Jäätyneet vahat ym. purkit
Jäätyneet vahat ym. purkit
Tekeekö ankkajäässä käyneillä vahoilla ym. autonhoitotuotteilla enää mitään vai linkoanko suoraan kankaalle? Takavuosina niissä luki että varjeltava jäätymiseltä muttei enää..
KIUP
Toisella foorumilla oli Kaapon KIUP-instituutille tekemä väitöskirja aiheesta: On Viscosity and Dynamic Cinetics of Frozen Semen and Automotive Chemicals.
Tekijä varmaan voisi sen laittaa tännekin näkyviin.
Norsumersu
Vaivasta pääsee kun ei edes käy katsomassa/ajattele koko purkkeja.Sitten vaan tyytyväisenä juhannuksen tienoilla (varmasti sulat) hakee purnukat ja vahailee auton.
Itse tosin olen alkanut pitämään niitä lämpösessä,ainakin kun asian tietää niin on sitä mieltä ettei ainakaan kaikki tuotteet ole pakkasen jälkeen entisiänsä.Esim. pahimmasta päästä spraypurkit.Yritäppä nyt sitten sellaisella räkivällä purkukalla saada jotain aikaiseksi...Joskus tosin sellaisia saa jo kaupasta valmiina,kylmässä varastossa säilytettyjä
Itse tosin olen alkanut pitämään niitä lämpösessä,ainakin kun asian tietää niin on sitä mieltä ettei ainakaan kaikki tuotteet ole pakkasen jälkeen entisiänsä.Esim. pahimmasta päästä spraypurkit.Yritäppä nyt sitten sellaisella räkivällä purkukalla saada jotain aikaiseksi...Joskus tosin sellaisia saa jo kaupasta valmiina,kylmässä varastossa säilytettyjä

- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Re: KIUP
Jäätyneen vahan testi taisi olla Offtopicissa ja ainakin hakua käyttäen se näyttäisi autosiivoutuneen pois.markku kirjoitti:Toisella foorumilla oli Kaapon KIUP-instituutille tekemä väitöskirja aiheesta: On Viscosity and Dynamic Cinetics of Frozen Semen and Automotive Chemicals.
Yhteenveto oli kuitenkin, että jäätynyt Korrek Kestovaha toimi aivan normaalisti kaikin puolin. Myös haju ja maku olivat entisellään

W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954