Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Eemeli ja Hyyymeri.
Tulipa nakattua kesärenkaat alle ja pesastua pirssi.
Nyt on täysin original luukki kun on XC:n vanteetkin alla.
Pitää ajella tuo gummit loppuun ja hommata kesäksikin korkeammat kumit.
225-235/60/17 mahtuu vielä alle.
Pitää alkaa ensviikolla soittelemaan tuota ohjelmaa että saa tuon EGR:n pois sekoilemasta. Tehoa tämä ei enempää tarvi mutta tuo sekoilu pitää saaha pois.
Eilen illalla huomasin ensimmäisen kerran hitupöntön polton. ~5000km olen jo tällä kerennyt ajelemaan, joten on varmaan ennenkin sen tehnyt mutta eilen tosiaan käyntiääni muuttui erilaiseksi ja kun Torquen napsautin päälle niin EGR oli kiinni ja kaasuläppä 30% auki ja paikat oli todella lämpimänä kun auton alta kuului putken napsuntaa ja käry oli oikein mellevä
Ajelin sitten niin kauan että tuo poltto loppui. (Torquen näytöllä kaasuläppä avautui ja hetkellinen kulutus tippui normaaleihin lukemiin)
Mersun perkele vähän unohtunu katsastaa
Käsijarrun joutuu rakentamaan uusiksi ennen leimalle vientiä.
Tähänkin pitäs kesärenkaat jostaki pierasta. Ei ole edes vanteita kesäksi. 15x7 et11 pentoja saa tarjota...
230Ejari_w123 kirjoitti:Millä moottorilla mersu on?
Joutas melekein myyä pois kun ei kerkeä/ ole paikkaa/ eikä inspiraatiota oikein alkaa laittamaan.
Kontissa odottelee lähemmäs 500e:llä niveltä ja puslaa mutta ei saa aikaiseksi alkaa laittamaan. Pakoputken tilasin uuden, keskipätkää tässä odotellu tehdastoimituksesta jo 2kk mutta ei ole kuulunut...
Putki on kyllä ehjä mutta juuri tuo keskipätkä on tehty joskus itte ja äänet on sen mukaiset
Jouset sentään sain vaihdettua kun tämä oli järkyttävän matala kun minulle tuli.
Tilaa tuommonen delphi kopio kiinasta ei oo kallis, on helppo asentaa ja käyttää. Itselle tilasin pelkkää volvoa varten sen mutta hyvin kyllä välttää yleistesteriksi muutenkin ainakin jos peilaa hintaan joka oli 18euroa.Mika.T kirjoitti:
Vokkeli se vaan makaa vikatilassa. Vittu kun ei ole itellä testeriä eikä kehtaa jokapäivä olla joltain kyselemässä vikakoodien lukua.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Anteeksi ot mutta onko linkkiä heittää..? Mikä olis hyvä mutta huokea perustesteri? Ei mitään bluetooth shaibaa.Magge-- kirjoitti:Tilaa tuommonen delphi kopio kiinasta ei oo kallis, on helppo asentaa ja käyttää. Itselle tilasin pelkkää volvoa varten sen mutta hyvin kyllä välttää yleistesteriksi muutenkin ainakin jos peilaa hintaan joka oli 18euroa.Mika.T kirjoitti:
Vokkeli se vaan makaa vikatilassa. Vittu kun ei ole itellä testeriä eikä kehtaa jokapäivä olla joltain kyselemässä vikakoodien lukua.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
€ 27,39 6% Off | 2018 NEW VCI for delphis vd ds150e cdp obd2 diagnostic tool with 2016R0 keygen software for cars and trucks with usbMou kirjoitti:Anteeksi ot mutta onko linkkiä heittää..? Mikä olis hyvä mutta huokea perustesteri? Ei mitään bluetooth shaibaa.Magge-- kirjoitti:Tilaa tuommonen delphi kopio kiinasta ei oo kallis, on helppo asentaa ja käyttää. Itselle tilasin pelkkää volvoa varten sen mutta hyvin kyllä välttää yleistesteriksi muutenkin ainakin jos peilaa hintaan joka oli 18euroa.Mika.T kirjoitti:
Vokkeli se vaan makaa vikatilassa. Vittu kun ei ole itellä testeriä eikä kehtaa jokapäivä olla joltain kyselemässä vikakoodien lukua.
https://s.click.aliexpress.com/e/khGgpEo
En tiiä toimiiko tuo linkki mutta siinä esimerkki. Hinta noussut 9e mutta halvempi silti entäkuin yksikään koodinluku korjaamolla.
