A6120960599 vs. A6120960499 (Garrett GT2256V)

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
tobbe
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2014 20:41
Paikkakunta: Raseborg

A6120960599 vs. A6120960499 (Garrett GT2256V)

Viesti Kirjoittaja tobbe »

Kummallakin OE-numerolla viitataan samaan ahtimeen, Garrett GT2256V. A6120960599 on E-sarjan 270CDI (W211) ja A6120960499 C-sarjan 270CDI (W203).

Vaatiiko tuon A6120960599:n asentaminen muutoksia (ja millaisia), jos sen haluaisi asentaa C 220 CDI -01:een? Vai meneekö ns. heittämällä paikoilleen? Ilmeisesti A6120960499 menisi heittämällä.
MB C 220 CDi AUT Avantgarde -01 (W203.006, 611.962, 722.699)
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Joo, jälkimmäinen menee.
Ensimmäinen on sähköohjattu - vaatii muutoksia toimiakseen.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
Avatar
tobbe
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2014 20:41
Paikkakunta: Raseborg

Viesti Kirjoittaja tobbe »

Oletko varma? Oma GT2256V on kyllä alipainekellollinen, kuten oheiset kuvat näyttävät. Esim. GT2260V sen sijaan on sähköohjattu (ainakin bemuissa).

Tyyppikilpi

Kuva

Ahtimen alipainekello:
Kuva

Eli jos tuo olisi ollut ainoa ero A6120960499 ja A6120960599 välillä, niin nyt kun tuota eroa ei olekaan, niin myös A6120960599 menisi heittämällä paikolleen?
MB C 220 CDi AUT Avantgarde -01 (W203.006, 611.962, 722.699)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”