

Nii. tässä ollu hetken aikaa pientä projektin tynkästä kun alkanu tuosta allekirjoituksen lancerista laatikko porsimaan.. Ensin alko sylkee nelosta pois päältä, hävis viimenään kokonaan, ja nyt sylkee jo vitostakin... Ääntäny se on komeasti pidemmän aikaa.

Tuossa tuli saatua varaosa-autokin josta laatikon jo nyppäsin pois.
Tänään sain aikaseksi otettua tuosta toisestakin ja kytkimen myös aseltelmineen.


Nyt vaan ennenkö alan kasamaan, niin tässä vähä pohdiskelin kun vauhtipyörän pinta oli ihan aavistuksen öljyinen, mutta kytkinkopan reunat on ihan mustana märkää öljyä.


Tuota laatikkoa nyt ei viittis ihan huvikseen ottaa hetikohta irti, saati alkaa uutta kytkintä taas hommailemaan, jos sattuu öljy hyökkäämään kimppuun.
Eli oikeastaan vähä tyhmiä kyselen, että olisko raati sitä mieltä että stefa ois mänt?



Laittaisin kuviakin mutta enhän mää löydä johtoa!

... Hähä, kävin varastaa yhden toisen johdon, laitetaas nyt kuviakin, siitähän nämä kaikki elää

Eli tuon näköinen on kytkinkoppa:


pois otettu ja toisesta autosta otettu, jo pesty, laatikko:

(edit: Toisen loota näytti tältä ku irrotti, eli pelkkää kytkinpölyä suurinpiirtein:

ÖLJY!!

Tuo oli ihan kauhiata kuraa, mustaharmaata p*skaa, haisikin ihan kamalalle... Ja ja... No, ei tuo kauaa tuolla ole pyöriny.

Yks minkä havainnon tein, niin tuosta autosta kiinni olleesta laatikosta puuttui huohottimen kumi, eli siinä oli avonainen reikä mistä kaikki sonta pääsi laatikkoon!

En sitte tiiä oisko se irronnu just siinä kun pesin tuon autossa olevan lootan sen ollessa vielä kiinni.



Mutta pitäiskö tästä lähtä kuitenkin Stefakaupoille ennenkö alkaa enempää pajottaa kasaan? Vauhtipyörä on vaan viidellä pultilla kiinni, Volvossa niitä tais olla... 8? Ainkin kuus.



