
Raskas kalusto
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Laaksone.. Vaikka pääosiltas tätä topiksia täyttelet niin kyl sitä luetaan. Sul on enempi aikaa paneutua noihin julkaisuihin. Mul vie työ ajan enkä ole koskaan tajunnu hakemalla hakea juttuja paitsi, kun on tarvetta jotain hakea tai vahingos jotain löytää. Ja en niin uudistuksista perusta. Vanhoja on helpompi kaivella 

http://www.autokanta.com/koneporssi/yri ... 44=5048643Kotimaisen Sisun suhteen odotukset ja tavoitteet ovat olleet liiankin optimistisia niin tehtaan kuin myyntiorganisaationkin taholla. Vuonna 2011 Sisun markkinaosuus jäi alle viiden prosentin, eikä osuuden nopea nostaminen ole Ruotsalaisen mukaan järkevää toimintaa. Kuluvan vuoden aikana markkinoille tuodaan myös tehdasvalmiit Works-, Carrier- ja Roll- mallit.

Wärtsilä-dieselin rakenne, huomioikaa, että mäntä ei ole suoraan kiinni kiertokangessa, mikä kai mahdollistaa jopa yksittäisten sylinterien korjauksen mootorien käydessä:

http://www.eternalcode.com/the-most-pow ... the-world/

http://www.eternalcode.com/the-most-pow ... the-world/

Eikös niissä ihan oo letku alareunassa tankista toiseenet kirjoitti:Miten tuo polttoaine liikkui tankista toiseen raskaissa kun oli molemmin puolin tankki. Ite en koskaan ajanut sellaista autoa, että jäi vähän hämäräksi.
T: Viikonloppuna lämpenee ja mennään katsomaan rintterin alle tiloja ... Ai perk. pakoputki siellä ainakin meni...

rintteriin? Toinen tankki vai?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Mersulta tulossa jotain uutta kevyempääkin tavara-autopuolella:
http://www.iepieleaks.nl/iepieleaksnieuw/
http://www.iepieleaks.nl/iepieleaksnieuw/

Suomalainen kuorma-autoteollisuus taistelee sisukkaaasti olemassaolostaan:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/sisu ... iin-kasiin
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/sisu ... iin-kasiin


- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1360
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
-No ainakin on helposti muistettava lukema (paitsi eräille misseilleKimmo Koo kirjoitti:Sisu on parantanut ilmettäänLaaksonen kirjoitti:Rivistö "isänmaan toivoja"valmiina palvelukseen:
(Huom, kansallinen vuosiluku aurinolipassa![]()
)
Nuo Suvisen co yhtiön netti osoite on tuo vuosiluku joka on perustamisvuosi.



Sangen erikoinen kuljetus tämäkin:Laaksonen kirjoitti:Kohtalaisen "erikoinen kuljetus":

http://emb-cda.mercedes-benz.com/conten ... b0002.html


Epäasiallinen myynti-ilmoitus; kuvassa ei todellakaan ole ilmoitusta vastaava auto:

http://www.mascus.fi/Kuljetuskalusto/Ka ... elh69.html

http://www.mascus.fi/Kuljetuskalusto/Ka ... elh69.html

Osataan sitä Suomessakin:Laaksonen kirjoitti:Kohtalaisen "erikoinen kuljetus":

http://www.autokanta.com/koneporssi/yri ... 44=5483773

Jos joku jaksaa vielä topikkia lukea, niin Mersulta on tulossa Axorille seuraaja Antos; tässä hahmotelma:

ja tässä ensimmäinen vilaus mallista:

http://www.riotengine.in/2012/05/10/the ... ion-truck/

ja tässä ensimmäinen vilaus mallista:

http://www.riotengine.in/2012/05/10/the ... ion-truck/
