touhottaja kirjoitti:
toi antamisen ilo on kyllä iloista parhaimpia
No tämän allekirjoitan kympillä, pitäköön joku siten vaikka kuinka tollona kun jaan aina tavaraa ilman korvausta pois. Mutta voiko sitä itselle merkityksettömän summan saamista edes verrata saajan kokemaan mielihyvään?
Jos minulta kysytään, niin mieluummin jaan minulle merkityksettömän tavaran pois, kuin alan sitä myymään. Vähissä on kaupanteko täällä ollut, ja negatiivista palautetta ei "kaupoista" ole tullut. Maksaa vielä kaiken varalta rahdinkin, niin aika harva ilkeää enää alkaa aukomaan päätään, vaikka tavara ei ihan odotetunlaista olisi ollutkaan.
Saamisen tunne on ainakin minun kohdallani "olenko ansainnut tämän"- tai jopa aavistuksenomainen häpeäntunne.
Ja kostohan se on tottakai aina mielessä. Olen pitkävihainen mies.
Jaha, jospa ropataan välillä Volskia:
Mika T: Sain auton lahjaksi, en "laittanut" sitä. Touhottaja lahjoitti auton, ja siinä on ajoaikaa ensi kesäkuun puoleen väliin.
Joku kyseli kytkimen perään. Se toimii, on vaihdettu kuittipinon mukaan.
Joku toinen ehdotteli kumitiivistettä, ja se on muuten tänään jo pellin alle naulattu. Vaihdatti tosiaan ne pinnapultitikin.
Korvasin entisen Erkki Korkkiaho -vapaavirtaustiivisteen Victor Cumihuulio -korkeapainehuohotustiivisteellä, ja ainakin valmistajan mukaan tiiviste on kova luu sarjassaan:
Kuote Victor:
"-The tiiviste kestää ajaa noin kolmen ilmakehän huohotuspaineilla vuotamatta tai pullahtamatta."
Näin lupaa siis valmistaja, mutta lueskelin juuri eräältä
kiinalaiselta foorumilta, että Aasiassa on vedetty muutaman sekunnin vetoja jopa viiden ilmakehän paineillakin.

Että ei ihan humpuuki-tiiviste.

Nyt pitää vielä tiivistää ölykorkin painekotelo, tai siis itse korkki, koska hönkä tuntuu vielä karkaavan sitä kautta.
Eiköhän se viiden kilon huohotuspainetavoite ole ihan realistinen, etenkin kun nyt ensin ennätän polttaa pariin mäntään reiät r*ssän pensalla.
Akun + -kaapelin vaihdoin, ja miinuksenkin ilisin vaihtanut, mutta sen ostin epätietoisuuttani metrin liian lyhyenä.
Ruosteremonttikin tuli tehtyä, ruosteet läksivät ihan painepesurilla. Kuvista näkyy, että joistain kohtaa ne läksivät jopa tosi hyvin.
Seuraavana ois tarkotus ettiä Jettaa puukylet. Löytyykö valmistajaa, vai veistetäänkö ite?
Jokunen kuva alkutilanteesta, eli apinoin siis Jubea:
(Millon tuut Rässi kylään?)
Tässa vaihetaan se Victor Cumihuulio +30 hv-korkeapainehuohotustiiviste:
Jotta tälleen.
Sanokaas volskimiehet, että mikä se päästää keulassa peltisen rämähdyksen kun ajaa kuoppaan? Laitetaan kuntoon kun tiijetään mitä korjata. Äkkiseltää ei näkyny mitään irrallista olevan keulalla roikuksissa.
Hyvä peli.
Pitääpä muuten llistailla illasta remontit, mitä tähän on teetätetty.