Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Itärajalla lauhtui kelit -17 paikkeille.
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Seuraavaksi voit tulla tänne lämpöseen talliin, niin voi tehdä rauhassa 

-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Hyvä homma

Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Tänään kävin konttorilla hakemassa vuoden ajoaikaa.
Heittämällä läpi taas, kattelin etukäteen että valot toimii.
Menikin tarkalle kun muistelin että leima loppuu toukokuun alussa, mutta oliskin loppunut tänään.
Auto ollut nyt minulla pari vuotta ja n.20 000 km tullut ajeltua.
Muuta laittoa ei ollut kuluneen vuoden aikana kuin nuo etujarrut ja taisi mennä pari polttimoa noista katolla olevista pitkistä.
Heittämällä läpi taas, kattelin etukäteen että valot toimii.
Menikin tarkalle kun muistelin että leima loppuu toukokuun alussa, mutta oliskin loppunut tänään.
Auto ollut nyt minulla pari vuotta ja n.20 000 km tullut ajeltua.
Muuta laittoa ei ollut kuluneen vuoden aikana kuin nuo etujarrut ja taisi mennä pari polttimoa noista katolla olevista pitkistä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Ilmeisen luotettavia nämä Amarokit myös paljon parjatulla 2.0 bitdi:llä
Söikö se aikasempi alkupään malli öljyä? Viime viikolla hukkasin 6v palvelleen T4 Transportterin pois ja meinasin alkuun tilalle T5.1 mallia, mutta nyt on mielenkiinto kääntyny enemmän Amarokkia kohtaan kun ei sitä tavaran rahtaamista älyttömiä ole.


190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Joo, se 163 heppanen vei öljyä vastaavilla kilometreillä. Vaihtovälillä piti lisätä. Tässä 180 hp.mallissa ei tarvitse lisätä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Muistaakseni jossain ollut juttua että 2013 tullu jotain päivitystä nuihin tuplaturbo koneisiin juurikin öljynkulutuksen takia


190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Kyllä se tuommoinen kevyessä ajossa varmaan asiansa ajaa.
Vetokoukun tarve ollut jotenkin kasvamaan päin, ja hassusti nykyään on paljon autoja millä ei saa vetää mitään.
Meidänkin pihasta sellaisia löytyy pari kappaletta.
Kyllä kyrsii kun coupe mallisiin CLS; iin ei saa vetokoukkua.
Isolla dieselpadalla olis kyllä hyvä vetoauto. Pari semmoista koukullista näkynyt myynnissä, mutta eipä niillä saa laillisesti kulettaa kuin polkupyörää.
Vapun tienoilla oli vapaata ja silloin liikkui poikkeuksellisesti puuta tontilta poispäin, pihakuuset kovia kasvamaan, täytyy välillä oksia raksia.
Kolme tuommoista kuormaa vein haketettavaksi.
Vetokoukun tarve ollut jotenkin kasvamaan päin, ja hassusti nykyään on paljon autoja millä ei saa vetää mitään.
Meidänkin pihasta sellaisia löytyy pari kappaletta.
Kyllä kyrsii kun coupe mallisiin CLS; iin ei saa vetokoukkua.
Isolla dieselpadalla olis kyllä hyvä vetoauto. Pari semmoista koukullista näkynyt myynnissä, mutta eipä niillä saa laillisesti kulettaa kuin polkupyörää.
Vapun tienoilla oli vapaata ja silloin liikkui poikkeuksellisesti puuta tontilta poispäin, pihakuuset kovia kasvamaan, täytyy välillä oksia raksia.
Kolme tuommoista kuormaa vein haketettavaksi.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Tässä ehti mennä leima umpeen talviloman aikana,eipä tuo nyt mitään haitannut.
Varasin ajan,katselin että kaikki valot palaa ja kävin 12.päivä hakemassa uuden rekisteriotteen.
Se olikin jo kolmas kerta tämän kanssa,65 euroa-onpas kallista.
Työkaveri osti talvella samanlaisen,väriä ja vuosimallia myöten.Kävi vapun jälkeen hakemassa pois
nuo 20" kesärenkaat.
Niinpä jäi nyt taas Tesla yksien vanteitten varaan kun nappasin siitä nuo GT Monoblockit ja hain
pääkaupunkiseudulta Pirelli Scorpio 275/55-19 m+s kumit Alppimerkillä.
Sen verran ollut teknisiä ongelmia:alkukesästä 24 alkoi joskus ajon jälkeen kuulua hurinaa pellin alta,
webaston kiertovesipumppu jäi jostain syystä päälle.
Nappasin piuhat irti ja laitoin 1000w tt-thermon.Tämä ollut hyvä yksilö,aina viime talvena kun oli aamulähtö,
laitoin jo illalla johdon kiinni ja yöksi hurisemaan.Käyttötunteja tuli melko paljon.
Äsken tankkasin dieseliä 1,441 e/l hintaan,onkohan Suomessa ollut vastaavissa lukemissa joskus syksyllä 21 viimeksi?
Varasin ajan,katselin että kaikki valot palaa ja kävin 12.päivä hakemassa uuden rekisteriotteen.
Se olikin jo kolmas kerta tämän kanssa,65 euroa-onpas kallista.
Työkaveri osti talvella samanlaisen,väriä ja vuosimallia myöten.Kävi vapun jälkeen hakemassa pois
nuo 20" kesärenkaat.
Niinpä jäi nyt taas Tesla yksien vanteitten varaan kun nappasin siitä nuo GT Monoblockit ja hain
pääkaupunkiseudulta Pirelli Scorpio 275/55-19 m+s kumit Alppimerkillä.
Sen verran ollut teknisiä ongelmia:alkukesästä 24 alkoi joskus ajon jälkeen kuulua hurinaa pellin alta,
webaston kiertovesipumppu jäi jostain syystä päälle.
Nappasin piuhat irti ja laitoin 1000w tt-thermon.Tämä ollut hyvä yksilö,aina viime talvena kun oli aamulähtö,
laitoin jo illalla johdon kiinni ja yöksi hurisemaan.Käyttötunteja tuli melko paljon.
Äsken tankkasin dieseliä 1,441 e/l hintaan,onkohan Suomessa ollut vastaavissa lukemissa joskus syksyllä 21 viimeksi?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Samaa katsellut nyt kulkiessani, että dieselin hinta on tippunut yllättävän paljon. Tuo sinun hinta on taitaa olla edullisin mitä nähnyt / kuullut. Muistissa on vuosi -23 kun hintaan sai lisätä euron litraan. 
