen ajaa eli oikein hyvä. Ei ylimääräisiä ääniä, edes viitosvaihteesta. Tosi jämäkkä feliciaksi, varmaan iskarit tuoreehkot.
Penkit on ryhdissään, lämmönsäätimien valot pimeinä, takaluukku ihmeenkin hyvä, takakaaret ruosteessa ja maalipinta haalistunut. Kovin tarkkaan en tutkinut, varmasti hintansa haukkuu jos vielä lähtee pakkasestakin käyntiin. Sitä kokeilemaan :idea: :arrow:
Kuva
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

dealer kirjoitti: Feliciantuska helpotti eilen 8)
Ilmestyi Nettiautoon tällainen -96 2+3 dieselfarkku jossa ajoaikaa syksyyn ja kahdet asialliset renkaat, lähellä kun oli niin soittelin heti ja lähdin ostoksille.....
Arvasinha minä .... minä en kehanna lähtä täältä asti.

Minä sanoin kaverille,että myö ei lähtä sinne asti tämmöselä pakkasela vastakkaisele puolen Suomee.
Että melekeen arvaan ketä tämä kiinostaa.
Arvasinko oikein .....
VALMET 5oo -69
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Hämäräisestä kuvasta nähen hyvän värinen, upea Ulisija-kolisija. :idea:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Ei kai sulla oo suulin nurkissa ylimäärin tuommosia Volsun tiiselikonneita narupumpulla?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jaasu
Viestit: 926
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

dealer kirjoitti:Taitaa se olla samantapainen. Huh :shock: oliko pitkä luisu ja mihin osui ? :twisted:
Ei ollut edes luisua,velipojan rippijuhliin olin menossa ja kestilässä hoksasin ku auto kulkee miten sattuu. Ei siinä,ratas lenotti ja ajto jäi sinne ja isä hakemaan. On kuviaki jossai kun muistas missä
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ohoh. Pitääpä vilkaista tarkemmin akselistoa tuostakin kun nosturilla käyttää, että millainen se on.
ER kirjoitti:Ei kai sulla oo suulin nurkissa ylimäärin tuommosia Volsun tiiselikonneita narupumpulla?
Narupumpulla ? Häh ? Löytyy yksi vähän ajettu AEF kolariromusta ja peltoautossa paikallaan toinen samanlainen, eli näitä felician koneita.
LP kirjoitti:Arvasinko oikein .....
Niin niin 8)

Eilen kun tuon ajelin Vihannista kotiin, radiota tökin siinä että mistähän tuo lähtee päälle ja sitten siihen valot tulikin, ja alkoi soitanta kuulumaan.
Ajelin siinä ... no kappaleen loputtua alkoi toinen samanmoinen ryske :shock: ja tarkemmin katsoen radio ei ollut päällä vaan musiikki tuli CD:ltä. Kuuntelin kotimatkan ajan ja perillä pukkasin levyn ulos, se oli joku Heinähanko ?? Sirppi ??? Joku semmonen se bändi oli :twisted:

Hyvin lähti kympin pakkasesta käyntiin. Pitäisiköhän piharemonttina se lämmityslaitteen puhallin sitten...
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

jaasu kirjoitti:
dealer kirjoitti:Taitaa se olla samantapainen. Huh :shock: oliko pitkä luisu ja mihin osui ? :twisted:
Ei ollut edes luisua,velipojan rippijuhliin olin menossa ja kestilässä hoksasin ku auto kulkee miten sattuu. Ei siinä,ratas lenotti ja ajto jäi sinne ja isä hakemaan. On kuviaki jossai kun muistas missä
Niin menikö akseli ihan poikki vai se napa-akseli, niitä joskus katkeillut kun rummussa lähtee jarrun hilppeet pyöriin rummun mukana ja syö uran akseliin muuten ei ole noita ite yhdys palkkeja katkenneena tullut vastaan ilman jotain tälliä
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Oon vaivihkaa myös kattellu jos läheltä löytyis 2+3 Fellu Dee, jos vaikka Citikka meniski vahingosa kaupaks, eikä kattomani Mersut oliskaan niin hyviä ja joku auto olis pakko saada...