Tosiaan tuossahan on näköjään bluetooth mutta ite oon aina usb kaapelilla sen yhistäny
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Näh... Pitäs hankkia läppäri ja jne... Sellanen valmis kosketusnäytöllinen taulu ja johdot perässä ni se olis enempi mun mieleen.Magge-- kirjoitti:€ 27,39 6% Off | 2018 NEW VCI for delphis vd ds150e cdp obd2 diagnostic tool with 2016R0 keygen software for cars and trucks with usbMou kirjoitti:Anteeksi ot mutta onko linkkiä heittää..? Mikä olis hyvä mutta huokea perustesteri? Ei mitään bluetooth shaibaa.Magge-- kirjoitti: Tilaa tuommonen delphi kopio kiinasta ei oo kallis, on helppo asentaa ja käyttää. Itselle tilasin pelkkää volvoa varten sen mutta hyvin kyllä välttää yleistesteriksi muutenkin ainakin jos peilaa hintaan joka oli 18euroa.
https://s.click.aliexpress.com/e/khGgpEo
En tiiä toimiiko tuo linkki mutta siinä esimerkki. Hinta noussut 9e mutta halvempi silti entäkuin yksikään koodinluku korjaamolla.
Tosiaan tuossahan on näköjään bluetooth mutta ite oon aina usb kaapelilla sen yhistäny
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Haagerttiin löyty kaverilta vanhat rialit. Itteasiassa nämähän on minun vanhat vanteet ~15vuoden takaa
Nämä oli mulla itellä käytössä ihan ensimmäisessä W126:ssa joka mulla on ollut.
Kaverilla olleet vuoden päivät ihan joutilaana uusilla ajamattomilla gummeilla.
Ruuvailtiin sitten tähän pirssiin ne alle.
Keskilätkät tottakai puuttuu... Nooh välttää tähän oikein hyvin. Kaposempi rengastus oli kyllä hakusessa mutta nämä tuli niin sopivasti saataville.
Yllättävän vähän alkoi uria seurailemaan. Kiihtyvyydessä huomasi kyllä heti.
Tässähän on myös W202sen siniset etupenkit. Ihan kivat orkkis hetekoihin nähden.
Nämä oli mulla itellä käytössä ihan ensimmäisessä W126:ssa joka mulla on ollut.
Kaverilla olleet vuoden päivät ihan joutilaana uusilla ajamattomilla gummeilla.
Ruuvailtiin sitten tähän pirssiin ne alle.
Keskilätkät tottakai puuttuu... Nooh välttää tähän oikein hyvin. Kaposempi rengastus oli kyllä hakusessa mutta nämä tuli niin sopivasti saataville.
Yllättävän vähän alkoi uria seurailemaan. Kiihtyvyydessä huomasi kyllä heti.
Tässähän on myös W202sen siniset etupenkit. Ihan kivat orkkis hetekoihin nähden.
- Karvanaama
- Viestit: 848
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ompas kivannäköinen 123!
Korkea takapää näissä saa minun silmissäni jotenkin takarenkaiden camberin näyttämään positiiviselta. Onko se sitten näköharha tai ei.
Sisustakuvassa mua vaivasi jokin, jota en heti keksinyt. Eieiei ei se puuratti vaan jalkatilan matto. Muistaakseni Motonetistä sai edullisesti uusia.
Korkea takapää näissä saa minun silmissäni jotenkin takarenkaiden camberin näyttämään positiiviselta. Onko se sitten näköharha tai ei.
Sisustakuvassa mua vaivasi jokin, jota en heti keksinyt. Eieiei ei se puuratti vaan jalkatilan matto. Muistaakseni Motonetistä sai edullisesti uusia.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Alkuperäset kumimatot ois kiva löytää. Tarvikkeita en laita, olkoon vaikka ilman
Tuo nykyinen on w124sesta pelkääjänpuoleinen joten ei oikein istu 123seen kuskinpuolelle.
Mutta ei tämä nyt sentään niin korkea ole että campperit olisi plussalla.
Sivusta kun katsoo niin renkaan kulutuspinta menee kuitenkin kaaren sisään tuolta renkaan päältä.
Toki tuokin vaikuttaa kun takana on korkeampi profiiliset renkaat.
Tuo nykyinen on w124sesta pelkääjänpuoleinen joten ei oikein istu 123seen kuskinpuolelle.
