Hyondai H-1 Grdi: Tuskalliset kilometrit
Hyondai H-1 Grdi: Tuskalliset kilometrit
No tuskalliset ja tuskalliset.... Eräs taksarimme osti tässä joku aika sitten taksiin h-1. Se oli varsin mielenkiintoinen auto josta heti tämän renki totesi: " Paremmillakin pakuilla ajettu." Auto on kerrassaa mielenkiintoinen. Se oli varmastikin aika edullinen, sillä eihän se siviillillekkään maksa kovin paljoa. Mutta sen vikoja. Alkuun siitä menitermostaatti jonka seurauksena 0 tuntumassa ajelu oli melko kylmää. Termostaattiremontissa taas kävi ilmi, että juuri mitään lämpöputkia ei oltu eristetty. Sitten oikean puoleinen ohjaamonoven ikkuna vuotaa vaikka se olisi kiinni. Pesun jälkeen penkki on märkä. Lisäksi auto on mahdoton ajaa ilman lisäpainoa talvella, vaikka takana onkin penkit ja lisäeristeitä. Mitenköhän normaalin tavara-auton omistajat ovat pärjänneet? 
  
			
			
									
									
						Muijan enolla on ollut vuoden päivät tuollainen h-1 paku ja kehui miten takuuhuollossa vaihtavat osia uusiin myötäänsä.Vertasi edelliseen vanhaan hiaceen sitä ja totesi tämän huyndain olevan toista maata! Onhan se varmaan karahka-hiaceen verrattuna taatusti mukavampi.Tekniikka on kuulemma pääsääntöisesti mitsubishi-pohjaista?
			
			
									
									
						Daimler kirjoitti:Muijan enolla on ollut vuoden päivät tuollainen h-1 paku ja kehui miten takuuhuollossa vaihtavat osia uusiin myötäänsä.Vertasi edelliseen vanhaan hiaceen sitä ja totesi tämän huyndain olevan toista maata! Onhan se varmaan karahka-hiaceen verrattuna taatusti mukavampi.Tekniikka on kuulemma pääsääntöisesti mitsubishi-pohjaista?
Öööö, onko tuo osien vaihtelu kehumisen aihe
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)