Saako tuollaiseen karvalakkiin ajovaloihin Suomi-asetuksen, eli ajovalot aina päällä kun kone käynnissä? Myös päivällä.
Autossa ei ole päiväajovaloja, joten nyt A-asennossa on päivisin ihan haudan pimeänä koko auto. Illalla syttyvät kyllä sitten automaattisesti.
Eräs korjaamo koitti niitä säätää *:lla tms. mutta eivät onnistuneet... MB keskittynyt liike kuitenkin.
Yksi köyhän miehen patentti olisi teipata valoisuustunnistin umpeen ja pitää A-asennossa kytkin jolloin toimisi oikein. Missä sijaitsee tunnistin? Ajovalot eivät näytä seuraavaan ohjaamon valaistuksen tiloja ainakaan yksi yhteen. (Koska pilvisellä sadekelillä ajovalot olivat vaihteeksi päällä, mutta sisätilat olivat edelleen päiväkirkkaudella, outoa )
W204 ajovalot päälle aina koneen käydessä, 4 nappia ratissa
Eikös valokytkimestä kääntämällä valot päälle ajovalo asentoon ajovalot ole aina koneen käydessä päällä? Itse pidän valoja auto asennossa niin ei ole tullut testattua. Ulkovalot eivät ole sinäänsä kytköksissä sisätilan yövalojen tilaan. Ulkovalot ovat siis huomattavasti kirkkaamalla kelilläkin päällä auto asennossa kun sisätilan valot ovat päivä tilassa jo.
Onhan ne tieten päällä jos kääntää siihen oikean reunimmaiseen "lyhyet valot"-asentoonjuu-zo kirjoitti:Eikös valokytkimestä kääntämällä valot päälle ajovalo asentoon ajovalot ole aina koneen käydessä päällä? Itse pidän valoja auto asennossa niin ei ole tullut testattua. Ulkovalot eivät ole sinäänsä kytköksissä sisätilan yövalojen tilaan. Ulkovalot ovat siis huomattavasti kirkkaamalla kelilläkin päällä auto asennossa kun sisätilan valot ovat päivä tilassa jo.
Tavoite olisi pystyä unohtamaan valokytkin, kaikki täysin automaattiseksi kuten yleisesti(?) suomiautoissa.
Nyt jos on A-asennossa on auto kesällä päivällä täysin pimeä. Näin kait ne Saksassa ajelee. Ja jos on "lyhyet valot"-asennossa niin valomuistutin huutaa tietenkin kun meinaa kabiinista poistua.
Auto on siis Saksasta itsetuotu.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1915
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi