Kysymys (210/202) 300 DT, 290 DT ja 250 DT - automaateista

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Kysymys (210/202) 300 DT, 290 DT ja 250 DT - automaateista

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Eikö ole niin, että 300(606) ja 290 turbodieseleissä on sama automaattilaatikko. Mutta minkälainen laatikko on esim. C-mallissa olevassa 250 Turbodieselissä? Noita koneitahan on kyllä E-malleissakin joissakin muissa maissa. Olen nähnytkin 210-farkun, jossa luki oikein takana E250 turbodiesel. Mutta minkälainen laatikko ja kestävyys?

Edit: Kysymys siirretty tekniikkaosastolle / Ari66
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Tää on mennyt ilmeisesti ohi tietäjiltä-mites on?
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Tuolta noin:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1

722.4:sta ja 722.6:sta näyttäs olevan käytetyn, 210:ssä 250 turpotiisselissä näkyy tuon mukaan vain manuaali :?:

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”