Tässä olis hyvä ehdokas

[nettiauto]7771839[/nettiauto]

Hinta on vaan aika kova, mutta eiköhän tuosta vielä voi tingata... väri on ehkä upein mitä Felician värikartasta löyty... Naapururustossa on yks vanhempi herrasmies jolla on tuon värinen HB Fellu ja on kyllä komea...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 969
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

dealer kirjoitti: Heinähanko ?? Sirppi ??? ..
Viikate?
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

94zip kirjoitti:
dealer kirjoitti: Heinähanko ?? Sirppi ??? ..
Viikate?
:pappa: just se 8)
Vanja-eno kirjoitti:Hinta on vaan aika kova, mutta eiköhän tuosta vielä voi tingata... väri on ehkä upein mitä Felician värikartasta löyty...
Jaa-a, en minä oikein osaa hintapyyntiä (790) pahana pitää. Oikein nätti auto, jos feliciaa yleensä voi niin luonnehtia. Ei kai se satanen pari sinne tai tänne niin olennainen ole, vaikka prosentteina iso osuus hinnasta onkin. Toki tingata kannattaa, kaikki on kotiinpäin.
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Pega kirjoitti:
jaasu kirjoitti:
dealer kirjoitti:Taitaa se olla samantapainen. Huh :shock: oliko pitkä luisu ja mihin osui ? :twisted:
Ei ollut edes luisua,velipojan rippijuhliin olin menossa ja kestilässä hoksasin ku auto kulkee miten sattuu. Ei siinä,ratas lenotti ja ajto jäi sinne ja isä hakemaan. On kuviaki jossai kun muistas missä
Niin menikö akseli ihan poikki vai se napa-akseli, niitä joskus katkeillut kun rummussa lähtee jarrun hilppeet pyöriin rummun mukana ja syö uran akseliin muuten ei ole noita ite yhdys palkkeja katkenneena tullut vastaan ilman jotain tälliä
Tuollain kenottaa tuossa mainitsemassani autossa pyörä.

Kuva

Jarrurumpu näkyy olevan vanteessa kiinni ja jarrukengät näkyi olevan paikallaan, sen mitä autossa istuen näki. Tuskin tuotakaan ainakaan tuossa on luisuteltu, ysitieltä tuohon kurvattu.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Puhallinmoottori vaihdettu. Kaksi ruuvia piti irrottaa, "ritiläkotelo" on klipseillä kiinni ja puhallin kahdella ruuvilla. Varaosa-autosta löytyy aina tarvittavat osat 8)

Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10634
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Tuo puhallin siirtää ilmaa ihan kiitettävästi autoon sisälle. Sopivasti kun sattuu olemaan lunta konepellin päällä niin auton sisällä on kuin lumitykin edessä istuisi. :lol: Kokemusta on.

Eikä tuo moottori tainnut edes kovin kallis olla varaosanakaan.

Tuommonen sininen felicia rojottaa kaverin pihassa lumen alla. Voisi joskus kysyä mittee ne sillä meinoo. Ajoon, pellolle vai paaliin? Paku kovilla penkeillä :roll:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
jaasu
Viestit: 926
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Pega kirjoitti:
jaasu kirjoitti:
dealer kirjoitti:Taitaa se olla samantapainen. Huh :shock: oliko pitkä luisu ja mihin osui ? :twisted:
Ei ollut edes luisua,velipojan rippijuhliin olin menossa ja kestilässä hoksasin ku auto kulkee miten sattuu. Ei siinä,ratas lenotti ja ajto jäi sinne ja isä hakemaan. On kuviaki jossai kun muistas missä
Niin menikö akseli ihan poikki vai se napa-akseli, niitä joskus katkeillut kun rummussa lähtee jarrun hilppeet pyöriin rummun mukana ja syö uran akseliin muuten ei ole noita ite yhdys palkkeja katkenneena tullut vastaan ilman jotain tälliä
Ihan akseli se oli. Hitsattiin vielä kasaanki se että sain auton kotiin ja vaihettua toisen. Oli hurjaa ajaa pikkuteitä kotia semmosta 20-30kmh.Kuva
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kävin työpaikalla imuroimassa enimmät havut pois ja vähän siistimässä muutenkin, Skodaa.

Nosturilla tutkien ei mitään ihmeellistä; ei hitsailtu, pohjassa pintaruostetta muttei hitsattavaa, ei välyksiä.
Jarruja vielä joksikin aikaa, pakoputkea korjattu mutta onneksi asiallisesti.

Kuskin penkistä revin päällisen pois, muissa penkeissä ei olltukaan, kas on etupenkit eri paria. Pitää jotkin huput heittää päälle niin ei näyttäisi ikävältä.

Pesin päältä ja lotrasin jotain vahaa pintaan.

