Rikzan W124 300D -93

Rikza

Viesti Kirjoittaja Rikza »

miqum_86 kirjoitti:riku sä vissii etit design eugenia tai TiCaBo:a ?

EDIT: Tuli muute tänää meseläisbongaus kun sinä kävelit nollat taulussa mammas kanssa Willassa vastaan :D
Hyyvä. Taitaa olla tuo Deisgn Eugen, mut eivät ole laittaneet mitään kotisivuille noista alkuperäisistä kankaista.. Siksi vähän alkoi epäilyttämään että oliko tuo. :)

Kyl mä vähä kattelin et tuttuja olis tullu vastaa mut mitäpä mä näkisin ku oli kiirus alkoon :D

EDIT: Tuo TiCaBo ei näytä ihan olevan Tampereella päin. ;) Tosin lähellä Vt3 kylläkin. :D
miqum_86
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja miqum_86 »

Eugenilla mä olen asioinut jos on kyse alkuperäsistä kankaista. No ticabo ei ole juu tampereella mutta tässähän kysyttiin kolmostien lähellä olevia ;)
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje

® Mesen Porkkana-klubi
Rikza

Huomenna takaikkunoihin jonkunlaista kalvoa kehiin. Kuvaa tästä mahdollisesti lauantaina.

Verhoilu projekti menee helmikuulle, jolloin oli tuossa "tutussa" verhoomossa vähän enemmän aikaa ottaa penkki työn alle.

On tässä tekemistä ennen sitäkin, mm. puskurin maalausta ja paikalleen laittoa.
Rikza

No niin. Vähän päivitystä auton suhteen.

Nyt on tosiaan saatu uusi puskin, taka aurinkolippa ja valoluomet maalailtua ja asennettua paikalleen. Myös ikkunoihin on saatu tummennukset aikaiseksi.

Seuraavaksi edessä tuo äänentoiston uusinta. :P

Kuva

Kuva

Kuva
Rikza

Etenee.. Hitaasti, mutta varmasti. Elikkäs lähipäivinä tuli lisäpitkät tuohon etupuskuriin ja viime viikolla käytin auton ketjun vaihdossa.

Lampuiksi valitsin seuraavat:
Kuva
Eli Hellan 90 milliset. Ledi valot oli ensin mielessä, mutta kun ei ole oikein vielä kokemuksia moisista niin en sitten hommannut tähänkään sellaisia.

Jospa tässä ensi viikon aikana saisi nuo lamput kiinni ja kokeiltua miltä näyttää.

Saas nähdä myös jaksaako tuo nyt paremmin viedä viikonloppuna kärryä.. Toivottavasti. :D
miqum_86
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja miqum_86 »

Mulla on nyt samanlainen etupuskuri odottamassa maalausta, eli ei ole tuo alalippa vaan se koko puskuri tuota mallistoa ;)
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje

® Mesen Porkkana-klubi
Rikza

Noniin nyt on äänentoisto päivitetty ajantasalle ja vaihdettu vakiopaikoille niin eteen kuin taaksekkin CarPowerin CRB-100CP -kaiuttimet. Soittimena on Clarionin USB/MP3/CD -soitin. Subbarina toimii myös CarPowerilta 8" - 10" tuumainen basso suljetussa kotelossa (mallia nyt en muista, tarkennellaan kun muistetaan.). Vahvistimena bassolle ja etupään kaiuttimille on CarPower NANO-404 4-kanavainen mini vahvistin.

Tuntui soivan erittäin hienosti omaan korvaan ja sehän se tärkeintä kun pääasiassa yksin / kaksin ajelee.

Subbari ja vahvistin on sijoitettuna taakse keskipenkille, jossa keskikonsolin takana on subbari ("kardaanitunnelin" päällä). Vahvistin on takapenkin käden sijan "montussa". Tähän pitäisi vielä keksiä sopiva teline vahvistimelle.

Alkaa jopa kohta tuntumaan, että tämä voisi valmistuakkin joskus. Vielä kun saisi nuo valot kytkettyä ja laitettua paikalleen..
Onhan noita mersuja ollut enempi vähempi 190:sestä 300:seen.

Tällä hetkellä tallissa:
W124 300D -93
ST182 Celica -91
AE82 Corolla -86
106E Anglia -64
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”