Tuossa alkukesästä sain tuollaisen Isuzu Trooperin ilmaiseksi kun oli menossa sulatukseen.Auto oli ihan ajokuntoinen,neliveto ei vaan toiminut kun etupään kardaani puuttui.Lahohan tuo on ja sähköistäkin puuttuu suurin osa,hehkutkaan ei toimi joten pilotilla käyntiin
No nelivedon korjasin (yhdistelmä e-kadetin vetoniveliä/traktorin ulosottoakselia/S1:sen ratasta

) ja autoa ulkoilutettiin maastossa .Ihme paikkoihin tuolla vaan pääsee,ja joskus jopa poiskin
http://jamku.laatikko.org/cpg132/albums ... cap000.jpg Eikä kaadukaan helpolla
http://jamku.laatikko.org/cpg132/albums ... %20001.jpg Tuo Isuzu on kyllä autona täysi romu,tähän asti rikkoutunutta/korjattua,
Molemmat takajouset repesi irti rungosta,syylärin pääty repesi,ohjaustehostimen letku puhki,jarruputki poikki,,laatikko reistaa...Eikä tuolla edes montaa tuntia ole ajettu

Lommoja nyt ehkä muutama myöskin tuli metsässä ajellessa
Niiiiin,oikeastaan se asia koski tämänkertaista vikaa.Yhtä-äkkiä löi 50 vauhdista laatikon jumiin,onneksi ei ollut neliveto päällä joten ei tullut tuulilasiin pään kokoista reikää

Laatikkosta ei löydy vapaata,kone käynnissä yrittää aina lähteä kun nostaa kytkimen,tosin ei lähde vaan hyytyy paikalleen,laatikko siis jumissa.Auto kuitenkin rullaa ihan normaalisti vaihde vapaalla joten....

Olisiko kaksi vaihdetta yhtäaikaa päällä??Vai olisikohan sitten kokoajan jumissa eikä edes rullaisi...Kerran aikaisemminkin teki paikallaan saman,mutta asettui kyllä itsestään
Kaipaan hirmuhyviä vikkejä miten tuon laatikon saa toimimaan,mitään kiinnostusta ei ole alkaa laatikko purkamaan vaan ehkäpä siinä vaiheessa auto jatkaa keskeytynyttä matkaansa kuusakoskelle.Sellainen tässä olisi suunnitelmissa että kiskaistaan traktorilla väkisin neliveto päällä,kai siellä laatikossa nyt jotain tapahtuu?Joko menee rikki tai sitten alkaa toimimaan
