Vika lienee jossain pakokaasujen takaisinkierrätyksen elektroniikassa. Ei siis säästy luottomerkkikään näiltä sähköongelmilta, mitenkään Tojolle ivailematta tai Mersun sähkövikoja vähättelemättä

Muokattu, kelpaako nytL.Samarialainen kirjoitti:Tuo sinun kommentti on hieman ristiriidassa allekirjoituksen kanssaVesqju kirjoitti:Katohan, tojotat alkaa saavuttaa luotettavuutensa puolesta nuo SURKEAN PA*KAT, epäonnistuneet CDI - Mersut..
Kateellisten panetteluaKaapo kirjoitti:Ei taida Tojonkaan pettämättömäksi väitetty luotettavuus olla täysin 100-prosenttinen. Eilen tuli lukaistua, että merkin tehokkain diesel, 177 heppainen 2.2-litrainen D-4D tjsp, on laitettu toistaikseksi myyntikieltoon ja takaisinkutsun alle.
jusamb kirjoitti:...Kyllä ne vielä viime viikolla niitä kauppasi. Vai olikohan kyseessä väyryläiselle suunnattu erikoistarjous
![]()
Että tojon dieselit on kaikki huonoja, jos yhdesä mallissa on vikaa ja asia otetaan tosissaanPega kirjoitti:Viime talvena oli noissa toitsun koneissa egr:n jäätymis ongelmaa mutta kevät talvesta se oli kuullemma ratkaistu. No ei tainnut olla ongelma siinä. Tojoo en ostas koskaan henkilö tiisselinä noi hyvät tiisselikoneet ei oo polaroitikuvasta kopiotavissa.
Missä tämä takaisinkutsu / myyntikielto on nähtävissä? Olisi mielenkiintoista nähdä jutun "parasta ennen päiväys"Kaapo kirjoitti:Ei taida Tojonkaan pettämättömäksi väitetty luotettavuus olla täysin 100-prosenttinen. Eilen tuli lukaistua, että merkin tehokkain diesel, 177 heppainen 2.2-litrainen D-4D tjsp, on laitettu toistaikseksi myyntikieltoon ja takaisinkutsun alle.
Juuri näin. Ei tuo lunastussuma johtunut Tojotan huonoudesta, meni siinä minun ex-ceemelikin...Pappi kirjoitti:Liittynee toppilan voimalan päästämään tuhkapilveen, joka poltti viereisellä tontilla sijaitsevan Juhan Auton vaihtoautojen ja uusien autojen maalipintoja siihen malliin, että lunastuksessa oli tungosta... Näin muistelen.