Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4357
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kilander »

Itärajalla lauhtui kelit -17 paikkeille.
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..


20240107_125952_copy_800x600.jpg
20240107_125952_copy_800x600.jpg (226.79 KiB) Katsottu 442 kertaa
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Seuraavaksi voit tulla tänne lämpöseen talliin, niin voi tehdä rauhassa :D
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4357
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kilander »

nix0n kirjoitti: 16.1.2024 18:53 Seuraavaksi voit tulla tänne lämpöseen talliin, niin voi tehdä rauhassa :D
Hyvä homma :beerhug: , jostain syystä kaikki ylimääräinen tulee aina kun on kylmimmät kelit.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4357
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kilander »

Tänään kävin konttorilla hakemassa vuoden ajoaikaa.
Heittämällä läpi taas, kattelin etukäteen että valot toimii.
Menikin tarkalle kun muistelin että leima loppuu toukokuun alussa, mutta oliskin loppunut tänään.

Auto ollut nyt minulla pari vuotta ja n.20 000 km tullut ajeltua.
Muuta laittoa ei ollut kuluneen vuoden aikana kuin nuo etujarrut ja taisi mennä pari polttimoa noista katolla olevista pitkistä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kerosiini
Viestit: 771
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Ilmeisen luotettavia nämä Amarokit myös paljon parjatulla 2.0 bitdi:llä :shock: :-D Söikö se aikasempi alkupään malli öljyä? Viime viikolla hukkasin 6v palvelleen T4 Transportterin pois ja meinasin alkuun tilalle T5.1 mallia, mutta nyt on mielenkiinto kääntyny enemmän Amarokkia kohtaan kun ei sitä tavaran rahtaamista älyttömiä ole.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4357
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kilander »

Joo, se 163 heppanen vei öljyä vastaavilla kilometreillä. Vaihtovälillä piti lisätä. Tässä 180 hp.mallissa ei tarvitse lisätä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kerosiini
Viestit: 771
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

kilander kirjoitti: 01.5.2024 18:46 Joo, se 163 heppanen vei öljyä vastaavilla kilometreillä. Vaihtovälillä piti lisätä. Tässä 180 hp.mallissa ei tarvitse lisätä.
Muistaakseni jossain ollut juttua että 2013 tullu jotain päivitystä nuihin tuplaturbo koneisiin juurikin öljynkulutuksen takia :?: Näkyyhän nuita olevan mopommalla (1ahdin) 140heppasella koneellakin mutta vähemmän tarjolla (välttäis varmaan minun ajoilla :lol: )
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”