Boschin silver akku ja akkuveden tarkistus?
Boschin silver akku ja akkuveden tarkistus?
Elikkäs onkos kukaan noista boschilaisista tarkastanut akkuveden määrää.
Aattelin vaan kun ei ole pariin talveen katsottu ja perinteinen akku tuo kuitenkin on. Kennoja peittäviä muoveja olen vähän raotellut, mutta meneekö ne rikki ja saako sinne edes vettä lisättyä?
Aattelin vaan kun ei ole pariin talveen katsottu ja perinteinen akku tuo kuitenkin on. Kennoja peittäviä muoveja olen vähän raotellut, mutta meneekö ne rikki ja saako sinne edes vettä lisättyä?
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Re: Boschin silver akku ja akkuveden tarkistus?
Eikö se kuitenkin ole ns. "huoltovapaa" akku eli haihtuneen veden pitäisi palata takaisin kiertoon.Sami R kirjoitti:Aattelin vaan kun ei ole pariin talveen katsottu ja perinteinen akku tuo kuitenkin on.
Minulle sanottiin muitaakseni niin kun ostin Boscin Silverin. Toki on niitä huoltovapaitakin joutunnu väki huoltamaan. Onko sulla akkuongelmia vai muutenvaanko mietit asiaa?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Muistaaksenipa se oli silveri johon joskus vettä lisäsin, huoltovapaita nuo on exidetkin joita on muuten tullut käyteltyä mutta niistä lähtee kannet vielä helpommin auki, tosin joku akku se oli mistä meni paskaksi se läpykkä, kävin kierrätyspaikassa vaihtamassa päikseen kun keksin miten ne olisi saanut ehtana irti. Ainakin tuossa veneessä olevasta exidestä alkoi olla kennot kuivana merkeistä reilusti alhaalla mutta se onkin venekäytössä.
Vartan Bluedynamicin aukaisusta huonoja kokemuksia...
Enpä kyllä muista oisko sitä saanu mitenkään järkevästi auki, mutta mitä sitä tuli raotettua, niin raksahti vaan irti ja kiinni ei saanu enää ilman teippiä...

Enpä kyllä muista oisko sitä saanu mitenkään järkevästi auki, mutta mitä sitä tuli raotettua, niin raksahti vaan irti ja kiinni ei saanu enää ilman teippiä...

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91