Appiukko on hyvä tyyppi. Vanha mies jo ja vaivojakin on, enemmän kuin kelleen toivoisi. Yksi helpoimmasta päästä oleva vaiva on Mazda 626, joka pitää joka vuosi hitsata puoliksi uudelleen, ja jossa on 17.2 litraa sadalle hölväävä kaasari, joka ei silti anna tarpeeksi soppaa kylmäkäynnistyksessä.

Tämä ei ole pyyteetön avunpyyntö vanhalle miehelle, vaan itsekkäästi minulle. Kun se on nyt miesraukka vakavasti harkitsemassa Renault Meganea, ja arvatkaas kuka päätyy tekemään siihen pikkuvikakorjauksia ja huoltoja jos se semmosen hommaa? Voin vihjata että ei merkkiliike. Ja se vielä olisi monta monituista tonnia sellaiseen laittamassa, eläkerahojaan. Ja se eläke ei ole suuri.
Täällä kun tuntuu välillä olevan muutaman tonnin pelivehkeitä myynnissä, niin voisitteko tästä Oulun alueelta tarjota jotain uskottavampaa? Minä tiedän että jos sen saa koeajamaan oikeaa autoa, niin varmasti jää koukkuun. Seuraavia olin ajatellut:
-Mersu 124
-Mersu 190
-Volvo 240 tai 740
-Ehkä jopa VW

Isäntä ajaa viisi tonnia vuoteen, eli ei ehken mikään henkilödiisseli ole järkevä. Kulutus ei tunnu haittaavan nykyselläänkään, joten isokin bensakone on ihan ok juttu. Ruostetta ei tarvitsisi olla, kiitoksia.
Olisiko tarjota tuommoista teitillä? Saapi myös kommentoida topikkiin muuten, jopa toivottavaa.