Moi, onnittelut uudesta autosta. Turha tästä yksilöstä on tehdä mitään yleistä esimerkkiä C5 Hdi:sta. Jos ajat sillä kymppitonnin, ja siinä ei tule mitään uusia vikoja, niin onko se sitten viaton auto ja turhaan parjattu. Ei myöskään niin, että jos vikoja tulee lisää, niin se tarkoittaa, että C5 on erittäin vikaherkkä.
Setäni osti yli 900 tkm. ajetun 405 d:n jälkeen 406 Hdi:n, jolla ajettu suurinpiirtein sama määrä kuin sinun C5:lla. Olisi varmaan ostanut vähän ajetun 405 d:n, mutta niitä ei ole olemassa Suomessa. Hdi on taloudellinen, hiljainen ja menee suoraan. Kyllä setä on oppinut tykkäämään uutukaisesta, vaikka alussahan se aina sanoi, että vanhassa oli se ja se parempaa kuin uudessa
Tuohonkin pösöön täytyy laittaa jotain maskia eteen ja tarkastaa huohotinsysteemi.
C5:sesta ei ole mitään omakohtaista kokemusta. Ainoastaan joku taksikolleega aikoinaan sanoi, että helsingin kaupungin liikenteen bussit kääntyy pienemmässä tilassa kuin C5
Itse en olisi uskaltanut tehdä noin rohkeaa autovalintaa, mutta mukava, että joku uskaltaa. Lähinnä minua häiritsisi se, etten tunne tuollaista autoa, jotenka mahdolliset viat voi olla vaikeita itse korjata ja selvitellä. Mutta sullahan oli se sitikkamekka jossain lähistöllä, jotenka ei liene sinulle ongelma. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta.