w115 moottorin tukikumeista
w115 moottorin tukikumeista
Noniin. Olen nyt pitemmän aikaa koittanut selvittää että miten tuon keskikumin kanssa oikein on. Autohan on w115 mutta kone on 123:sesta joten öljypohja on akselipalkin etupuolella. w123 mitään tietämättä olisikin kiva jos joku kertoisi millainen tuo keskikumi siinä on ja kuvakin olisi kiva. Oman romuni alle kun en ole vielä ehtinyt ryömiä tutkimaan tarkemmin. Konehan on vaihdettu "Tattiksella" eli en ole edes varma että onko seillä keskellä edes tällähetkellä mitään kun niin metelöi. Oikeanpuolisen gumminhan jo vaihdoin ensiavuksi. Ajattelin sitten hankkia tuonne keskellekkin uuden samalla kun ostan tuon vasemman. Nyt kun vielä tietäisi minkälaisen sinne ostaa... Esim. räjäytyskuvat kummastakin korimallista olisi kivat!
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Re: w115 moottorin tukikumeista
Itse en ole moisia osia koskaan nähnyt mutta niitä räjäytyskuvia löytyy ainakin täältä.Wike kirjoitti:Nyt kun vielä tietäisi minkälaisen sinne ostaa... Esim. räjäytyskuvat kummastakin korimallista olisi kivat!
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Tuossa olisi pari kuvatusta varaosanumeroineen. Ja tässä kuva asennuspaikasta (pohjapanssarin yläpäässä pilkottaa). Keskikumin raudan mitat ovat erilaiset kuin 123ssa ja kiinni pikkuöljypohjan etupäässä kun 123:ssa se on takapäässä. Mulla on nyt paikallaan 123:sen modattu keskikumi pystärissä, jonka raudan kaarevuutta on joutunut "jyrkentämään" rälläkällä ja kempillä. Uuden alkuperäismallisen vaihdan paikoilleen kunhan kerkiän.
En ole varma, mutta 123:n keskikumia ei taida mahtua laittamaan 123:n omalle paikalleen kun kone on asennettu pystäriin. Saattaa olla mahdollistakin pienellä muokkauksella.
Tarkista nyt ensialkuun onko mahdollisuutta asentaa keskikumia pystärin paikalle vai 123:n paikalle jotta kumin laatu selviää.
En ole varma, mutta 123:n keskikumia ei taida mahtua laittamaan 123:n omalle paikalleen kun kone on asennettu pystäriin. Saattaa olla mahdollistakin pienellä muokkauksella.
Tarkista nyt ensialkuun onko mahdollisuutta asentaa keskikumia pystärin paikalle vai 123:n paikalle jotta kumin laatu selviää.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Kattelinkin nuita sinun kuviasi ennenkuin avasin topicin
Pitää viikonloppuna nostaa auto taas pukeille että mahtuu tiirailemaan tarkemmin. Jos ei muuta niin ainakin siellä on mukavan ahdasta jos vertaa noihin sinun kuviisi, joka taas tietää rikkinäisiä rystysiä ja hermoja raastavaa nylkytystä. Eli mukavia harrastustuokioita luvassa taas 


Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
No katotaan nyt mitä sieltä löytyy. En nimittäin tällaiseten sekasikiöiden ollessa kyseessä luota mihinkään tietoon ennenkuin osa on kädessä ja mitat mitattu
En vain tänäkään viikonloppuna kerennyt pumppaamaan autoa ylös kun emäntä raahasi anopille ja sunnuntai meni levätessä/tapellessa pystärin oven lukon kanssa. Alkaa olla kulunut se lukko kun avain ei välillä ota ensinkään vaan tuntuu että pyörii tyhjää... Eikä tuohon olekkaan ihan helpoin murtautua, tai sitten en vaan osaa 


Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name