Joo tuo bilteman puristin ei sujukkaan, mut eihä se ole ku parista millistä kiinni. Ite oon jokasesta 123:sta joutunu pirralla kairaan hiukka niitä reunoja nii johan mahtuu läpi.{janne}} kirjoitti:Ylä kautta se ei suju sinne.
{janne}}:n pystäri..
Mercedes Benz s124 300TD -91 "käyttis"
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
Kas kas, tää mun yksilö oli kans -69
Ja samaan tapaan faceliftattu, mut löysin sileet takavalot ja sen isompikehäsen ratin vahingossa yhdeltä kaverilta kun etsin uutta takalasia.
Koneena tossa mulla oli ollut alunperin 230.6 mutta joku oli vaihtanu sinne 230 neloskoneen. Missäköhän linee nykyään. Vaihdoin ton aikoinaan -66 mallin Ford Country Sedaniin.
Ja samaan tapaan faceliftattu, mut löysin sileet takavalot ja sen isompikehäsen ratin vahingossa yhdeltä kaverilta kun etsin uutta takalasia.
Koneena tossa mulla oli ollut alunperin 230.6 mutta joku oli vaihtanu sinne 230 neloskoneen. Missäköhän linee nykyään. Vaihdoin ton aikoinaan -66 mallin Ford Country Sedaniin.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
kevät painaa taas päälle ja piti jo viime viikolla käydä käyttelemässä pystäriä ja nöyrästihän tuo hörähti heti tulille ku sai vaan bensaa kurkkuunsa.
Leimalle pitäs tieten raidetangon pää vaihtaa ja pala peltiä laittaa pohjaan, ja sit vetarin kumi pitäs vaihtaa.
Ruennu taas niin pirusti tekeen mieli kennovanteita tuohon.
Leimalle pitäs tieten raidetangon pää vaihtaa ja pala peltiä laittaa pohjaan, ja sit vetarin kumi pitäs vaihtaa.
Ruennu taas niin pirusti tekeen mieli kennovanteita tuohon.
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
saiskohan niistä kuvia.?ranex kirjoitti:mulla ois vaihettavissa compomotive cx:t 6-7 x 16 hunaja kennot ja et muistaakseni 11 tai voi se olla 25. slotit kelpaa vaihossa, kahessa on jonniin verran pitoo ja toiset kaks sakoilla.
Jakohan se 5*112
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
http://www.vannetukku.fi/crossspoke-silver-p-45225.html
mahtuskohan taakse pyörii 10 tuumaset ja eteen 8.5"???
mahtuskohan taakse pyörii 10 tuumaset ja eteen 8.5"???
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
Päivää vaan tännekki....
Pystylamppu sai viime kesän huilata kun oli tuo torpan rakennus päällänsä...
Nythän tuo on ruennu taas poltteleen että mitä tekis sille. Hitsi kolvia saa jonnin verran näyttää lattialle ainakin ja mielessä ruennu kovasti tuo tekniikan päivitys pyörimään....
Alunperinhän tuo ois w114 eli 230/6.. 90 vuonna sitten vaihdettu tuo 4 pyttynen pannu tilalle. Mut Mutta ku toisaalta oishan siihen kiva istuttaa jokun rivakampikin kone. Oisko porukalla ehdotuksia sen suhteen.. muutama pystärihän on nyt saatu mukavillakin tekniikoilla katsastettua.
Pystylamppu sai viime kesän huilata kun oli tuo torpan rakennus päällänsä...
Nythän tuo on ruennu taas poltteleen että mitä tekis sille. Hitsi kolvia saa jonnin verran näyttää lattialle ainakin ja mielessä ruennu kovasti tuo tekniikan päivitys pyörimään....
Alunperinhän tuo ois w114 eli 230/6.. 90 vuonna sitten vaihdettu tuo 4 pyttynen pannu tilalle. Mut Mutta ku toisaalta oishan siihen kiva istuttaa jokun rivakampikin kone. Oisko porukalla ehdotuksia sen suhteen.. muutama pystärihän on nyt saatu mukavillakin tekniikoilla katsastettua.
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
Loytyyköhän suomen maalta lattian korjauspaloja miten vai pitääkö turvautua ebayhyn, siellä ainaskin näyttäs olevan?
Sain haalittua omalle tontille viimein tuon Toon ja kuskin lattia edestä melko pehmyt...
Sain haalittua omalle tontille viimein tuon Toon ja kuskin lattia edestä melko pehmyt...
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
Hep.
Mielenpäällä ollu että joskus sais Nivalaan toisenki monivena pystärinki ku viitalalla kans teon alla.
Ajatuksena ollut 605 mutta tuli nyt eteen 606 niin ostin pois.
Mitäs kaikkea pitää muuttaa konehuoneessa että tuon 6-mukisen saa sinne menemään? (runkopalkin ohennus,tulipellin muokkaus, millaset korvakot passaa parhaiten vai pitääkö itte tehä?
onko 606 tekniikan laitosta topickkia täällä?
Mielenpäällä ollu että joskus sais Nivalaan toisenki monivena pystärinki ku viitalalla kans teon alla.
Ajatuksena ollut 605 mutta tuli nyt eteen 606 niin ostin pois.
Mitäs kaikkea pitää muuttaa konehuoneessa että tuon 6-mukisen saa sinne menemään? (runkopalkin ohennus,tulipellin muokkaus, millaset korvakot passaa parhaiten vai pitääkö itte tehä?
onko 606 tekniikan laitosta topickkia täällä?
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69