Tämä hapettuma ei lähtenyt vahalla:

Kuva

Antenni sen sijaan lähti, kun piiltemankoneen laikka siihen hipaisi :evil:
Kuva

Selvisi sekin missä antennivahvistin on, ja miksi jokaisen felician radion kuuluvuus heikkenee Ylivieskaan mennessä Kalajoen (joki, ei paikkakunta) kohdalla
"Alueuu-i-et Oulu-ta, toi-i-t-a-a-a Tuomo Tokzhzhzhzhzhzhzhzhzhzhzhhzzhhzhzhshshzhshshzhzs..."
Kuva

Muuta akuuttia korjaustarvetta (kuvan ed. hapettuman korjaus ajankohtaistuu syksyllä / katsastus) ei löytynyt kuin ehkä oikea takalaakeri, hieman kuivasti pyörii. Ei kyllä äännä mitenkään.

Kuva

Mikähän lienee keulamerkin tarina :lol:

Kuva
wiimax.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vanja-eno kirjoitti:Oon vaivihkaa myös kattellu jos läheltä löytyis 2+3 Fellu Dee, jos vaikka Citikka meniski vahingosa kaupaks, eikä kattomani Mersut oliskaan niin hyviä ja joku auto olis pakko saada...

Tässä olis hyvä ehdokas

[nettiauto]7771839[/nettiauto]

Hinta on vaan aika kova, mutta eiköhän tuosta vielä voi tingata... väri on ehkä upein mitä Felician värikartasta löyty... Naapururustossa on yks vanhempi herrasmies jolla on tuon värinen HB Fellu ja on kyllä komea...
Eilen päivittäneet hinnan 390 euroon, kukahan tuon ehtii ostaa :wink: harmi kun on niin kaukana täältä.
Tifoso
Viestit: 214
Liittynyt: 02.11.2006 19:04
Paikkakunta: vihti

Viesti Kirjoittaja Tifoso »

Tämä yksilö on kaksi paikkainen. Saakohan sitä mitenkään enää muutettua 2+3?
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Montako sulla on näitä kovapenkkisiä Skoodia ollut? Serkkulikalla oli aikanaan tällainen ja aika kauankin sillä mentiin. Ruoste vei voiton ja se happani sen verran hankalasti että kojelaudan sisäänkin pääsi lopussa vesi :shock:
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jaa-a ... vihreä -97 2+3 oli ensin ja pisimpään, sitten on ollut pidempään uudempikeulaiset sininen 2+3 ja vihreä 2+3.
Peltoauto on myös 2+3 ja tämä nykyinen tietysti. Lisäksi on ollut ainakin kaksi 2-paikkaista pakua.
Tifoso kirjoitti:Tämä yksilö on kaksi paikkainen. Saakohan sitä mitenkään enää muutettua 2+3?
Eipä taida saada.
wiimax.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sattuipa luettavaksi pari vanhaa lehteä ajalta kun Felicia oli uusi auto, poimintoja Tekniikan Maailman koeajosta ja testistä:
Mallikkaimmin maantiejosta selviää Skoda, Sen suuntavakavuus on kunnossa ja ohjauskin toimii maantiellä, ollen varsin tunnokas ja välittäen tietoa tien ja renkaiden välisistä tapahtumista kuljettajalle.
Jousitus toimii hyvin pienestä pintakovuudesta huolimatta. Suuremmat heitot Skoda selvittää pehmeästi ja tasapainoisesti myös kuormattuna.
Skodassa on kolme aluetta joissa se on luonteeltaan jotenkin valmiin ja täyteläisen oloinen. Ensin on moottori, sitten alusta ja ajettavuus ja kolmantena jarrujen tunto kevyissä jarrutuksissa.
Ajettavuuden suhteen ensimmäisenä nousee esille ohjaus. Se on turhan raskas (ei tehostinta koeajetussa 1,3 B mallissa, huom. dealer) mutta herkistyy heti kun vauhtia saadaan hieman lisää. Varsinkin toisiaan seuraavissa kaarteissa ohjauksen kautta on esimerkillisen hyvä tuntuma tiehen ja kitkaan. Tätä parempaa on vaikea löytää Skodan koko- ja hintaluokista.
Jousitus on onnistunut mukavuuden ja kuormansietokyvyn sovittamisessa. Skoda tarjoaa mukavan kyydin johon ei kuulu juuri minkäänlaisia ylimääräisiä oireita. Kuten on aikaisemmin sanottu; kalleimmissa autoissa näitä ominaisuuksia pitää jo itsestään selvänä, mutta huokeimmista vaunuista niiden löytyminen on positiivinen yllätys.
Skoda osoittautui erinomaiseksi matkakumppaniksi, joka täytti käyttöauton tärkeimmän ominaisuuden virheettömästi. Matka ei koskaan keskeytynyt yllättävän vian vuoksi, vaan Felicia vei matkustajansa aina varmasti määränpäähän.

