Raatilaisilta apuja/kommenteja...
Hieman olen kääntymässä LT suuntaan ostossa

Eikös noi ole samaan koriin rakenneltu ??
Mites toi volsun kone onkos siitä kokemuksia....
Laittakaas tulee kaikki ruusu ja risut vehkeistä.
T.Jari
Nois jakopäissä menee värinä vaimennin melkeen hihnanvaihtovälin ehkä 2 ja alipainen pumppuja kun alkavat vuotaa sisäsesti öljyä ventiilin väärälle puolenBomber4 kirjoitti:mulla oli rintteri joskus,juurikin 2,9. Tykkäsin. Kaverilla saman ikäinen lt siinä sekin oli hyvä ,mut siinä oli jotakin hämminkiä jossakin vaiheessa jakohihnan kanssa,en kirveelläkään muista mitä. Mulla rintteris ei ollut ,muistaakseni mitään vikaa muutaman vuoden aikana. Muuten noi oli saman oloiset autot,paitsi lt:ssä oli käyntiääni vähän pehmeämpi kuin mersun betonimylly vitonen. Mulla tuli rintteri pakualustalla saksasta ja rekisteröin sen täällä kuorma-autoksi ,johon riitti silloin ( olikohan 2002). Tavaratilan kiinteät kuusi koukkua ja taakse roiskeläpäteli oli ihan hyvä kulkuinen (perä välitys js laatikko), mulla oli miehistö ohjaamollinen,joka oli tehty jo saksassa. Eikä ollut vielä turvavöitä tuossa, takana.
Sama kori, keulan pellit ja etuovet eroaa. Tekniikka sama moottoria lukuunottamatta eli käytännössä LT on mersu tyyppivikana olevaa luukkujen ruostumista myöten.jaska67 kirjoitti:Moi!
Raatilaisilta apuja/kommenteja...
Hieman olen kääntymässä LT suuntaan ostossa
Eikös noi ole samaan koriin rakenneltu ??
Mites toi volsun kone onkos siitä kokemuksia....
Laittakaas tulee kaikki ruusu ja risut vehkeistä.
T.Jari