Mikä sulake oli palanut?
Palaneesta sulakkeesta ja lagunasta tuli mieleen: Jos stop sulake(jarruvalo) on palanut niin voi olla että takaluukun oikeanpuoleisen johtosarjan johdon kuoret halkeilleet ja jarruvalon johdot hitsailee takalasinlämmityksen johtoihin. Ne kulkee luukun oikean puolen saranan vierestä (Vasemmalla puolella menee muut takaluukun sähköt: takaluukun lukko, pyyhin, rekisterikilven valot). No jokatapauksessa noi johtosarjat menee noista lagunoista rikki ennemmin tai myöhemmin. Tuostakin epäilisin että on kertaalleen korjattu. Uudet johdot kun vaihtaa siihen saranan kohdalle niin taas toimii.
Eipä noi muuten ole valojen sulaketta polttanut. Tietenkin jos vetokoukun pistoke tai johtosarja on saannut osumaa niin varoke napsahtaa. Tai sähkövammanen peräkärry on ollut kiinni. Jos muistat että mikä sulake on tai oli palanut niin se auttaisi vian selvittämistä. Ja onhan siellä oikean mallinen lamppu paikallaan ja oikein asennettu?
Erään Renaultin elämäntarina
Ei muuta kuin se että pari syksyä sitten jos aamulla oli tarpeeksi kylmää ja kosteaa, niin töihin mentiin polkupyörällä kun koko kone ei käynnistynyt.Marco kirjoitti:Ps. joko on ilmaantunut hemmetinmoista nykimistä(kone ei ota edes kunnolla kierroksia) kostealla kelillä ja kylmällä koneella

-Fantasos-
"Jos ajan Volvolla, olen vastuuni tunteva perheenisä.
Jos ajan Mersulla, olen ällöttävä ökyjuppi."
Vanhassa Mercedes dieselissä tuo ei haittaa millään lailla tuo syksyinen kylmyys ja kosteus auton toimivuuteen(yrittää lisätä autokuumettafantasos kirjoitti:Ei muuta kuin se että pari syksyä sitten jos aamulla oli tarpeeksi kylmää ja kosteaa, niin töihin mentiin polkupyörällä kun koko kone ei käynnistynyt.Marco kirjoitti:Ps. joko on ilmaantunut hemmetinmoista nykimistä(kone ei ota edes kunnolla kierroksia) kostealla kelillä ja kylmällä koneella
-Fantasos-

W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Ei onnistu. Tämä kuume ei voi enää paheta.jari_w123 kirjoitti:(yrittää lisätä autokuumetta)

-Fantasos-
"Jos ajan Volvolla, olen vastuuni tunteva perheenisä.