


Ratista löytyy ration säätimiä.Ilmastointikin näyttää olevan sekä absit.Mukava kokemus;etenkin moottori saa viisi nakkia,tähteä tai mitä vaan.Kamerakännykkäkuva vielä loppuun:

Lienee kuuluisaa ranskalaista designiä?Jarno.V kirjoitti:Vaan sanokaa miksi tuohon keulaan piti laittaa tuommonen möhkömaski, se aikasempi versio oli paljon parempi jossa nokka oli tasainen.
Niinkuin vanhassa samarassa tuo keula nykyään.
Ja samaa koria on käytetty myös Citroenin Jumpyssä.J.T.S kirjoitti:Asiasta moottorisahaan, eikös tuo Peugeot Expert valittu jossain "maailman-rumimmaksi-autoksi".Muistaakseni joku peugeotin henkilömallien muotoilijakin haukkui sitä avoimesti jossain teevee-lähetyksessä. Rojektissa ei kuulemma ollut mukana yhtään muotoilijaa, ja sen muuten huomaa.