Miellyttäväksi yllätykseksi osoittautui, että matkanteko oli niin kesällä kuin talvellakin mukavaa ja auton melutaso kohtuullisen alhainen. Istuimet saivat kaikilta autoa ajaneilta kiitosta. Ne ovat melko kookkaat ja tarjoavat hyvän tuen.

Maantiellä Felicia kulki suuntavakaasti ja menossa oli jopa vähän suuremman auton tuntua.
Felician ajomelusta tehtiin mielenkiintoinen havainto. Auto ei ole maailman hiljaisimpia, kun katsotaan melumittariin, mutta korva kertoo muuta. Skodan melu on sävyltään matalaa ja lähes kaikki irralliset korkeat äänet puuttuvat. Tasaisen matalasta huminasta syntyy mielikuva, että ääntä olisi tavallista vähemmän. Äänilähteinä ovat moottori ja rengasäänet - korin suhinoista ja nitinöistä Felicia on hintaisekseen yllättävänä vapaa.
Felicia on maantiellä - suoralla tai mutkikkaalla - erittän tunnokas auto. Se ei muuta suntaansa omia aikojaan, ja yhteys tiehen on tätä kautta erinomaisen hyvä. On erikoista, että yhteen markkinoiden huokeimmista autoista saadaan tässä suhteessa hyvä ohjaus. Sellainen, joka parantaisi monen monta kertaa kalliimmankin auton arvosanaa merkittävästi. Hieman keveyttä ja nopeutta lisää niin se olisi kympin arvoinen, niin kuin se tietuntuman puolesta on jo nyt.
Nimenomaan näin, taas kun on felicialla muutaman päivän ajanut on saanut ihmetellä miten vanha rottelo voi olla niin kaikin puolin käteenkäypä peli liikenteessä - eikä melua ole oikeastaan ollenkaan kun verrataan corolloihin ja focuksiin 8)
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10634
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Tämän korityypin Fellu taisi olla ensimmäinen askel Skodalla maineensa parantamiseen. Eikä suotta... :D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Pappi kirjoitti:Tämän korityypin Fellu taisi olla ensimmäinen askel Skodalla maineensa parantamiseen. Eikä suotta... :D
Kyllä se alkoi jo 93 mallin Favoritista
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Pappi kirjoitti:Tämän korityypin Fellu taisi olla ensimmäinen askel Skodalla maineensa parantamiseen. Eikä suotta... :D
Se eka "uus" Octavia 90-luvun lopus oli varmaan eka yleisesti hyväksytty Skodan automalli, kun opettajatkin alkoivat niitä hankkia :lol:

Sitä seuraavaa 2000-luvun mallin Octaviaa käytiin kokeilemas ku niitä niin hehkutettiin. Varustetta olis saanu paljon, mutta äänieristystä siinä ei vielä ollu. 2.0 TDI oli kuin moottori olis ollu sylissä.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

dealer kirjoitti: Pesin päältä ja lotrasin jotain vahaa pintaan.

Tämä hapettuma ei lähtenyt vahalla:

Kuva
Hyvinhän tuo näyttäs jo lähteneen, mitänä höpäjät? :D Hinkkaa lissää ja lähtöö lopukki. :happy:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10634
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Autowikin mukaan Favorit oli vielä ihan omansa ja Felicia ensimmäinen VAG konsernin hetelmä...

Onhan noilla eroa kuin yöllä ja päivällä. Ainakin omaan silmään.

"Škoda Felicia oli Škodan valmistama henkilöauto. Se on kehitetty Škoda Favoritista, mutta on ulkomuodoltaan paljon kehittyneempi. Felicia on ensimmäisiä Škodan yhteistyössä Volkswagenin kanssa kehittämiä autoja. Felicia tuli myyntiin vuonna 1995 ja sitä myytiin vuoteen 2000 asti. Aiemmin samaa mallinimeä oltiin käytetty jo 60-luvulla. Felician edeltäjä oli Škoda Favorit ja seuraaja huomattavasti kehittyneempi Škoda Fabia."

LÄHDE: http://www.autowiki.fi/index.php/%C5%A0koda_Felicia

:)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Onhan tuo hinta-laatusuhteessa aika ylivoimainen kampe. Varma ja tilaa kivasti. Ulkonäöstä voi olla montaa mieltä mutta erittäin hyvä työkalu varsinkin jos ei hankintaan liity turhia fiilistelyn tarpeita eikä tunteita! :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”