Kyllä se on ihan tosiasia tuo positiivinen campperi näissä 115/123/126:ssa.Karvanaama kirjoitti: Korkea takapää näissä saa minun silmissäni jotenkin takarenkaiden camberin näyttämään positiiviselta. Onko se sitten näköharha tai ei.
Mutta ei tämä nyt sentään niin korkea ole että campperit olisi plussalla.
Sivusta kun katsoo niin renkaan kulutuspinta menee kuitenkin kaaren sisään tuolta renkaan päältä.
Toki tuokin vaikuttaa kun takana on korkeampi profiiliset renkaat.
Mersulle tulikin noutaja tuossa päivänä eräänä.
Pistin sen nettiautoon tyrkylle kun kesäksi ois kiva saaha taas joku maasturi pohjosen reissuille. (Ilmankin varmasti pärjäisi...)
No mersu meni kaupaksi aika nopeastikkin.
Ei onneksi mennyt kauas niin voi käyä välillä tyypittämässä jos oikein alkaa haluttamaan
Nettiauton hakuagenteissa on ollut monenmoista maasturia haussa mutta piru kun kaikki vähänkin mielenkiintoiset on jossa eteläsuomen perähikiällä, eikä jaksais enää ajaa päiväseltään 1500km reissuja...
No eilen aamulla sinne pasahti yks suht mielenkiintoinen kampe myyntiin, soitin autoa heti ja puheiden mukaan vaikutti aika asialliselle pelille.
No iltapäivästä lähimmä kaverin kans kattomaan että mikä siellä odottelee, pikku konttaamiset alla jne. Pohja kunnossa, helmat kunnossa, ovet kunnossa pl. yksi kolhittu, josta alkaa pakkelit varista alas.
Takapuskuri on myös vaihtokunnossa mutta niiden kans kyllä tulee toimeen.
Koeajollakin kävimmä. Vaikutti toimivalta vehkeeltä joten tehimmä kaupat.
Eli taas ois yks juottoporsas pihassa lisää.
Pistin sen nettiautoon tyrkylle kun kesäksi ois kiva saaha taas joku maasturi pohjosen reissuille. (Ilmankin varmasti pärjäisi...)
No mersu meni kaupaksi aika nopeastikkin.
Ei onneksi mennyt kauas niin voi käyä välillä tyypittämässä jos oikein alkaa haluttamaan
Nettiauton hakuagenteissa on ollut monenmoista maasturia haussa mutta piru kun kaikki vähänkin mielenkiintoiset on jossa eteläsuomen perähikiällä, eikä jaksais enää ajaa päiväseltään 1500km reissuja...
No eilen aamulla sinne pasahti yks suht mielenkiintoinen kampe myyntiin, soitin autoa heti ja puheiden mukaan vaikutti aika asialliselle pelille.
No iltapäivästä lähimmä kaverin kans kattomaan että mikä siellä odottelee, pikku konttaamiset alla jne. Pohja kunnossa, helmat kunnossa, ovet kunnossa pl. yksi kolhittu, josta alkaa pakkelit varista alas.
Takapuskuri on myös vaihtokunnossa mutta niiden kans kyllä tulee toimeen.
Koeajollakin kävimmä. Vaikutti toimivalta vehkeeltä joten tehimmä kaupat.
Eli taas ois yks juottoporsas pihassa lisää.
Mitäpä maasturimihet sanoo Pajerosta? Tollanen 2000-luvun alkupuolen lyhyt (kaks'ovinen) 3.5GDI bensa on pyörinyt mielessä talvikulkineeksi. Mitä mieltä?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Jep. Harmaa sisusta.
Yksi erikoisuus on nuo takapenkit.
Eli tässä on etummaisena takapenkkirivinä erilliset "kapteeninpenkit" jotka pyörähtää tarvittaessa ympäri. Tuossa takimmaisen rivin etupuolella keskellä on vielä paikka pöydälle.
Liekkö perisin vanista? en tiä, myyjä kyllä meinotteli että ovat alkuperäiset kun tämä on ollut uutena jossain suurlähetystö käytössä.
Muuten ei mitään kokemuksia noista.
Yksi erikoisuus on nuo takapenkit.
Eli tässä on etummaisena takapenkkirivinä erilliset "kapteeninpenkit" jotka pyörähtää tarvittaessa ympäri. Tuossa takimmaisen rivin etupuolella keskellä on vielä paikka pöydälle.
Liekkö perisin vanista? en tiä, myyjä kyllä meinotteli että ovat alkuperäiset kun tämä on ollut uutena jossain suurlähetystö käytössä.
