Autoja menny ja tullu. Välissä oli p11 primera ja nyt on s80 volvo. Pemari makaa tontin reunalla oottelemassa talvirattaita. Leimaki siitä vissii loppuu.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Juu ja päätty e65 bemarin tarina. Nyt ollaan mersu linjalla taas. Liikkeestä vaihoin w203 320cdi pikkumersuun. 06 vuotiseen. Uskalsi jopa vaihtaa ku parkkilalta kuitteja vajon 6tonni eestä
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Kysäisepä Ylivieskan M-B Osalta, tarvikeosilla varmasti kilpailukykyinen hinta.
Tarvikeosat kuitenkin laadukkaita / samoja kuin orkkis mutta eri paketissa.
Toki alkuperäisosillakin tehdään tarvittaessa.
Niinpä se useimmissa mersuissa ohjelmoinnin jälkeen sama asia mietityttää...tuo koppa liikahtaa kyllä ohjelmoidulla OM642:lla, tosin manuaaliaski (kytkin) taitaa "rajoittaa" maksimiväännön määrää hieman ?
meinas tulla remonttia enemmänkin. Metästysreissulla sattu kivenpahanen ja eiköhä reikä tullu öölipohjaan. Tiputteli hissunkissun ööliä ja seuraavana päivänä rupesi piippailemaan öljyn vähyyttä. Ei siinä, autodokilta tilaukseen uusi pohjalla ja vanha kasaan kemiallisella. Vaihellaan uusi kuhan taas nosturille pääsee. Muuten auto pelaa mallikkaasti ja sattupa nämä neliveto kelitki tulemaan
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Eipä lähteny ei venäläisellä webastollakaa(oli roikassa reilun tunnin ja tuumasin ettei se pelaa enää) Oli tieten yks polttoaine putki ottanu eilen kipiää ku väkersin ja eihä sitä huomannu ennenku auton sammutti,oli siis käynnissä ku kävin pellin alla ja ajossa koko illan sen jälestä. Aamullapa oli toista mieltä. Ryki ja ryki käymää ja sitte otti nii hyvät ilmat että n, 7tuntia meni että sai käymään. Katotaan mikä on tilanne huomenna
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Onkelmia ku ei tarpeeksi ollu ni piti ostaa lisää. Eli w203 mersu. 220cdi.rujoku mikä mutta ihme kumma ajettavuudeltaan hemmetin hyvä ja pohjakaa ei mätä ollu. Vikasena tuli, lootasta oli 1 ja kakkonen hukassa, suuttimen pohjarikat vuoti ja käyntiin ei meinannu lähtä. 3 tuntia töitä ja auto pelaa. Jostain ettiä konepelti että näyttäs vähä enemmä autolta
Viimeksi muokannut jaasu, 08.3.2021 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ainaki öljy kyllä virtasi savusta päätellen. Tutkin vielä kuitenki öljyn tulon kuhan uus turbo saapuu. Ei tämä Onneksi harmita, on nii näppärä vaihtaa tuo turpo tuohon
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport