Eli kyseessä -88 vuoden 230ce, pikku pusun on saanut etukulmaan mutta eiköhän se kuntoon saada. Mittarissa 350tkm, korissa on pikkusen huonosti paikkailtuja ruostekohtia mut pohja yllättävänkin hyvä. Ihan perus varusteilla 4xsähkölasit, kattoluukku, keskuslukko ym eli kaikki tarpeelliset.
Kuvia:




Varaosa autossa odottaa facelift konepelti ja pitäis lokari kans hommata.
Sitten näihin kysymyksiin. Tosiaan yks sedan varaosa auto löytyy pihasta jossa on kauko-ohjaus keskuslukossa, pystyykö siirtään tähän coupeen jossa on pelkkä perus keskuslukko? Molemmissa on ihan alkuperäset kompuralla toimivat keskuslukot mutta sedaniin ilmeisesti jälkeenpäin laitettu tommonen kauko-ohjaus + häly. Mistähän tota kauko-ohjauksen ohjausboksia lähtis ettiin tuolta autosta? Tossa vielä kuva kauko-ohjaimesta

Perä on myös aika väljä kun kolisee vaihdetta vaihtaessa. Kyseessä on siis 230ce 5v manuaalilla, minkähän mallejen perä tohon menee suoriltaan? Välityksien puolesta kävis ehkä vähän lyhyemmätkin kun kierrokset on 100kmh vauhdissa n. 2000rpm. Vai onko jotain tehtävissä nykyselle?
Sitten vie pikanen kysäri tosta virtalukosta, onko yleistä että vetää kerrasta jumiin kun sedanissa näytti käyvän näin? Voiko virtalukon kuntoo jotenkin tarkistaa ettei nyt coupessakin kävis noin. Tai sitten vois vaan suosiolla hakee uuden.
Tosta "btcf approved" etukenosta pitäis kans päästä eroon, ilmeisesti jousikumien vaihdolla sais takapäätä alemmas?