Eipä ole mulla kokemusta tuollaisista pajeroista. Kaverilla on tuolla koneella pitkäkoppanen pajero josta meni koneesta öljyn imusihti tukkoonMou kirjoitti:Mitäpä maasturimihet sanoo Pajerosta? Tollanen 2000-luvun alkupuolen lyhyt (kaks'ovinen) 3.5GDI bensa on pyörinyt mielessä talvikulkineeksi. Mitä mieltä?
Muuten ei mitään kokemuksia noista.
Sen mitä ite oon ajanu tollasella muutaman tuhannen kilometriä, niin aika eleetön etenijä. Rengasmelua oli jokseenkin reilusti, mutta muuten hyvinkin vakaa ja rauhallinen ajettava. Traileria vedin b-vectra päällä suht liukkaalla talvikelillä, auto ei tehny elettäkään, että olis liukasta, mutta traileria sai oikoa pari kertaaMou kirjoitti:Mitäpä maasturimihet sanoo Pajerosta? Tollanen 2000-luvun alkupuolen lyhyt (kaks'ovinen) 3.5GDI bensa on pyörinyt mielessä talvikulkineeksi. Mitä mieltä?
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Jos ja kun on 6.5TD koneella niin heti ensi töiksi jollei ole jo tehty niin vaihtoon öljynpaine anturi,siirtopumppu sekä pumpun ohjausboksi pois syöttöpumpun kupeesta viileämpään paikkaan Nuo kun tekee niin ei tarvitse hetkeen murehtia enää sen jälkeen tekniikan kanssa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Joo 6.5 tämä on, 2500 alustalla.
Nuo yllä luetellut on tehty PDM-poksi on jäähysiilissä kiinni ja siirretty ajovalon taakse ajoviimaan. (toinen poksi varalla mukana )
Öljynpaineanturi on just vaihettu mutta siirtopumppu oli vielä napin takana. Sen releytin just aamulla uusiksi.
Itte siirtopumpun iästä en tiedä. Näytti aika siistiltä kun alle kurkin, voisi kuvitella että on vaihdettu vuosien saatossa.
Pakoputkea joutuu parsimaan. tässä on 4" hormi alusta loppuun. Noin puolenvälin kieppeillä näky olevan liitos, tehtävä siitä taakse uusiksi kunnon vaimentajilla.
Samoten ilmanputsaripönttö pitää metsästää orkkis jostain.
Nuo yllä luetellut on tehty PDM-poksi on jäähysiilissä kiinni ja siirretty ajovalon taakse ajoviimaan. (toinen poksi varalla mukana )
Öljynpaineanturi on just vaihettu mutta siirtopumppu oli vielä napin takana. Sen releytin just aamulla uusiksi.
Itte siirtopumpun iästä en tiedä. Näytti aika siistiltä kun alle kurkin, voisi kuvitella että on vaihdettu vuosien saatossa.
Pakoputkea joutuu parsimaan. tässä on 4" hormi alusta loppuun. Noin puolenvälin kieppeillä näky olevan liitos, tehtävä siitä taakse uusiksi kunnon vaimentajilla.
Samoten ilmanputsaripönttö pitää metsästää orkkis jostain.
No sitten uskaltaa toivottaa turvallisia kilsoja Alunperinhän noissa tuo öljynpaine anturi ohjaa sitä siirtopumppua ja se kun alkaa temppuilemaan niin ekana starttaus alkaa pidentyä ja sitten ei tietenkään tee hyvää myöskään pumpun boxille joka sitten ottaa ajan saatossa itseensä jollei auton omistaja ymmärrä tuon tekniikan päälle. Mutta tosiaan se kuumuus sille boxille on se kaikkein pahin kun alunperin tosiaan sijaitsee syöttöpumpun kupeessa jossa ei edes ajoviima sitä pääsee viilentämään yhtään Taitaa nuo Suburbanit ollakin ainoastaan 1500 ja 2500 alustalla joista jälkimmäinen tehty vähän järeämmistä osista ja näin ollen osia ei tarvitse etsiä "henkilöauto" puolelta vaikka kyseinen auto onkin suunnitteltu amerikkalaisille perheen äideille kauppa kassiksi
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Kyllähän näillä ilmeisesti melkoisia kilometri määriä ajetaan.
Jokin pieni sivuääni tässä koneessa kuitenkin kolkuttaa, ajattelin kurkata alakautta sisään ihan varmuuden vuoksi.
