sprinterin avaimen ohjelmointi ???

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
turpo
Viestit: 57
Liittynyt: 02.1.2006 22:26
Paikkakunta: jyväskylä

sprinterin avaimen ohjelmointi ???

Viesti Kirjoittaja turpo »

moikka

tässä uutena foorumilaisena häiritsisin heti tiukalla kysymyksellä

eli tuli hommattua työ ajoon tommonen -05 mallinen 316 sprintteri ja siinä tuli mukana 1 kpl avain. no sain toisen avaimen liikkeestä pari viikkoa sitten mut sen kaukosäädintä ei ole koodattu auton kanssa yksiin. onkohan moinen mahdollista toteuttaa itse vai käännynkö suosiolla merkkihuollon puoleen.
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Eli sait avaimen kaupan yhteydessä, mutta liike ei koodannut avainta. :shock: Itse painelisin takaisin liikkeeseen. Itselläni oli hyvin vastaava tapaus viime keväänä, mutta merkkihuollossa koodasivat avaimen määräaikaishuollon yhteydessä. Tuon W203:n "uudenmallin ir-avaimen" koodaaminen vei huollon mukaan toistatuntia.
Täällä on juttua vanhanmallin ir-avaimen koodauksesta, mutta siitä ei nyt nähtävästi ole mitään hyötyä. Sprintterissä lienee tuollainen uudemman mallin, pienempi ir-avain? Eihän ohjekirjassa kerrota kuinka avaimen ohjelmointi suoritetaan?
Joka tapauksessa en ainakaan itse alkaisi leikkimään koodauksen kanssa ilman varmaa tietoa operaatiosta. Uusi tyhjä avain kun kustantaa jonkin verran. :roll:
Niin ja tervetuloa Foorumille.
BMW 318d -09
turpo
Viestit: 57
Liittynyt: 02.1.2006 22:26
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja turpo »

joo avain tuli myöhemmin postitse mulle, toi myyjäliike on toisella paikkakunnalla ja auto oli mulla niin eivät voineet ohjelmoida sitä. täytyypi marssia paikalliseen mersu huoltoon ja käydä ohjemoiduttamassa toi avain.

jeps ja on vissiin just toi uudemman mallinen avain.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”