124 coupe 1988 taas kesäksi käyttöön

Täällä voit keskustella otsikon mukaisista asioista.
Vastaa Viestiin
seppo.t
Viestit: 66
Liittynyt: 18.5.2006 20:27
Paikkakunta: kerava

124 coupe 1988 taas kesäksi käyttöön

Viesti Kirjoittaja seppo.t »

On aika taas vaihtaa opel kesäksi vanhaan kunnon coupeen! Talvella rupesi askarruttamaan nuo tulevat käyttö ym. maksut.Onko tuollaista kunnossa olevaa 230:stä enää mielekästä pitää vai kannattaako jo miettiä vaihtoa? (uudempi on melko varmasti huonompi kuin tuo navetan ylisillä seisova 255000km ajettu. (Ei isompia vikoja koko aikana eikä oireita tulevastakaan) Onko kellään käsitystä tulevista veroluonteisistä tms. maksuista? Auto on kuitenkin suht. pieniruokainen ja vielä minun silmääni sopivan näköinenkin. Mietityttää vain nuo tulevat maksut etteivät nouse älyttömän korkeiksi kesäautoa varten.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eikös siinä coupessa saa rahoille vastinetta,kun päästelee sillä pitkin raittia :D
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Sen kun laitat syksyllä seisomaan, l. poistat väliaikaisesti rekisteristä, niin maksut katkeavat. Hieno auto :!:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
seppo.t
Viestit: 66
Liittynyt: 18.5.2006 20:27
Paikkakunta: kerava

124 ce 1988

Viesti Kirjoittaja seppo.t »

No nyt tein päätöksen auto on ollut minulla kohta kymmenisen vuotta ilman oikeastaan minkäänlaisia normaalista kulumisesta johtuvia vikoja niin olkoon vielä seuraavat kymmenen vuotta mikäli maailmassa kohtuuhintaista öljyä riittää. Ajan vain n.8000km kesässä.Ei muuten mutta kaverit rupesivat nimittelemään minua hulluksi kun kerroin vaihtoaikeistani! Mutta on sekin mielestäni totta että 124 ce on auton näköinen verrattuna SLK:hon ,Roadsteriin tai Celikaan.Hyvään 911:seen eivät riitä mun taivasosuudetkaan päätös tehty ja piste.
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

Viesti Kirjoittaja cupee »

Toivottavasti päätös on pitänyt - sillä se on hyvä, kun on ehjä tuollainen talossa ja käytössä. Itse olen ehjää vilkuilemassa, menee varmma ensi vuoden puolelle. Nykyinen siirtýy jonkun osaavan käsiin, kunhan tuossa vähän kyselen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Takuu- ja kuluttajansuoja-asiat sekä autoverotus”