Tarkistan/vaihdan alakerran laakerit ja samalla voi tarkistaa yhden näiden koneiden heikon paikan. Lohkossa voi olla halkeamia runkopukkien ympäristössä.
Takimmaisen penkkirivin nostin talliin kun sille ei ole käyttöä. Tavaratilaan jäi takapenkeistä takaoviin pituutta 170cm
Ihan ei jalat suorana mahdu laidassa torkkumaan. Keskellä kyllä.
Pikkasen pyyhkäsin vahaakin niskaan kun kyljet oli enemmänkin mattaharmaan kuin kiiltävän mustat.
Useampi satakm tullut rymisteltyä. Pitihän se käyä kokeleen vähän heikommallakin tiellä. Ihan hyvä hiippailla kiviselläkin tiellä.
Jokin pieni sivuääni tässä koneessa kuitenkin kolkuttaa, ajattelin kurkata alakautta sisään ihan varmuuden vuoksi.
Tarkistan/vaihdan alakerran laakerit ja samalla voi tarkistaa yhden näiden koneiden heikon paikan. Lohkossa voi olla halkeamia runkopukkien ympäristössä.
Takimmaisen penkkirivin nostin talliin kun sille ei ole käyttöä. Tavaratilaan jäi takapenkeistä takaoviin pituutta 170cm
Ihan ei jalat suorana mahdu laidassa torkkumaan. Keskellä kyllä.
Pikkasen pyyhkäsin vahaakin niskaan kun kyljet oli enemmänkin mattaharmaan kuin kiiltävän mustat.
Useampi satakm tullut rymisteltyä. Pitihän se käyä kokeleen vähän heikommallakin tiellä. Ihan hyvä hiippailla kiviselläkin tiellä.
Viimeksi muokannut Mika.T, 21.5.2019 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yks pitkän linja diesel-letukkamies haasteli, että tuohon lohkovaivaan on isona syynä jakoketjun venyminen.Mika.T kirjoitti:Kyllähän näillä ilmeisesti melkoisia kilometri määriä ajetaan.
Jokin pieni sivuääni tässä koneessa kuitenkin kolkuttaa, ajattelin kurkata alakautta sisään ihan varmuuden vuoksi.
Tarkistan/vaihdan alakerran laakerit ja samalla voi tarkistaa yhden näiden koneiden heikon paikan. Lohkossa voi olla halkeamia runkopukkien ympäristössä.
Omien kokemustensa mukaan sanoi, että 250tkm. olisi passeli vaihtoväli.
^Sen mitä olen geeämmäläisten dieselikasien lohkosäröistä juttua kuullut niin rikkonaisten hehkujen käyttö ja lämmityskäytön puute niitä pääasiassa aiheuttaa.
Eli lähtee kasi nätisti käymään seitsemällä tai kuudellakin pytyllä (ilman että vajausta korviin kuuluu) eikä pimeäksi jääneet pääse mukaan kuin hetken päästä jolloin on huonolla tuurilla jo D päällä, koneella kuormaa ja käynti "epätasapainoisena" jo varsin repivää.
Joku paja noita runkopukkeja kait onnistuneesti täällä Härmässäkin on hitsaamalla korjaillut mutta aikamoinen koneistusrumba on käyty läpi samalla.
E: Onnea hankinnan johdosta!
Eli lähtee kasi nätisti käymään seitsemällä tai kuudellakin pytyllä (ilman että vajausta korviin kuuluu) eikä pimeäksi jääneet pääse mukaan kuin hetken päästä jolloin on huonolla tuurilla jo D päällä, koneella kuormaa ja käynti "epätasapainoisena" jo varsin repivää.
Joku paja noita runkopukkeja kait onnistuneesti täällä Härmässäkin on hitsaamalla korjaillut mutta aikamoinen koneistusrumba on käyty läpi samalla.
E: Onnea hankinnan johdosta!
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Tuo 6.5 ei muuten ole kovin hyvä lähtemään käyntiin pakkasesta jollei kaikki hehkut ole kunnossa Kokemusta aiheesta sen verran että kun yhdestäkin pytystä hehku pimeni niin heti alkoi oireilemaan käyntiin lähdössä kun pakkasta oli Ja näihinhän ei sitten muita hehkuja laiteta kuin G60 koodilla olevia jolloin ei ole ongelmia luvassa kun kaikki vaihtaa kerralla,muistaakseni oli aika "hauska" homma apparin puolelle jossa sijaitsee myös turbo sopivasti edessä
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B